VICTORIE
Kluci si položili věci na trávník a utíkali do jezera. Povzdechla jsem si. Nevím co tu budu dělat. Roztáhla jsem si svůj ručník na trávník, ale daleko od ostatních, do stínu a pod strom. Ani jsem si nevyslékla to tričko spolu s šortkama. Opřela jsem se o strom a snažila se myslet jen na pěkné věci. Po chvilince mě přerušil něčí hlas.
,,Hej, pojď do vody." Řekl jeden z mých spolubydlících. Nevěděla jsem, kdo to říká. ,,Jsi v pohodě?" Ta otázka mě zaskočila. Až teď jsem si uvědomila, že je to Ethan. Otočila jsem se směrem k němu. Teď jsem si něco uvědomila. Od té doby, co s náma není táta mi tuto otázku nikdo nepoložil. A vlastně jsem na ní nikdy neodpověděla pravdivě.
,,Jo, jsem v poho." Ne, nejsem. Už tři roky, ale to je jedno. Přeměřil si mě pohledem. Stál tady přímo přede mnou jen v plavkách. Ty svaly awww.... To tetování sice nejspíš nemá žádný význam, ale je to tak kurva sexy! Ty ruce.... Kapky vody stékající po jeho krku až dolů k břišákům. Ahhh... Jak ráda bych si sáhla. Uchechtnul se a to mě probralo. Nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Dokončila jsi prohlídku?" Aha. Na to jsem se zamračila a zpátky se otočila.
,,Někomu to řekneš a poznáš chuť hlíny." Pověděla jsem mu naštvaně, ale zároveň pravdivě.
,,Hej, nemyslel jsem to zle." Furt se uchechtával.
,,A jak jsi to teda myslel?" Otázala jsem se ho na oplátku já.
,,No - to je jedno. Ehm, pojď do vody." Rozhodla jsem se na něj podívat a v jeho očích nebyla známka škodlivosti.
,,Proč bych měla?" Zrak jsem stočila někam do dálky opačným směrem.
,,A proč bys neměla?" Zase jsem se na něj dívala. ,,Jestli nepůjdeš do vody, všem řeknu, že jsi si mě prohlížela."
,,Fajn, něco uděláš a seš mrtvej. Je ti to jasný?" Vítězně se usmál. Zvedla jsem se ze země a vzala si s sebou ručník.
ETHAN
Na každou udělám dojem. Victorie není vyjímkou, no a dokonce si mě prohlížela. To bude hračka. Ručník si položila vedle naších. A ruce si položila na lem svého trička. Prsty zahákla o tričko a mučivě pomalu ho přetahovala přes hlavu. Nejprve odhalila své bříško, které bylo - o můj bože.... Zkousnul jsem si dolní ret, když vykoukly její nádherné pevné prsa. Měla černé plavky a na nich měla prostředníčky. No to jsem nečekal, měla vlastně úplně obyčejné plavky. Ale na ní to úžasně vynikalo. Můj kámoš se hned ozval. A to dost znatelně. Ještě, že mám tak volné plavky. Při tom svlíkání vypadala straaašně žhavě.
Pak soupeřila se svým zapínáním u džínových kraťas. Měl jsem chuť jí pomoct a servat z ní ty šortky rychlostí světla. Prohlížel jsem si jí tak dlouho, že jsem si ani nevšiml, že Ryan sedí na svém ručníku a sleduje ji taky.
,,Ehm, půjdu se zchladit." Pověděl Ryan.
,,Já půjdu s tebou." Vyskočil jsem na nohy. Moje boule v plavkách byla o dost větší. Kurva. ,,Pak přijď za náma." Ani jsem se za ní neotočil, protože by viděla můj problém. Přikývla. No, ale pak se začala mazat něčím opalovákem. A tohle bylo teprve kurva žhavé. Teď mi nepomůžou ani volné plavkové kraťasy.
,,Ryane, myslím, že ji přetáhnu hned, pokud nepřestane." Byl jsem celý napjatý. Chtěl jsem si vzít popcorn, ale zároveň si nad ní honit. Jelikož tu je plno lidí, nemůžu dělat ani jedno.
,,To jsi na tom až tak špatně?" Prohlédne si mě. Začne se smát na celé kolo. ,,To je snad poprvé, co se ti postavil jen z pohledu." Utahuje si ze mě? ,,Ani se tě nedotkla."
,,Drž hubu, všichni na ní čumí," řekl jsem. A taky to byla pravda, většina pubertálních kluků řízených ničím jiným než hormony, se na ni dívali.
,,Jo, ale ty jediný z ní máš stojáka." Zpražil jsem ho zabijáckým pohledem. Už jde! Už už byla asi jen Dvacet metrů od nás, ale nějakej zrzek se na ní nalepil ze zadu. Hah a teď mu utrhne koule a poníží ho před celým táborem. Jenže ona udělala něco, co jsem nečekal. Otočila se a objala ho nazpátek. Co? Cože? To je nějakej vtip, nebo co? Něco jí zašeptal do ucha a ta se tomu zasmála.
,,Buď mě šálí zrak, nebo neprotestovala a nechala se obejmout od toho zrzka." Furt jsem se na ní díval. Povídala si s tím klukem. Smála se u toho. Pak mu něco řekla a pokynula hlavou směrem k nám. Přikývl a rozešli se směrem k nám.
,,Čau tohle je James. Napadlo nás, že půjdeme do bufetu pro nanuky." Podívala se na nás s úsměvem. Musel jsem si skousnout ret při pohledu na ní. Toho Jamese jsem ani nestihl vnímat. Pořád jsem se musel dívat na její kozy no. Něco mluvila, já absolutně nevěděl co mluví. Ale jedno vám řeknu, vypadala při tom hrooooozně sexy!
,,Hej, posloucháš mě? Hlavu mám tady." Zamávala mi před obličejem svou rukou a až teď jsem se probral z tranzu. Podíval jsem se do jejích šedých očí a poznal jsem, že se mi vysmívá. ,,Dokončil jsi prohlídku?" Použila moje slova u toho stromu a zadržovala smích. Byl jsem na ní naštvaný. ,,Ehm, jdeme s Jamesem do bufetu pro nanuky, tak jsem za váma přšla, jestli nechcete jít s náma." Podíval jsem se na Ryana. Proběhla mezi náma krátká řeč a přikývli jsme.
,,Jen zajdu pro Jordana," řekl Ryan.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romansa[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...