57. Další mejdan

6.5K 298 70
                                    

ETHAN

Týden uběhl pomalu jako doba ledová. Ryan se s Emily usmířil a jejich příběh tak nadále pokračuje. Snažím se dostat Victorii z hlavy, ale nějak mi to nejde. Začínám doopravdy bláznit. Někdy mám pocit, jako bych ji viděl. Ale nevidím ji doopravdy. Asi halucinuju.

Víte, co mě doopravdy dokáže vytočit? Když jdeme s Jordanem a Ryanem koupit nějaký chlast do supermarketu a oni se nás zeptají na občanku.

Kurva. Tohle mě dokáže vytočit víc, než když si někdo do misky nalije první mlíko a až pak nasype cereálie.

Já se vyspal se dvěma mladýma prodavačkama asi dva měsíce dozadu, aby jsme měli nějaké privilégia, ale zrovna dneska ani jedna z nich nebyla u kasy. Myslím, že obě tu jsou brigádně a oběma je okolo šestnácti. Jordan říkal, že prý taky přetáhl jakousi brigádnici, ale nevím kterou.

,,Ehm, nemáme tu ani jeden občanku, ale je nám jednadvacet, to nám věřte," řekl jsem prodavači. Úplně mě dorazí, když na pozici prodavačky za kasou stojí chlap. Je to divné a ještě k tomu v těchto situacích nemůžu využít svou flirtovní super schopnost.

,,Hele, mládeži, dokud mi neukážete nějaký doklad, tak vás přes kasu nepustím," řekl prodavač. Nechci si zadělávat na problémy, ale nic jiného mi nezbývá.

,,Všichni tři ti rozbijeme držku o beton, pokud nám to neprodáš, imbecile," z kapsy vytáhnu tři papírovky, ,,zvaž svá slova." Začnu mu vyhrožovat. Victorie by mu určitě vyhrožovala podobně. Nepřekvapilo by mě, kdyby i mu vyhrožovala tetováním na péro. Jenže tohle je jedna z věcí, díky kterým jsem se do ní tak zamiloval.

,,Stejně to není pro nás. Je to pro naši rodinu. Oslavují..." začal Jordan. A je to tu zas. Když něco zajde takhle daleko, Jordan začne vyprávět pohádky.

,,Zásnuby mé sestry," vypadlo z Ryana.

,,Jo, ehm, jo." Jordan se nervózně zasměje.

,,Takže, bude to?" Jsou to jako mí bratři, ale proč se s nima do prdele bavím? Prodavač nás nakonec poslal dál, ale nesežral jim to.

Už jsem se nadechoval, abych to těm dvěma vytmavil, ale osoba v dálce mě přerušila. Najednou jsem ji tam zase viděl. Holku, která měla rovné černé dlouhé vlasy až do půlky stehen. Holku s kresbami lodí na ruce. Zrovna se její malá postava natahovala pro rýži. V duchu obdivuju její krásné křivky.

Zamrkám a najednou tam nebyla.

Halucinuju.

Jsem v prdeli. Totálně.

,,Ty vole, něco lepšího tě nenapadlo?" zeptal se smíchem Jordan. Tašky plné alkoholu původem z nejrůznějších koutů světa jsme hodili do auta a jeli směr Jordanův barák. Chceme se pořádně opít s Mikem, než odjede zpátky na kolej, protože je to náš dobrý kamarád a ještě lepší parťák, když se chlastá. Chodil na stejnou střední jako my.

,,Kde jsou vaši teď?" zeptal se Ryan Jordana. Je známé, že Jordan pořádá párty, jen když jeho rodiče nejsou doma.

,,Jsou v Kanadě vyřídit nějaké papíry ohledně přerušení výměnného pobytu Sadie," odpověděl. Sadie je Jordanova sestra, která přijíždí domů. Viděl jsem ji tisíckrát a no... je to takové děcko. ,,Emily přijde taky?" zeptal se ho Jordan.

,,Ne, dneska nepřijde," odpověděl jednoduše bez zájmu. Jako by se tomu tématu chtěl vyhnout.

,,Tak ji hlavně nepodveď," řekl Jordan a při tom vybouchl smíchy. Já se neudržel a přidal jsem se k Jordanovi.

Ryan se zamračil a potichu řekl: ,,Nevíte, o čem mluvíte." To mě donutilo se zamyslet. Nikdy nám Ryan neřekl pravé důvody o těch potyčkách s Emily. Jasně, podváděli se navzájem, ale kolikrát byli od sebe a nikdo nevěděl proč. Ryan to neříkal ani nám.

