ETHAN
Když mě Jordan, Mike a Ryan nalákali na půl hodinu do Parallaxu, neodmítl jsem. A rozhodně to nebyla jen půlhodina. Ani jsem nemohl omítnout. Užíval jsem si to, všichni měli obrovskou kocovinu. A já poprvé žádnou neměl.
Včera jsem na té párty u Jordana vypil jen jedno pivo v plechovce, což se ani nepočítá, protože tohle mi jen polechtalo žaludek. Ty pohledy na mé kamarády s kocovinou jsem si nemohl nechat ujít.
Mike dnes okolo šesti večer musí vyrazit svým auťákem na kolej, aby v pondělí prý nebyl unavený, nebo nějakou podobnou sračku řekl.
Zdálo se mi to jako bezvadné zabití času, protože já byl natěšený na moje první rande vůbec.
Teda... je to rande?
Plavání se jako rande asi nebere, ne?
Anebo bere?
Nebudu se tím zaobírat. Já to beru jako rande. Trochu divné, ale pořád to je rande.
,,Kdy zase přijedeš?" zeptal jsem se Mika. Upíjím ledového čaje. Ostatní si dali podobný drink. Zkrátka nápoj s nulovým procentem alkoholu.
,,Příští měsíc," odpověděl mi a promne si spánky. Teda včera to muselo být hodně divoké.
,,Cos včera vyváděl?" zeptal jsem se ho se smíchem.
,,Drž hubu, Ethane, nemusíš frajeřit, když ses jednou na párty neopil," řekl obratem.
,,Ale musíš uznat, že jsem se překonal," pokýval jsem s úsměvem hlavou. Jordan ani nepromluvil. Držel si kamennou tvář a přes jeho zrcadlové pilotky mu nikdo neviděl do očí. Určitě je má podlité krví.
,,Kde ses vlastně poděl? Jen tak z ničeho nic jsi zmizel a ke mně přišly s brekem tři holky se slovy Ethan se na mě díval, kde je?" napodobil holčičí hlas Ryan, povzdech si a taky se napil ledového čaje. ,,Dost dlouho mi trvalo, než jsem je setřásl."
,,Jo, kde ses včera vypařil? Hrál se beer pong a tys snad poprvé beer pong nehrál," podezřívavě se zeptal Jordan, který poprvé promluvil.
,,Musel jsem si něco zařídit," odpověděl jsem. Snažil jsem se zakrýt ten zvrácený úsměv. Nemůžu si pomoct. Včerejší zážitek mě tak poznamenal.
,,Jasně, beztak někoho ojel v té mramorové koupelně u vás," řekl Mike. U Jordana v domě byste našli minimálně pět koupelen a jedna, ta nejhezčí, je celá z mramoru, kde jsou jen červená světla a celkově to má takovou sexuální atmosféru. Lépe řečeno - vždy jsem tam někoho ojel. Na mou obranu nejsem jediný, jednou jsem tam přichytil Ryana a Emily při jedné konkrétní činnosti.
,,O čem je řeč?" Do záběru se vřítila Emily s hadrem v ruce.
,,O tom, kde se vypařil Ethan těsně před beer pongem," odpověděl jí Ryan. Emily se zamračeným výrazem utřela náš stůl.
,,Divné. Victorie se taky někam vypařila a shodou náhod taky těsně před beer pongem." Kurva. Všichni se zasmáli. Emily se na mě významně podívala.
Ona něco tuší.
Ale hovno, nic nemůže tušit.
,,Proč se s vámi bavím?" zamumlám si pod nosem. Pravdou je, že bych tuhle naši partičku za nic nevyměnil. I když mě velkou většinu času serou, mám je rád. Všechny. Což mi připomíná, že Victorii si hned všichni oblíbili. Máme rádi takové lidi, jako je Victorie. Taková drsná.
,,Tak z toho se už nevymotáš, kámo," řekl a poplácal mě Mike po rameni, který seděl vedle mě.
Projíždím na mobilu fotky z táboru, které Jordan přidal na svůj tajný instagramový účet. Jsou tam fotky i mě a Victorie. Sice jen dvě, ale jsou tak libové, že jsem si je musel screenshotnout.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romance[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...