ETHAN
Někdo mě poserte, prosím.
Nedělám si prdel.
Tohle porazilo mé všechny erotické zážitky a že jich fakt málo nebylo. Přitom něco takového jsem zažil nespočetněkrát.
Kdybych použil prsty na rukou i na nohou, nevyšly by mi prsty na spočítání všech mých francouzáků. Bože na spočítání všech mých pohlavních styků by mi nevyšly prsty na rukách a nahou.
Ruce jí vystřelily za můj krk, přitahujíc si mě ještě blíž.
Cože?
Čekal jsem, že se odtrhne nebo nebude spolupracovat, ale jsem neodolatelný.
Skoro jsem pochyboval o Victoriine sexuální orientaci, protože je to s ní kurva těžké a taky zasraně zdlouhavé. Prostě mi jen tak nepodlehne. Přitáhl jsem si ji za pas víc k sobě.
Myslím, že se mi opět postavil. Ale to vyřešíme později, Ethane. Teď to neřeš!
Olízl jsem její rty, abych se dostal dovnitř. Pusu hned otevřela. Úsměv se samovolně vytvořil na mých ústech. Bože, je tak úžasná. Zasraně přitažlivá a ty její šedé oči, které byly mimochodem malinko přivřené. Zase jsem musel sevřít její bok, protože nával chtíče a tvrdosti tam dole přibývá na intenzitě. Zamručel jsem jí do úst.
Naštvaně jsem ji přehodil na sebe, takže momentálně seděla obkročmo na mně. Sakra, ona se usmála. Bylo to letmé zachichotání, ale já bych začal skákat deset metrů do vzduchu, kdyby jsme nebyli v této pozici.
Jazykem prozkoumávám její ústa a ona zase mě. Chápete to někdo? Protože mě to absolutně nezapadá do mozku.
Její prstíky tahají mé vlasy, na což jsem spokojeně zamručel. Pomalu ale jistě jsem doputoval k okraji jejího trička a vklouzl prstama pod něj. Má tak jemnou kůži, snad ještě jemnější než samotný satén. Trochu se zatřásla a já poznal, že se zachvěla.
,,Už jsi na mě změnila názor?" zamumlal jsem jí do úst, ale bylo to téměř nesrozumitelné, protože dravé polibky od Victorie byly... až moc dravé. Kousla mě do rtu, bolestně jsem zamručel, na což se zasmála. Opět jsem z toho byl totálně v prdeli. Pánví se otřela o můj tvrdý rozkrok, bolestně jsem zakňučel. A já se sám sebe zeptal.
Odkdy jsem takový cíťa?
S nikým opakuju s NIKÝM jsem nebyl tak zapálený, nažhavený a hlavně nadržený jen při puse!
Dobře, tohle rozhodně není jen pusa, je to francouzák s Victorii Sandersovou! Jen při té myšlence mi poskočilo srdce. Každopádně jsem to zažil milionkrát a nikdy opakuju nikdy jsem nebyl takhle nadržený při francouzáku!
Přestože seděla na mě, tak byla menší než já. Pomalu mi docházel dech odlepily jsme se a... kurva. Na mém klínu seděla Victorie s napuchlými, neodolatelně růžovými rty a s provokativně nevinným pohledem. Její výraz tvořily krásně kovově šedé oči a křivý ale zároveň sexy úsměv.
Bez nějakého rozmýšlení můžu říct, že právě Victorie Sanders je nejhezčí holka a i osoba z celého táboru.
Odtáhla se o pár centimetrů, takže naše hrudníky dělil maximálně jeden centimetr. Ano, šílel jsem. Byla zadýchaná, a proto se jí hrudník při každém těžkém nádechu dotkl toho mého.
Při myšlence na několik sekund dozadu... o můj bože. Po té nejdelší minutě mého života otevřela pusu za účelem něco říct, ale nakonec ji stejně zavřela. Nejspíš tohle neočekávala.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romansa[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...