10. Líbí se mi, co s ní dělám

9.7K 348 0
                                    

ETHAN

Vynořila se a já si opravdu ucvrnknul z jejího pohledu. Ještě, že jsme v jezeře a ne na nějakém aquaparku. Začala mi stříkat do obličeje vodu a já jí taky. Nakonec mi dala facku. Au! Ta má ránu. Strnula na místě, protože to bylo nejspíš omylem.

Nenechal jsem se rozrušit. Pomalu jsem se přibližoval k ní. Zrychloval se ji dech. Pousmál jsem se nad tím co s ní dělám. Chytl jsem jí okolo jejího útlého pasu. Hladil jsem jí na zádech a pomalu sjížděl níž a níž. Dala mi své maličké dlaně na hruď a zrychleně dýchala. Dělilo nás jen pár centimetrů.

Po celou dobu jsme si dívali do očí. Měla nádherné oči. Takhle šedé oči jsem ještě nikdy neviděl. Tak šedé oči. Bože... Viděl jsem v nich spoustu emocí, ale ani jednu jsem nedokázal pořádně identifikovat. Možná strach? Možná nejistotu? Nevím.

,,Ethane." Řekla potichu. Oči se mi ukotvily na jejích růžovoučkých rtech. Chtěl jsem jí políbit. Konečně ochutnat její plné rty. Vypadaly tak sladce. Tak měkce. Jako dva nadýchané polštářky. Když takhle reaguje na mě teď, jak bude reagovat až bude pode mnou? Byli jsme od sebe pár milimetrů. Dýchali jsme si navzájem na rty. Hlavu jsem měl skloněnou k ní dolů a ona zase nahoru, pač byla strašně mrňavá. Cítil jsem její bušící srdce na svém hrudníku.

To moje nebylo daleko od explodování.

,,VŠICHNI VYLEZTE Z VODY, OSUŠTE SE A PŘIJĎTE NA VEČEŘI!" Ozvalo se z reproduktorů. Tohle zkazilo tuto krásnou chvilku dostat jí do postele. No nic. Mise, kterou jsem pojmenoval Nejlepší sex na světě, se odkládá na příště.

Victorie se rychlostí blesku ztratila z vody. Asi ode mě chtěla utéct. Tak to teda ne, já jí do tý postele dostanu. Nemůžu si nechat ujít holku s takovou úžasnou postavou a zřejmě přírodníma trojkama. Jo, přírodní trojky se jen tak nevidí. Je to jako kuře u vegana doma. Prostě nemožné. Plus to její tetování. Dělá jí to ještě víc sexy než je.

VICTORIE

Byl tak blízko a zároveň tak daleko. Chtěla jsem ho odstrčit, ale jakmile jsem položila ruce na jeho hruď a on mi položil své velké dlaně na záda a jezdil s nimi níž a níž, jakoby ztratily sílu. Nemohla jsem ho odstrčit. Byla jsem tak bezmocná! Do hajzlu! Jak já nesnáším tu bezmoc.

Nevím co by se stalo, kdyby nás nezavolali na večeři. Upřímně ani o tom nechci přemýšlet.

Rozhodla jsem se dělat jakoby se nic nestalo, protože je na to určitě zvyklý. Holky a tak. Pochybuji, že měl někdy dlouhodobý vztah. V autobuse jsem slyšela ty barbíny za mnou, že ho chce každá. No přesně takhle to neřekli, ale z toho, co mluvily jsme to usoudila. Holky má jen na jedno.

Převlečená jsem vyšla z koupelny na naší chatce. Kluci seděli na svých postelích a o něčem se bavily. Podívala jsem se na Ethana. Škodolibě se na mě usmál. Zamračila jsem se na něj. Cigarety byli jediným řešením. Vytáhla jsem je z pod polštáře. Zapálila si zapalovačem, jenž byl hned vedle cigaret pod polštářem.

,,Chcete taky?" Nabídla jsem klukům.

,,Jo," odpověděli téměř jednohlasně. Zapálila jsem jim a v tichosti nasávali nikotinový kouř do plic.

,,Nevíte, co je na večeři?" zeptala jsem se po chvilce.

,,Špagety se sýrovou omáčkou," hned odpověděl Jordan. Kývla jsem. Zase jsme byli ticho. Pokojem se ozývalo jen vdechování a vydechování kouře z cigaret.

,,Jordane?" houkla jsem na něj.

,,Hmm?"

,,Odkud to vlastně víš?" zeptala jsem se ho.

,,Mám být upřímný, nebo radši ne?" zeptal se s úsměvem.

,,Upřímný, i když si nejsem jistá, jestli toho pak nebudu litovat." Tohle byla svatá pravda.

,,Při sexu s Ashley se dozvíš hodně věcí." Zašklebil se a já se zasmála. Ryan s Ethanem se taky zasmáli.

,,Aha." Sice nevím, kdy stihl zašukat si s Ashley.

Správně jsem hádala, Ethan dělal jakoby se to v té vodě ani nestalo. Já za to byla nesmírně ráda. Akorát na mě pořád házel pohledy typu... Vlastně ani nevím, jakého typu. Prostě se tak na mě díval a nevím, jestli to byl účel, ale vždy jsem si při tom jeho pohledu vzpomněla na to co se stalo, nebo spíš nestalo ve vodě. Nerada bych mu nakonec přece jen podlehla. Ale ty jeho očka.... Ne!

 Ne!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The End of the F*cking CampKde žijí příběhy. Začni objevovat