VICTORIE
Zapálila jsem další svíčku a dala ji do lucerny na zemi. Nějaký šprťácký kluk si tu stezku odvahy vzal na starost a přidělil mi tuhle práci. Musím po úseku půlky kilometru zapálit svíčky v napůl rozpadlých lucernách.
Odpoedne jsme všichni povinně uklízeli bordel za chatkama. Bylo to opravdu nechutné. Přála bych si, aby se mi tohle trauma nikdy nestalo.
,,Au, kurva!" zanadávala jsem si pod nosem. Vzít si do lesa šortky byl opravdu debilní nápad. V deset hodin večer je značná tma, tím pádem nic nevidím a moje nohy naschvál stoupají na místa, kde nemají. Větvičky mi totiž škrábají nohy. Sehnula jsem se a zapalovačem zapálila další svíčku. Najednou se za mnou ozvalo uznalé zapískání.
,,Sexy jako vždy, kotě." Otočila jsem se leknutím na daného člověka. Věděla jsem, že to je Ethan. Už podle hlasu ho poznám.
,,Vylekal jsi mě." Usmál se na mě. I přes tu temnou tmu jsem mohla vidět jeho olivové oči a bílé zuby. Musela jsem se usmívat taky, ačkoli jsem to nechtěla. Komu tady co nalhávám. Moje maska už dávno spadla. Přišlo mi vtipné jakou přezdívku mi dal, ale neřešila jsem ji. Přiblížil se až ke mně.
,,Ty šortky," zamručel. Lucernu jsem opustila na zem a zády narazila do stromu. Ethan se zapřel rukama vedle mé hlavy, takže jsem neměla volnou cestu k útěku. Panika se mě zmocnila. ,,Proč je na sobě máš vždy, když jsem poblíž?" ptal se. Možná jsem se trochu bála, protože jsem byla na táboře a ještě k tomu v lese. Přesně jako v ten den. Jenže pak jsem si něco jsem si uvědomila.
Ethan by mi neublížil.
Cítila jsem se bezpečně. Cítila jsem se mnohem bezpečněji, když nás dělilo deset cenťáků. Cítila jsem se krásně.
,,Já nevím, náhoda?" řekla jsem. ,,Můžu se tě na něco zeptat?"
,,Ptej se, jen prosím nenič tuhle chvíli." Byl strašně blízko. Cítila jsem jeho specifický dech. A kecala bych, kdybych řekla, že to se mnou nic nedělá. Popravdě, šílela jsem. Nechtěla jsem ničit tuhle chvíli.
,,V tom případě radši budu ticho." Usmál se na mě.
,,Můžu tě o něco požádat?" zeptal se potichu.
,,Podle toho, co to bude," zašeptala jsem.
,,Dej mi ruku do vlasů," řekl a jeho oči rázem ztmavly. Nejistě jsem svou ruku natáhla do jeho vlasů. Samozřejmě tu, která nebyla v obvazu. Prudce se nadechl. Díval se na mě s přivřenýma očima. ,,A teď trošku zatahej, kotě." Zatáhla jsem. Má boží vlasy. Jemné a načechrané. Měl je akorát dlouhé. Přímo dokonalé. Trhavě dýchal. ,,Kurva, sebeovládání mi moc nejde," zasmál se svou ruku mi dal na tu mou. ,,Počkej, tohle jsem po tobě nechtěl," zasmál se. ,,Chceš se někam vypařit?" zeptal se mě s vážností v hlase. Pozvedla jsem obočí. Chtěl se se mnou snad vyspat?
,,Co tím myslíš?" řekla jsem vážně. Jsme přece jen kamarádi.
,,Zavedu tě na jedno místo, myslím, že se ti to bude líbit," řekl.
,,Na jaké místo?" Nechci jít na nějaké místo, kde je ticho a potůček. Větší zábava je zůstat na chatce a poslouchat vtipy, které mi mí spolubydlící říkají.
