BAB 19

1.3K 32 0
                                    

KIRLA tersedar dari lena yang panjang terus memalingkan badan nya ke sisi. Tersentak dia. apabila matanya terlihat gerangan disinya. Air mata mula bertakung ditubir mata dia.

Gerangan itu di pandang penuh kebencian. Air mata yang tadinya hanya bertakung sudah mula membasahi pipinya.

Dia pun mengambil keputusan untuk menendang lelaki itu dengan kaki sehingga gerangan itu jatuh tergolek bagaikan nangka busuk.

"aduhh"adu gerangan itu sambil menggosok kepalanya yang terhantuk pada lantai.

"hye sweetie..lama tidur."tegur lelaki itu apabila dia bangun dari terjatuh. Kepalanya digosok perlahan.

"kau buat apa dekat aku setan!!!"jerit Kirla kuat. Hatinya membara terbakar dan dia rasa sangat sedih tika ini.

"nothing..just enjoy with you"balas gerangan itu dengan senyuman. Bathrobe dicapai lalu di sarungkan ke tubuhnya.

Gerangan itu mendekati Kirla. Mukanya didekatkan pada wajah Kirla.

"ini lah balasan sebab kau tolak aku haritu.."bisik lelaki itu sinis. Dia memberikan senyuman sinis kepada Kirla.

"kau memang celaka Daus!!"jerkah Kirla lagi. Tangan nya melayangkan tamparan percuma pada Daus sehingga tepi bibir lelaki itu berdarah.

Daus tertawa geli hati.

"boleh tahan kuat juga kau eh..I like."kata Daus penuh sarkastik. Bibirnya yang berdarah itu dijilat.

Tiba-tiba loceng berbunyi. Tersentak Kirla diatas katil. Dia berpaling ke arah Daus. Jelas riak ketakutan diwajahnya.

Daus mengabaikan pandangan itu. Dia pun pergi membuka pintu. Senyuman diberikan pada gerangan dihadapan pintu.

"hai Warlin or I can call you sir Warlin."sapa Daus dengan senyuman sinis.

Warlin yang berada di hadapan pintu itu terus menolak tubuh Daus sehingga terjatuh. Dia melihat ke atas katil. Terkedu dia di situ. Rahang diketap. Tangan nya mengepalkan penumbuk.

Kirla yang berada di atas katil pun turut terkedu juga. Air mata kian jatuh membasahi pipinya.

Daus dan Seri sudah melangkah keluar dari bilik. Masing-masing menayangkan senyuman senang hati.

"tak lama lagi semua ini akan berakhir"kata Seri gembira.

Daus mengangguk dengan senyuman yang tidak lekang dari bibirnya. Langsung mereka tak sangka rancangan yang dirancang beberapa bulan yang lepas menjadi dengan lancar.

Sementara mereka bergembira. Kirla dan Warlin pula sedang terkedu melihat sesama sendiri.

Warlin melihat Kirla dengan riak tidak percaya. Kirla memandang Warlin dengan riak sedih.

"a..aku tak sangka k..kau sanggup buat macam ni dekat aku."kata Warlin tergagap-gagap. Dia masih belum boleh terima apa yang dilihatnya sekarang ini.

"apa yang awak tengok ni semuanya tak betul."kata Kirla dalam sedu sedan.

"apa kau cakap?!semua ni tak betul?!!habistu ni apa ni?!!"jerkah Warlin. Terhincut bahu Kirla.

Kirla DelishaWhere stories live. Discover now