12. Běž si dát ledovou sprchu a klidni hormony

8.9K 343 3
                                    

ETHAN

Byla jen v ručníku. Sakra, ona byla jen v ručníku. Vypadala jako promočený ďábel. Sakra žhavý ďábel. Její vlasy byly mokré, byly tedy o něco delší a tmavší. Její krásně vytvarované nohy. Ulalala... Tohle si nenechám ujít a mise nejlepší sex na světě se uskuteční právě teď a tady.

Zahákl jsem prsty o lem jejího ručníku, takže jsem se prsty lehce dotkl jejího... prsa. S Ashley by mi tenhle dotyk nic nedělal. Nevím proč. Nevím proč, se mi jen z jednoho dotyku rozpálí celý prst a jen při pohledu na ní se můj kámoš pomalu staví do pozoru. Nechápu to. Zřejmě to bude tím, že jsem Victorii nikdy v posteli neměl a Ashley už hooodněkrát.

,,Ethane, přestaň." Odstrčila moji ruku. Z toho mračení se jí udělala lehká čárka mezi obočím. Furt byla roztomilá a sexy zároveň ,,Nevyspím se s tebou, takže si teď běž dát ledovou sprchu a klidni hormony." Teď mi došlo, že mám stojáka. Do prdele! ,,Pak můžeš jít třeba za Ashley." Zazubila se.

,,Vlastně bych tam mohl jít hned teď a mile jí překvapit." Naštavně jsem se usmál a štrádoval si to ke dveřím, abych šel za Ashley.

,,Nechoď!"

,,Rozmyslela sis to?" Zeptal jsem se jí s nadějí v hlase. Usmíval jsem se jak debil.

,,Co? Ne." Zmateně řekla. ,,Myslím, že by jí došlo z koho se ti postavil a nerada bych byla nucená jí zničit ten plastický nosánek." Zasmála se. ,,Takže se běž zchladit a pak můžeš jít kam chceš."

Byl jsem naštvaný. Proto jsem se rychle zamknul v koupelně, ale já debil jsem si zapomněl ručník. Šel jsem pro něho. To jsem nedomyslel, protože tam byla Victorie v noční košili a krajkovaných kalhotkách, které jí nezakrývaly její pánevní kosti. Všiml jsem si nějakého tetování, o kterém nám neřekla. Měla tehdy normální plavky, takže to ani nebylo vidět. Teď jsem na to měl krásný výhled, dokud si rychle nenatáhla mini šortky.

,,Co tu děláš?" Naštvaně skoro vykřikla. Prohlídl jsem si jí v tom nočním oděvu a usoudil, že mám co dělat, abych se na ní teď nevrhl a abych si k ní v noci 'nelehl'. Chápete, co myslím tím 'lehl'. Vypadala jako sexy ďáblice. Skousl jsem si ret. Přešel k ní a za to tričko - košili jí přitáhl k sobě. Usmál jsem se tím stylem, že by se jí měly podlomit kolena. Ale ono nic.

,,Pusť mě, debile." Chtěla se odtáhnout, ale já ji ještě víc namáčknul na sebe. Obejmul jsem jí, silně ji tisknul na sebe a sjížděl níže. Když jsem byl milimetr od nebe (jejího zadku), Tak mi opět překazila misi nejlepší sex na světě. ,,Pusť mě, tlačí mě tvoje péro do břicha." Hlasitě jsem se rozesmál. Victorie mě pozorovala s kamennou tváří. Následně jsme se váleli na zemi a nemohli ani dýchat z toho smíchu.

Průdce se otevřely dveře Jordan a Ryan vpadly do chatky. Dívali se na nás pohledem Wtf?! Normální člověk by se zeptal, co to děláte? Nebo tak něco, ale ne, mojí kámoši na toto nehrajou a zeptali se na něco úplně jiného.

,,Ethane? Proč máš stojáka?" otázal se na tu nejvíc vhodnou otázku.

