ETHAN
S Victorii míříme do Parallaxu. Nechtěl jsem tam chodit, jenže Emily nám pořád vyvolávala a otravovala nás.
,,Už jsou tady," uslyším otravnou Emily. Je mi momentálně úplně jedno, že to je Ryanova holka, jestli mi ještě někdy bude takhle vyvolávat, uříznu jí jazyk, aby konečně zavřela klapačku, a už ji nikdy neotevřela.
,,Čau," já i Victorie je pozdravíme jednohlasně. Oba se snažíme o klidný tón, ale nedaří se nám to.
,,Ahoj," pozdraví nás nazpět. Sednu si vedle Victorie do boxu.
,,Dáme si dva ledové čaje," objednám a číšník s kývnutím odejde někam dozadu.
,,Lidi, dostal jsem lístky na koncert..." začal mluvit Ryan. Tady jsem vypnul. Opřel jsem se do opěrky a kreslil Victorii na její bok náhodně obrazce. Trochu jí to lechtalo, a tak udělala prudký pohyb. Shodila mou ruku. Ale já jí dal ruku zpátky na bok a pomalu se s mou dlaní dostával na její stehno. Pohladila mou ruku tou svou.
Zřejmě se chtěla jen nevinně držet, ale já mám jiné plány. Rukou jsem pomalu doputoval k jejímu rozkroku. Stuhla. Kompletně stuhla a já s mírným úsměvem pokračoval. Začal jsem ji dráždit přes tenkou látku elasťáků. Prudce se nadechla, ale i přesto nohy ještě víc roztáhla. Zakryla si ústa a snažila se neupoutat pozornost. Úplně jsem si neuvědomil, že u stolu nejsme sami. Když jsem s Victorii, je to jako bychom byli jen my dva.
,,Jsi v pohodě, Victorie?" zeptala se jí Emily. Znovu stuhla. Já ale pokračoval. Teda jen do té doby, než mi ruku odstranila ze svého klína. Jednu nohu přehodila přes tu druhou, a tak mi zabránila se jí dotýkat v nejintimějších partiích.
,,Jo," Victorie odpoví zamračeně.
,,Vypadala jsi jako by-"
,,Dva ledové čaje pro?" přišel číšník.
,,Pro mě a pro něj," řekla Victorie a při slově pro něj ukázala na mě. Číšník před nás položí ledový čaj.
,,Já jsem Aiden. Mohli- mohli bychom si spolu někam vyrazit, nemyslíš?" řekl číšník, ale nijak jsem ho nevnímal, protože jsem si myslel, že se ptá Emily. Jenže když bylo dlouhé ticho a já zvednu zrak k tomu zasranému číšnikovi, zjistím, že se ptal Victorie. Najednou se ve mně nahromadil vztek. Jak si vůbec dovoluje pozvat na rande blonďák v zásteře potetovanou holku? Jestli si myslí, že mu pak nerozbiju držku, tak se plete.
,,Máš pravdu. Nemyslím," odpoví Victorie. Rychle se napije ledového čaje ze slámky. Vyhledá mou ruku a pevně ji stiskne.
,,No tak, Victorie, je roztomilý, vysoký a má práci. Jednou tě to nezabije," řekne jí Emily.
,,Nerozhoduj za mě, Emily," odpoví výhružně Victorie.
,,Jedno rande a nechám tě být," přesvědčuje ji pořád číšník. Ještě víc mi stiskne ruku.
,,Platí, ale jen pod podminkou, že přeskočíme to rande," odpoví mu Victorie.
,,Prosím, zranila bys mojí čest, když nepůjdeš," zoufale ji prosí.
,,Mě je tvoje čest u prdele, na to jsi měl myslet předtím, než ses mě na to vůbec zeptal." Líbí se mi, když je Victorie naštvaná. Ale teď mě sere důvod, proč naštvaná je.
,,Jsi přece single, ne? Tak co ti v tom brání? Jedno rande tě snad nezabije," řekne s protočením očí Emily. Jestli ještě něco řekne, tak za sebe neručím.
,,Říkala, že s tebou nikam jít nechce, tak odpal, než ti zmaluju ksicht," řeknu a dívám se mu přitom do očí. Doufám, že to nevyznělo moc ochranářsky a žárlivě, mohli by nás podezřívat.
ČTEŠ
The End of the F*cking Camp
Romance[DOKONČENO] Kdysi dávno někdo řekl, že protiklady se přitahují. Ale já tohle musím popřít, protože miluju člověka, se kterým toho máme společného víc než byste čekali. Od stejného smyslu pro humor až po stejné oblíbené jídlo. Dokonce si ráno oba dv...