BAB 49

805 27 3
                                    

"LOOK at them!!"kata salah seorang pekerja di syarikat Kirla. Pekerja yang lain pun terus berpaling ke arah gadis itu tunjuk kan.

"wow so sweet!!"jerit salah seorang dari mereka.

"I think one day miss and Alvin will be married..I ship them"kata pekerja tadi.

"me too..I want a look they got married hm"keluh rakan di sebelah gadis tadi.

"Zahra"sapa Kirla. Zahra adalah pekerja dia yang beragama Islam.

Membulat mata mereka apabila Kirla berada di depan mata.

"y..yes"balas Zahra tergagap-gagap.

"what are you doing?"soal Kirla lembut. Nasib dia ada mood. Kalau tak mahu kena maki tu.

"erm I..I look at you and Alvin..you two very sweet so we want a ship you two"balas Zahra jujur.

Kirla tiba-tiba tertawa. Pelik yang lain memandang nya.

"hahaha I think you all need a rest..we're just friend..don't expect to much.."

"why you laughing?"soal Alvin dari belakang Kirla. Dia menyentuh bahu Kirla dan memandang wajah Kirla yang sudah merah akibat gelak.

"they ship us"balas Kirla lalu tertawa lagi. Entah apa yang lawak entah.

Alvin menggelengkan kepala dia perlahan.

"just wait our card"kata Alvin kepada pekerja tadi dan menarik Kirla menjauh.

Kirla yang terdengar kata-kata dari Alvin terus terdiam. Matanya menikam wajah Alvin dan terus menarik telinga Warlin. Nasib dia pakai kasut tinggi. Sampai lah nak tarik telinga lelaki tu.

Kalau tak pakai heels tu rasanya nak sentuh bahu pun tak boleh. Dah lah Alvin tu tinggi dia 185 cm. Tinggi-tinggi nak ke mana entah. Dah lah Kirla tinggi dia baru je 165cm.

Apabila Kirla menarik saja telinga Alvin. Alvin menjerit kesakitan. Pekerja yang lain terus memandang mereka lalu tertawa geli hati.

"look..they so cute"kata Xing iaitu salah seorang pekerja Kirla.

"they just want attention from us..that's why they do that"kata Britney.

"you jealous right?"teka Zahra.

"of course not..what I got when I jealous with them..nothing you know nothing!!!"dusta Britney.

"we know you like Alvin.."kata Xing tapi cepat-cepat dipotong oleh Britney.

"so what is the problem when I like Alvin?!!"soal Britney geram.

"nothing problem but..."balas Xing tapi sekali lagi dipotong oleh orang.

"Britney Julia call you go to her room"kata Alvin. Dia pun terus berlalu pergi ke bilik Kirla diikuti Britney.

Kirla DelishaWhere stories live. Discover now