ETHAN
Na snídání je známé přežírání se, poněvadž si můžeme vybrat, co chceme a nic z toho nevařily kuchařky. Takže do sebe cpu už asi čtvrtý rohlík.
,,Myslím, že Ashley má zase nové prsa," pověděl Jordan jen tak z ničeho nic, zatímco se cpal vánočkou.
,,Kdo je Ashley?" otázala se nás Victorie, která seděla vedle mě (bohužel) a jedla teprve první housku s Nutelou. Na to jsme se všichni otočili a dívali se směrem Ashleynému stolu. Zrovna jedla jen zeleninu.
,,To je tamta bloncka. Královna holek tady na táboře," pověděl Jordan. Vytáhla si něco, čím si přemalovala pusu. Asi rtěnka. ,,Spala snad s každým klukem tady na táboře.'' Jakoby vycítila naše pohledy a otočila se na nás a začala mi mávat u toho se usmívala jak debil. Radši jsem se rychle otočil od ní, ale to už se zvedala ze židle a šla k nám.
,,Ona?" zeptala se posměšně Victorie. Ryan s Jordanem odkývli.
,,Jo, a taky má zálusk na Ethana," pověděl se smíchem Jordan.
,,Ha ha ha, fakt vtipné," ozval jsem se na obranu. Protočil jsme očima. ,,Ne, prosím ať sem nejde." Prosil jsem boha před růžovou bouří.
,,Ahoj Ethane!" nadšeně zapískala a poskočila. Její poprsí naštěstí nevyskočilo z toho ultra-mini trička v růžové barvě. Samozřejmě. Objala mě ze zadu. Přísahám, že jsem cítil, jak se mi její silikon zarývá do krku.
,,Ty píčo, asi jsem ohluchla." Zamumlala tiše Victorie vedle mě. A mnula si pravé ucho. Nejsi jediná!
,,Co potřebuješ?" Zeptal jsem se na rovinu chladným hlasem.
,,Doufám, že jsem ti moc nechyběla, kulíšku." Ignorovala mojí otázku. Victorie, Ryan i Jordan se chytali za pusu, aby se nerozesmály. ,,Já vím, že je to pro tebe těžké, ale musíš to beze mě nějak vydržet." Na to se Victorie zasmála. Ne moc hlasitě, ale ani potichu. Tak či ta tak to bylo slyšet.
,,A ty jsi?" otázala se Ashley Victorie na jméno. Victorie se uchechtla.
,,Prosím tě, už běž jinak mi umřou uši." Na to se Ashley hlasitě zasmála. Nechápal jsem to. Ale aspoň mě už neobjímala.
,,Jsi vtipná." Ty vole. Ona je tak blbá, že to bere jako Lichotku.
,,Jo, to já vždycky," řekla potichu Victorie.
,,Pořád čekám na tvé jméno," řekla netrpělivě Ashley. Ashley se na Victorii nevině usmála. Zato Victorie se na ní znechuceně ušklíbla a stručně odpověděla.
,,Victorie."
,,Pane bože!" Najednou vykřikla Ashley. Ten její písklavý hlásek zabil všecky moje sluchové buňky. ,,Ty jíš Nutelu!" Victorie se na ní nechápavě podívala.
,,Máš s tím nějaký problém?" Zamračeně pověděla.
,,No, nebudu lhát, ale jo, mám s tím problém," řekla Ashley. Větší blbku jsem neviděl.
,,Když s tím máš problém, tak jdi do prdele," řekla Victorie.
,,Co, prosím?" zeptala se Ashley s nadzdviženým obočím.
,,Jsi hluchá, nebo co?" řekla s klidným hlasem Victorie. Ten klidný hlas vždycky ještě víc nasere.
,,Nedivím se, že jsi tak tlustá." Ušklíbla se Ashley. Musel jsem se zasmát, protože Victorie nebyla vůbec tlustá. Victorie se na ní zamyšleně dívala a pak se rozesmála na celé kolo. Zase jsem nechápal čemu se tak směje. To samozřejmě zaujalo pozornost celé jídelny a všichni se dívali k našemu stolu.
,,Myslím, že jsi si spletla paštiku s makeupem." Jo a teď jí tady ztrapní před celou jídelnou. To by nebyla Victorie. Sranda to poslouchat. ,,Paštika se totiž maže na chleba, ne na ksicht." Co jsem říkal? To nás všechny dodělalo. Pár lidí se uchechtlo. Ashley zrudla vzteky. Vážně jakože z bílé se náhle stala červená. ,,Jo a ještě máš rtěnku na zubech." Ukázala prstem na své zuby, aby přidala na dojmu, že jo. Ashley utekla ke svému stolu, kde jí její poskoci začali utěšovat. Okamžitě si vyhrabala odněkud zrcátko a kontrolovala si makeup, nebo co to vlastně je.
VICTORIE
,,Jak to děláš, že vždy víš, co říct?" zeptal se mě Jordan. Zasmála jsem se.
,,Zlato, takhle se musíš narodit." A jedla jsem dál.
,,BUĎTE ZTICHA!" Zařval na celou jídelnu Mike. Až jsem poskočila na židli. ,,Po snídani se sejdeme u jezera. Kdyby někdo nevěděl, kde je, zavedou ho tam ostatní. Nezapomeňte opalováky, ručníky a hlavně plavky!" Všichni nadšeně ozvučily celou jídelnu. Odmlčel se. ,,Jelikož vás tu je tento rok hodně málo, tak tento rok se budeme spíš tak poflakovat." Pak ještě něco mluvil, ale neposlouchala jsem ho a radši jedla.
V koupelně jsem se převlíkla do černých obyčejných trojúhelníčkových plavek. Byly ozvláštněny fakáčema na podprsence. Na to jsem si přehodila vytahané tričko, které jsem zakásala do šortek. Vyšla jsem z koupelny.
,,Tak jdem princezno." Usmál se na mě Ethan. Dal ruku okolo mých ramen. Nechápavě jsem se na něj podívala a sundala mu jí. ,,No nic, aspoň jsem to zkusil." Ryan se tomu zasmál a Jordan se mi koukal na zadek. To je ale kombinace!
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Roman d'amour[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...