ETHAN
Probudilo mě cosi na mém oku. Ani si nedokážete představit, jak moc jsem se lekl, ale nedal jsem to na sobě moc znát. Naštěstí se ukázalo, že to byly Victoriiny vlasy. Při pohledu na ni jsem se neovládl. Ta touha mě jednoduše převálcovala. Musel jsem ji obejmout, celou zaobalit do svých rukou. Miluju hladit její sametovou kůži. Dnes je den odjezdu, a proto si s Victorii musím užít každý jediný moment.
Měl jsem za to, že Ryan a Jordan spali na chatce nějakých holek, ale když jsem se podíval okolo sebe, tak Ryan i Jordan byli ve své posteli, ale ne sami. Oba v posteli měli nějakou holku.
,,Včera to muselo být zajímavé, když se Ryan vyspal s Ashley." Ani jsem si nevšiml, že je Victorie vzhůru. Líbila se mi s tím ospalým úsměvem na její pěkné tvářičce. Co to kecám. Líbila se mi za každých okolností. Zasmáli jsme se Ryanovi, ale potichu, abychom nikoho nevzbudili.
,,Čeká nás trest," řekla už vážně Victorie. Zmučeně jsem vydechl. Ne kvůli tomu debilnímu trestu, který nám stejně nedají, protože se všichni budou balit a na žádný debilní trest nebude čas. Ale kvůli tomu, že to je našich pár posledních hodin, co budeme spolu. Nedokážu si představit, co budu dělat pak. Samozřejmě se vrátím ke svému životu doma, který miluju, nemůžu si na něj stěžovat, ale bez Victorie to nebude ono.
,,Nelámej si s tím trestem hlavu. Je brzo, ještě spi," řeknu a s tím ji celou zaobalím do své náruče. Překvapí mě, když se ke mně ještě víc namáčkne. Cítím ji všude a já se nemůžu přestat usmívat. Oba jsme usnuli znova.
....
Poslední snídaně znamená sníst něco neobvyklého. Je to taková tradice tohoto tábora. Už se těším, jak se v autobusu pozvracím.
,,Fakt nechápu, proč jste včera utekli, včera to byla fakt bomba," říká Ryan, zatímco mlékem zapil zeleninový salát. Klukům jsme řekli, že jsme utekli. Prý nás opravdu hledali, ale nehledal nás celý tábor, jak tvrdil Alex.
,,Musíte to pořád řešit? Radši si chystej poezii pro Emily," odpověděl jsem mu. Tolikrát ji tady podvedl, že i s talentem Shakespeara by mu to nemělo projít. Ryan i Emily se několikrát podvedli navzájem, ale nakonec stejně skončili spolu. Tento nekonečný kolotoč se opakuje pořád dokola.
,,Doma jí nic neříkejte, jasný? Není to vaše věc," pověděl příkře a sjel mě i Jordana přísným pohledem.
,,Je to vaše věc, ale není lepší se rozejít a být kamarádi s výhodami? Stejně jako Ethan s Victorii?" navrhl Jordan. Zamračil jsem se na Jordana. Po očku jsem se podíval na Victorii a ta na tváři nesla zlomyslný úsměv. Onen sexy pohled ztracené ďáblice, která se pouhou náhodou ocitla na planetě Zemi, mi bude chybět nejvíc ze všeho.
,,Jaká byla v posteli Chloe Brown?" zeptala se Victorie. Tak proto ten zlomyslný úsměv. Na to se zamračil Jordan, dokonce přestal žvýkat.
,,Nene, ty ses vyspal s tou divnou Chloe?" zeptal jsem se. Nechtělo se mi uvěřit, že on se s ní vyspal.
,,Vždyť ty jsi s ní spal taky," namítl Jordan. Ano já s ní spal taky, ale byl to spíš takový experiment. Chtěl jsem vědět, jaká je v posteli, protože v patnácti - šestnácti jsem experimentoval dost a zkrátka jsem musel mít přehled o všem, co mělo díru. Teď bych se s ní nevyspal. Je divná.
,,Jo, ale to bylo dávno. Teď bych do ní nešel, vždyť má postavu rovnější než vodováha," řeknu se smíchem.
,,No a co. Mám rád holky s brýlemi," řekl na obranu, ale stejně jsme všichni u stolu vybuchli ve smích.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romance[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...