VICTORIE
Ukázala jsem na celou potetovanou ruku. Nechala jsem si tam vytetovat staré pirátské lodě, kompasy, truhlu s pokladem a dokonce tam mám černou vlajku s bílou skříženou lebkou. Nejsou barevné, jsou černé. Stejné tetování, akorát na pravé ruce má táta, tak jsem si ho dala vytetovat. Táta úplně miluje Karibik. Chtěla jsem nasrat mámu a když jsem přišla ze salónu byla hooodně nasraná. Když zjistila, že to stejné tetování má i otec, teprve byla nasraná. Hah.
,,Tohle tetování máme s tátou stejné takže tak, ale taky jsem si to dala vytetovat za účelem pořádně nasrat matku." Uchechtla jsem se. Násleně se určitě všichni dívali na tetování co mám mezi prsama. Jo, mám růži mezi prsama. Asi deset centimetrů dlouhá taky bezbarvá a černá.
,,Růže. Vidíte, růže jsou krásné, ale ve skutečnosti to jsou pěkné mrchy. To symbolizuje, že se nikdy nemám dívat na pěkný kukuč, hezké vlásky a já nevím co ještě. Ale mám se především dívat na povahu, činy, city. Proto se radši budu kamarádit s člověkem, který je sebevíc škaredý a má dobré srdce a povahu, než s člověkem, který mě zklame a bude jen pěkný." Pak jsem jim ukázala malou holubičku, jenž mám na břiše, ale na boku, ne uprostřed.
,,Až potkám svého tak zvaného prince na bílém koni, chtěla bych, aby si jí vytetoval úplně stejnou, akorát bude prostřelená šípem."
,,Proč?" Zeptal se Ethan.
,,Protože každý pár musí překonat pár překážek, než si získají celé srdce toho druhého." Odpověděla jsem. Otočila jsem se zády, na kterých mám křídla na lopatkách.
,,Křídla, aby mi pomohly vzlétnout i když budu na dně psychicky či fyzicky." Otočila jsem se zpět. Zvedla jsem na stůl pravou nohu a ukázala jim tak fáze měsíce. Toto mám přes celé pravé stehno.
,,Tohle je po pravdě jediné tetování bez významu. Každý večer z okna pozoruju měsíc před spánkem, tak jsem si to dala vytetovat." Zhodila jsem nohu ze stolu a dala tam levou. Z boku na lýtku mám napsané Forgive but never forget. (Odpouštím, ale nezapomínám)
,,Toto mě vlastně vůbec nevystihuje. Dřív to pro mě moc znamenalo, protože jsem to dodržovala a taky to bylo jedno z mých prvních tetování, ale..." Odmlčela jsem se, protože jsem nemohla najít správné slova. ,,Lidi si to nezaslouží. Lidem, kterým jsem odpustila o to odpuštění vůbec nebojovali a takhle mi aspoň dokazovali, jak si mě váží. Nebo spíš neváží. Takže to pro mě nemá význam. Význam pro mě má růže. A popravdě si tento nápis chci operativně odstranit."
A tohle byla všechna má tetování. Podívala jsem se jim do očí nikdo nic neříkal. Ethan měl divný výraz ve tváři, ale v očích jsem viděla pochopení, ale zároveň zmatek. Jordan udivený a Ryan nic z toho nepochopil.
,,Hrajeme ještě?" řekla jsem nejistě, protože nevím, jestli jsem toho neřekla až moc.
,,Jo, jo, jasně.'' Asi dvacet minut jsme hráli a pak jsme to zabalili. Nebo spíš Ethan to zabalil.
,,Ehm, myslím, že bychom měli jít." Řekl Ethan. Zvedli jsme se a šli směrem k areálu tábora.
Po cestě byl Ethan a já potichu. Nevím, co se mu honí hlavou. Bojím se, že jsem řekla až moc. Ovšem Jordan a Ryan pořád vtípkovali, ale vtipné to vůbec nebylo. Nevěděla jsem, co říkat, takže jsem se těm vtipům nuceně smála.
ETHAN
Význam Victoriiných tetování mě zaujal. Asi jsem jí celkem křivdil. Vypadá to, že si musela projít něčím strašným, ale pak se podívám na to, jak jsou bohatí a její největší problém bylo něco ve smyslu, že jí máma nekoupila novou hračku. Jop, čím by si asi mohla projít sedmnáctiletá puberťačka, která neměla ani kluka? Ale ta bolest v jejích očích byla nepřehlédnutelná.
Popravdě moc se mi nechce věřit tomu, že neměla ani jednoho kluka. A ještě jak se vyhla té otázce s jejím poprvé. Při té mojí otázce se na mě dívala s bolestí v očích, ale tak co by se jí asi stalo? Při tom pohledu jsem se fakt bál a málem se připochcal.
Ani jsem si to neuvědomil, stojíme u jezera. Všichni se rozběhli do vody a já taky. Chvíli jsme tak blbli s Ryanem a Jordanem. Asi si myslíte, že jsme nejpopulárnější na škole, chodíme na lakros, holky se z nás udělají jen z pohledu a že toho dost využíváme. No a máte pravdu. Až na to, že nechodíme do lakrosu.
Všiml jsem si Victorii, která se opalovala. Ta parta kluků, do které patří James jí prohlíželi jako flákotu masa. Nevím co to do mě vjelo. Vyšel jsem z vody. Šel jsem rovnou za Victorii. Vzal ji okolo pasu, přehodil ji přes rameno a utíkal s ní do vody. Mezi tím mi nadávala například do: debilů, hajzlů, dementů a musím to říct, do kokotů. Taky mě několikrát poslala do: prdele, buhužel píče a tak dále. Bouchala do mě svými malými pěstmi, ale mě to nic neudělalo.
Potopil jsem se i s ní.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romance[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...