Jungkookin nk
Otin Jennien kädestä kiinni ja raahasin tätä kauemmaksi."Selitä.."murahdin vihaisena.
"Tuu illalla.. 20.00 tohon koulun pihaan.. puhutaan sitten mulla on Kiire.."tuo ämmä kehtasi sanoa ja katosi.
MITÄ HELVETTIÄ! Olisin halunnut juosta tuon perään.. mutta annoin olla.
Oma syyni tämä kyllä oli... ei minusta ole suhteeseen.. vaikka kuinka paljon yrittäisin.
Minua alkoi vituttamaan.. joten lähdin kesken päivän koulusta.. en minä jaksa sitä kuiskailua.. tai muuta paskaa.
Astelin turhautuneena pääovista ulos ja painelin kohti kotiani.
Tarvitsen lepoa ja ruokaa.. minun pitää henkisesti myös rauhoittua..
En halua naisten hakkaajan mainetta.. vaikka se muija ansaitsisi turpaan.. ja pahasti.
Ei minua juoruilut kiinnosta.. vaan Tae.. olen ollut ihan hirveä..
-
Avasin koti oveni ja heitin reppuni sohvalle. Menin juomaan vettä ja hengähdin syvään.
Puhelimeni pirisi jo varmaan sadatta kertaa mutta en edes vaivautunut katsomaan. Mitä turhia.
Istuin sohvalle turhautuneena.
Ansaitsin tämän kaiken.. miksi en osaa olla suhteissa.. onnistun aina vain satuttamaan sitä toista osapuolta.
En ikinä ole ollut vakavissani.. paitsi nyt. Kerrankin yritin muuttua.
Minun ja Jessin suhde oli nyt mitä oli. Se sisälsi vain panemista ja riitoja siitä kun petin.
Mitä voisin sanoa.. en ole sitoutuvaa tyyppiä.
En minä hänestä edes tykännyt.. peitin vain homouden.. tämän avulla.
Tiedän olen kauhea. Mutta Tae ei ole mikään yhden illan juttu.
En edes välittänyt ennen jos minut jätettiin.. mutta nyt en kestäisi sitä.
Olen avautunut..kokonaan tälle ihmiselle.. pahin pelkoni on se.. että riitelemme.. ja minä teen sen normaalin. Eli lyön.
Välillä en vain hallitse sitä mitä teen.. mutta joskus se on tarkoituksellista.. vaikka kun yritän peitellä tunteita.
Jos olen vihainen.. lyön. Jos olen surullinen.. lyön.. minä vain aina lyön.
Kun Tae huusi viimeksi minulle.. taistelin vastaan.. mutta ei ollut kaukana.
Tämä väittää ettei pelkää.. mutta tiedän että Tae valehtelee. Olen satuttanut häntä liian monta kertaa.
Mutta silti se ihana ihminen jaksaa välittää minusta.
Kaikki ajattelevat minut vain tunteettomana kusipäänä.. mutta se ei ole niin.
Olen se "täydellinen tunnettu kusipää jonka kaikki haluaa.. elämäni on mahtavaa ja isä on rehtori." Ja paskat
Näin oman äitini kuolleena ja oma isäni hankki minut sairaalaan.. omistan vakavia vihanhallinta ongelmia.. ja olen paska sitoutumaan... jonka takia harrastin yhden illan juttuja.
Mainiosti menee. Ulkokuoresta ei kannata olettaa.
Päätin mennä rauhoittavaan suihkuun.. otin pyyhkeen huoneestani ja menin vessaan.
Laitoin oven lukkoon jos isä, tai jimin päättäisi tulla yhtäkkiä ilmoittamatta.
Otin vaatteeni pois ja menin suihkun alle. Annoin jääkylmän veden valua ihoani pitkin.
YOU ARE READING
Taekook on top
FanfictionMoi kaikille tää on tosiaan mun ensimmäinen tarina koskaan ja toivon että tykkäätte❤️ Tarina kertoo taehyungista joka muuttaa serkkunsa yoongin luokse päästyään samaan lukioon kuin tämä.Taehyung ei kumminkaan tiedä mihin kaikkeen ja millaisiin jenge...