ETHAN
Můžete mi někdo vysvětlit, co se kurva děje? Jsou to tři dny od té doby, co tábor skončil. Ráno mi Victorie psala totální sračky, které nedávají smysl. Pak se asi o tři hodiny později omluvila za to, co mi napsala. A když jsem chtěl napsat, že to je v pohodě, tak to nešlo odeslat. Toto číslo neexistuje bla, bla, bla...
Nevím, co se to děje. Jestli má nové číslo, proč mi prostě nedala vědět, že bude mít jiné?
Možná nechtěla, abych ho věděl.
Možná se jí rozbil mobil, možná, že si mě blokla nechtěně. Možná jí někdo čmajznul mobil a z prdele zablokoval zrovna moje číslo. Přece by něco takového za normálních podmínek neudělala.
Kecy. Samé kecy.
Snažil jsem se sám sebe přesvědčit, ale tak akorát nalhávám sám sobě. Ona moc dobře věděla, co dělá. Ona si mě zablokovala schválně. Přemýšlím, co jsem tak špatného udělal. Jenže mě nic nenapadalo. Nejspíš chce jen zapomenout na celý tábor, přece mi na táboře říkala, že se po skončení táboru s nikým vídat nebude.
,,Jordane! Tys nevyklidil myčk- ahoj kluci." Přišla do Jordanova pokoje jeho máma. Hned jak nás spatřila, tak se usmála. ,,Nevyklidil jsi myčku," řekla k Jordanovi zamračeně.
,,Už jdu," povzdech si Jordan. ,,Hned budu zpátky." Jordan i jeho máma opustili pokoj.
,,Tak co Emily?" zeptal jsem se Ryana. Vím, že mu je hrozně líto, když je rozhádaný s Emily.
,,Nic. Včera mi řekla, že se mezi ní a tím klaunem nic nestalo," řekl. Na chvíli se odmlčel. ,,A taky mi řekla, že není blbá kráva, aby uvěřila blbosti, jako je Ryan Fox na táboře bez sexu." Emily byla... divná. Já vlastně ani nevím, jak ji popsat. Je to hotový Einstein na matiku, ale to je jediné v čem je dobrá.
,,A ty jí věříš?" zeptám se.
,,Tady o to nejde. Já na táboře spal minimálně s tuctem holek," vydechl. ,,Kurva," zaklel a chytl se za kořen nosu.
,,Tady je někdo osamělý." Zasmál se Jordan ode dveří.
,,To jsi jako tak rychle vynaložil věci z myčky?" zeptám se udiveně.
,,Jo, musíš v tom mít cvik. Neodbíhejme od tématu. Navid dnes pořádá párty." Zrovna dnes se mi nějak nechce. Samozřejmě bych to za normálních podmínek bral, ale momentálně nemám na nic náladu. Victorie mi náladu posrala.
,,Ne, nechce se mi dnes," řekne Ryan a já nemůžu víc souhlasit.
,,Ale jo, chce se ti. Nějaká holka ti pomůže odreagovat se od Emily a tobě, Ethane, pomůže nějaká holka odreagovat se od Victorie," řekne Jordan. Ale nechce se mi tam jít. Nechci se od Victorie odreagovávat. Nemám na to vůbec náladu. Když Jordan uvidí i můj obličej, úsměv mu okamžitě opadne. ,,Neříkej mi, že ani ty nejsi v náladě," povzdechl si. A sedl si na ten samý gauč, jako právě sedím já a Ryan. ,,Řeknete mi, co se děje s vaším milostným životem?"
,,Nic zajímavého," řekne Ryan a dál střílí do helikoptéry na televizní obrazovce.
,,Fajn, hádám, že s Emily to nejde podle tvých představ. Co ty, Ethane?" Jordan ví, že Ryan se nám jen tak nesvěří.
,,Říkám vám to, jen protože mi to nedává smysl." Povzdechnu si. ,,Začnu od začátku, nebo spíš od konce táboru. S Victorii jsme si dali telefonní čísla a vypadalo to fajn. Psali jsme si ve škole-"
,,A já si říkal, proč se tak tlemíš do toho mobilu," zasmál se Jordan.
,,A najednou mi dneska ve tři psala úplně sračky. Jakože ne, že by mi psala nějaké konspirační teorie. Psala mi směs různých písmen a čísel." Znovu si to celé musím přehrát v hlavě. Ale stejně mi to nedává smysl. Proč by to dělala.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romansa[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...