Vyložili jsme všechen alkohol na kuchyňskou linku. Zapojili jsme velké repráky, které se ukrývají v jedné z několika mnoho místností v domě patřící Jordanovi. A první lidi začali docházet.

,,Čaute, chlapci." Otočil jsem se a spatřil Mika. Okolo se tancuje do rytmu.

,,Čau, co ti trvalo tak dlouho?" zeptám se. Bratrsky se pozdravíme.

,,Vždyť víš, já nechodím na začátky, já chodím tak do poloviny," odpoví. Naprosto ho chápu. Já taky chodím, až když se to trochu rozjede. ,,Ryane, čau."

,,Čest, brácho." Bratrsky se přivítají.

,,Čau, Miku." Přišel i Jordan a bratrský pozdrav zopakují. ,,Hele, někteří se nějakým záhadným způsobem dozvěděli, že jsi tady, kdyby tě nějaké holky otravovaly, vyhoď je odsud," řekne Jordan.

,,To otravování mi vůbec nebude vadit," řekl se smíchem. Mike není na vztahy. Je na vysoké a ještě nikdy neměl vážný vztah. Protočím nad tím očima a jdu do kuchyně. Každý má v ruce červený kelímek s alkoholem. Zrovna se tam nějaké dvě holky fotí na přední kameru mobilu a přiblble se smějí. Protočím nad nimi očima, za posledních pět minut už po druhé. Nevšímám si okolí a napiju se něčeho, ani nevím, co piju.

,,Není ti horko? Možná bych ti to tričko měla pomoct sundat." Vylekaně se otočím na nějakou hnědovlasou holku.

,,Co to meleš?" zeptám se nechápavě.

,,No tak," protáhne samohlásky, ,,bez tebe jsou ty mejdany dost na hovno, už ses na žádném mejdanu neukázal tři týdny," řekne a svou paži obtočí kolem té mé. Setřásnu její ruku, abych ji odradil, ale asi si to nevzala k srdci.

,,Jsem tady, ale nestojím o přítomnost druhých, jasný?" Posadím se na barovou stoličku. Ona se zasměje a vytáhne se na barovou stoličku vedle mě. Povzdechnu si, copak mluvím do větru? Některé holky do prdele pošlete slušně i neslušně a stejně se kolem vás budou motat jako včely kolem medu.

,,Jasně," poznamená ironicky. ,,To říkáš vždycky a stejně skončíš v mojí posteli," zašeptá mi do ucha. Musel jsem se pořádně ovládat, abych se teď a tady nepozvracel.

,,Hele, pando," oslovím ji. Má černé stíny kolem očí a vypadá to příšerně. ,,Nevím, kdo jsi, neznám ani tvoje jméno, takže jestli jsem tě někdy ošukal, musel jsem být hodně na sračky, a jestli jsem nebyl, tak ti to řeknu teď, nic to pro mě neznamenalo, ujišťuju tě předem. Nic si se mnou nemaluj," řeknu jí na rovinu. Mám už po krk těchto přísavek.

Normálně bych se s ní vyspal, nebo bych ji nechal mi ho vykouřit, ale vím, že se budu cítit ještě hůř, než teď. Ta holka, se kterou jsem se vyspal u Navida, byla velká chyba. Co jsem si vlastně myslel? Že mi jedna noc pomůže zapomenout? Naštěstí ta holka, Mary, nebo Mia nebo tak nějak se jmenovala, byla tak opilá, že si to ani nepamatuje.

Proč mi jen myšlenka na to přijde jako hřích?

Možná protože to hřích byl.

Vstanu a jdu za klukama. Mike je tady jednou za čas a chci se s ním opít. Radši se nebudu pouštět do jakýchkoli konverzací s holkama. V hlavě mi létá Victorie a ona jen tak neuletí. Nebudu se na ni pokoušet zapomenout, když to je nemožné.

Dost nezajímavá kapitola, ale docela důležitá co se příběhu týče. chtěla jsem ukázat, že Ethan se už s nikým nevyspí. Jinak už mi wattpad jede i na mobilu, jen jsem vám to chtěla říct (napsat)🖤

 Jinak už mi wattpad jede i na mobilu, jen jsem vám to chtěla říct (napsat)🖤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The End of the F*cking CampKde žijí příběhy. Začni objevovat