,,Drž hubu, Jordane. Z tebe ho určitě nemám," naštvaně jsem odsekl.

,,Proč máš mokré vlasy, Victorie?"

,,To je tričko, nebo noční košile?"

,,Ty ses sprchovala?"

,,Lidi nemyslíte, že tu máme trochu bordel?"

,,Co jste tu dělali mezitím, co jsme tu nebyli? Doufám, že ne to, co si myslím."

,,Chcete cígo?" Nějak to rychle zamluvila Victorie.

,,Jo," odpověděli naráz a já se šel zchladit sprchou. Šel jsem teda i s ručníkem a erekcí do koupelny.

Studené kapky na mě dopadaly. Užíval jsem si ten klid. Přemýšlel jsem jak uskutečním misi nejlepší sex na světě, protože to bude zasraně těžké. Nevím, co by Victorii přimělo se mi poddat. Nevím, čím jí dostat. Úsměvy, doteky, flirtovní narážky, nic. Zkusil jsem všechno, co funguje na ty ostatní. Vlastně u ostatních nic dělat pořádně nemusím. Stačí se usmát, trochu zaflirtovat a je to. Holky se mi snažily odporovat maximálně tak týden a dokonce za mnou pak přišli samy, že to chcou.

Taky jsem přemýšlel nad tím tetování co má na pánevní kosti. Proč nám ho neukázala? Proč ho má na takovém místě? Aby to nikdo neviděl? Bože! Vzpamatuj se Ethane, prostě třeba byla opilá a nepamatuje si ani jak do toho tetovacího salónu přišla. Ta holka mi dává zabrat.

Pomalinku jsem vycházel ze sprchy, abych neuklouznul a nerozplácl si o zem kebuli. Oblečení mi nejspíš zůstalo na posteli. Nezbývalo mi nic jiného, než si omotat ručník kolem pasu a jít do pokoje. Konec konců Victorie bude nadšená. Jsem to ale hajzl.

Jak jsem čekal. Victorie na mě zírala, ale znažila se to na sobě nedávat znát.

,,Chceš i ty?" Nabídla mi cigaretu, kterou jsem odmítl, protože jsem byl jen v ručníku. Mým cílem teď bylo se dostat do koupelny.

,,Ani se mě nezeptáš, proč jsem jen v ručníku?" Zasmál jsem se, ale ona ne.

,,A ty ses mě ptal?" Zeptala se mě s pozvednutým obočím. Zamračil jsem se mírně.

,,Já jsem se ptal první." Navrhl jsem.

,,A já druhá." Vyplázla na mě jazyk.

,,Zlato, tohle už nedělej." Varoval jsem jí.

,,Co nemám dělat?" Usmála se. Ona přesně věděla, co nemá dělat.

,,Ty víš, co nemáš dělat."

,,Ne, to teda fakt nevím. Ráda bych viděla do tvojí hlavy." Radši ne. Nerad bych trpěl kastraci jen kvůli myšlenkám, ve kterých s tebou... Ehm, to je fuk. ,,Ale bohužel, žijeme teprve v jedna dvacátém století a tuhle vymoženost ještě nikdo nevymyslel. Takže absolutně nevím, na co právě teď myslíš." Díky bože, že lidskost ještě není tak vyspělá. Chtěl jsem něco namítnout, ale dřív někdo zaklepal. Jordan šel rychle otevřít. Victorie schovala cigaretu pod deku. Zřejmě se bála, že to bude Alex.

,,Čau, je tu Victorie?" Byl to Mike. Vstoupil. Victorie vytáhla cigaretu a dokuřovala už jen půlku. ,,Mohl bych s tebou mluvit?Je to celkem důležité." Přikývla. Vydechla kouř. ,,Pojď se mnou do chatky." My začali tleskat a pískat. Oba se na nás vražedně podívali, zabouchli dveře, odešli.

 Oba se na nás vražedně podívali, zabouchli dveře, odešli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The End of the F*cking CampKde žijí příběhy. Začni objevovat