(Ahaa sellasta sitten)

965 41 59
                                    

🔞ERITTÄIN Lol  SMUT🔞
———————————————————————

Taen nk
Nuorempi ottaa minut syliinsä ja kantaa makkariin päin.

Tämä suunnilleen heittää minut sängylle. Nuorempi kapuaa päälleni.

Tämä painaa minut intohimoiseen suudelmaan. Nuorempi vetää paidan pois päältäni.

Jungkook avaa vyöni ja vetää sen housujeni mukana maahan.

Tämän käsi vaeltaa bokserieni sisällä. "oot ihan kovana"-nuorempi tuhahtaa ja kiristää otettaan. "Ah.."-lipsuu huuliltani.

Jungkook vetää minut lähemmäksi itseään ja vetää bokserini pois.

Jungkookin vedettyä omat housunsa pois päästän pakostakin virneen huulilleni.

"Pupu... sulla on nii iso että täähän saattaa jo sattua.."-tuhahdan nuoremmalle. Tämö vain katsoo minua huvittuneena.

"Älä huoli otetaan rauhallisesti"-nuorempi sanoo ja kääntää minut kontalleen.

Jungkook työntää hiljalleen miehisyyttään sisääni. "Ah..."-karkaa huuliltani.

Päästän syvän huokauksen työnnän pääni jungkookin rintaa päin. Sattui ja ihan vitusti.

Nuorempi asettaa kätensä omani päälle huomattuaan otteeni lakanoissa.

"J-jjjungkook...."-vaikerran matalasti saadaan heti tämän huomion. "Pliis mee h-hiljempaah"-sanon ja kovennan otettani lakanassa.

"Mhm"-nuorempi mumisee ja hiljentää.

Tämä antoi aikaa tottua kipuun. Kipu alkoi hellittää tämän ollessa kunnolla sisässäni.

"K-kovennah"-sanon vapisevalla äänellä. Jungkookin nopeuttaessa tahtia tunnen hetken vain viiltävää kipua.

Tunnen jungkookin selvän tarkkailevan katseen.

Hiljalleen nopeutuva tahti vain kasvaa. Työnnän päätäni taakse päin ja otan tukea jungkookin hiuksista.

Lopulta totuin jo kokoon. Jungkook selvästi huomasi koska en vaikertanut kivusta.

"jungkook..... p-pliis nnopeuta ah"-vaikerran matalasti. Jungkook katsoo vain virneellä.

Jungkook nappaa lantiostani kiinni kädellään. Ja nopeuttaa huomattavasti tahtiaan.

Hiki vain valuu nuoremman kroppaa pitkin. Tämän mennessä edes takaisen tiukennan otettani tämän hiuksissa.

"Ahh,..... k-kovempaahh"-kuiskaan tämän korvaan.

Nuorempi meni jo niin lujaa että kuulin tämän älyttömän kuuman mutta hiljaisen hengityksen.

Voihkin jo niin paljon että suunnilleen huudan nuoremman nimeä.

"jungkookhh ahh"- hengähdän hiljaa.

"M-mä tuun ihan just"- vaikerran nuoremmalle joka lisää vain nopeutta.

"Ahh pupu...."- Vaikerran tämän korvaan ja tunnen kuinka laukesin vatsalleni.

Hetken päästä tunsin kun jungkook tuli sisääni. Nuorempi päästi kuumimman huokaisun ja veti itsensä pois sisältäni.

Tämä kääntyy sängylle hikisenä ja raskaasti hengittäen.

Poika rukka oli ahertanut. Mitään sanomatta vedän jalkani nuoremman ylitse. Katson allani makaavaa poikaa virneellä.

"Anteeks tae mut... mä en pysty enää uudestaan..."-tämä huokaisee ja tarraa lantiostani kiinni.

"Mun vuoro"-naurahdan nuoremmalle. Tämä katsoo minua yllättyneenä.

Taekook on topDonde viven las historias. Descúbrelo ahora