,,Chtěl jsem to udělat jako překvapení, ale vyžaduje to kooperaci. Nikdo o tom nesmí vědět, jasný?" Kývnu na souhlas. ,,Dnes je první den Halloweenského průvodu ve městě a my tam půjdeme na tajňačku. Kdyby o nás někdo věděl, myslím, že Alex by se zbarvil do červena na trvalo," řekne. Oba jsme se zasmáli nad permanentně rudým Alexem. ,,Souhlasíš?" zeptá se s nadějí v hase.
,,Myslím, že oba máme slabost dělat něco zakázaného." Jak bych mohla něco takového odmítnout?
....
Je rozhodně pohodlnější, mít na sobě dlouhé legíny a mikinu. Do tenisek jsem si nezapomněla natáhnout dlouhé ponožky. Právě procházím lesem, ve kterém je čisto černá tma. Sem tam nějaká svíčka a nějaký vedoucí převlečený za hororovou postavu, ale jinak jen tma. Srdce mi bije jako o závod a já si přeju, aby tady někde byl vedoucí.
,,Sedm dní," šeptalo něco za mými zády. Když jsem se otočila, stála za mnou Gabriela převlečená za Samaru. Mělo by mě to vylekat, ale já se uklidnila. Vím, že tady nejsem sama. Oddychnu si a mé srdce si na chvíli odpočine.
,,Vylekala jsi mě, až jsem se pochcala," řekla jsem znuděně. Nechtěla jsem odkráčet pryč, ale já musela.
,,Victorie!" zavolala a mě Gabriela. Otočila jsem se zpátky čelem k ní. Vlasy hodila dozadu a já měla výhled do její tváře. ,,Co ruka?" pokynula hlavou na mou ruku v obvazu. Nemyslela to v dobrém. Viděla jsem to v jejím obličeji. Faleš z ní přímo zářila.
,,Dobrý, proč se ptáš?" zeptám se.
,,Nevím, asi jsem jen zvědavá," odpověděla. ,,Co se ti s tou rukou vlastně stalo?" zeptá se.
,,Na párty jsem rozbila skleničku a pořezala jsem se," zalžu. Nevím, co by se stalo, kdyby věděla pravdu. Ethan mi říkal, že můžu dostat nějaká trapný trest. Co jsem jí měla říct? No víš, já se nasrala a rozbila jsem zrcadlo. ,,Jsem to ale nešika." Pro dojem jsem se rukou plácla do čela.
,,Vážně? Protože v ten den někdo rozbil zrcadlo a byla na tom trocha krve, nevíš o tom něco?" A do hajzlu.
,,Proč zrovna já?" zeptám se.
,,Nemám tě ráda, nesedla jsi mi," řekla na rovinu. Mám ráda lidi, kteří nechodí kolem horké kaše. Jenže ona nemá žádný důkaz ani právo mě obviňovat. Ukázala jsem jí svůj drahocený prostředníček a šla dál do hlubiny lesa. Volala na mě, ale já ji ignorovala.
Gabrielu jsem vyhodila ze svého mozku a myslela jen na Ethana. Mé srdce začalo zase bít o něco rychleji, protože tady nebyla jediná svíčka.
Najednou někdo začal křičet zpoza křoví. Zamhouřím očima a zjistím, že to je Mike převlečený za klauna z hororu To.
,,Běž rovně, ano? Odtud už nevedou žádné svíčky," řekl Mike. Přikývla jsem a šla rovně. Zase se mě zmocnil strach. Nemám moc dobré vzpomínky na lesy v táborech. Zabočila jsem za strom. A šla dál. Někdo mě zatáhl za strom a zacpal mi pusu. Instinktivně vykřiknu, ale teplá dlaň zabrání v rozléhání mého hlasu.
,,Victorie, to jsem já." Spatřila jsem Ethana. Jen pohled na něj mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Úlevou si oddechnu. Obejmu ho, jenže pak si uvědomím, co jsem udělala. Rychle se odtáhnu. Jsme jen kamarádi.
,,Ahoj, Ethane," pozdravím ho.
,,Ahoj, Victorie." Nastavil ruku. Bez váhání jsem svou ledovou dlaň vsunula do jeho. Měl hřejivou ruku. Cítila jsem ten elektrický výboj, který proběhl při setkání naších prstů.
,,Připravená?" zeptá se a stiskne mi ruku.
,,S tebou ano."
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romance[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...