BAB 51

734 24 0
                                    

"SEMUA pandang kita kenapa?"soal Roses pelik.

"entah..nak kata baju kita ni menjolok sangat I rasa tak pun"balas Kirla pula.

Mereka berdua berjalan ke kawasan VVIP. Tempat itu tak ramai sangat orang. Lebih privasi.

"lega I dekat sini..you tak ajak yang lain ke?"

"kejap lagi dia orang datang..kita mula dulu lah"balas Roses.

Dia mencapai selaras pistol Beretta 52. Dia menyasarkan pada sasaran dan dilepaskan tiga das tembakan. Semuanya terkena tepat pada sasaran.

Kirla memberikan tepukan.

"amazing"kata Kirla.

"tak macam you..you masa first time datang sini pun boleh kena sasaran dia setiap set kita main.."puji Roses. Kaki melangkah ke arah Kirla dan mengambil tempat di sisi wanita itu.

"tak ada lah..biasa-biasa je"dalih Kirla. Dia tersengih malu.

Sedang mereka berborak akhirnya yang lain pun sampai. Mereka bersalam-salaman dahulu sebelum memulakan permainan.

"habis kalah lah I kalau macam ni"keluh Muhaimin. Matanya tertumpu ke arah Kirla.

"kenapa pula?"soal adiknya Uthman.

"tu Ratu menembak ada"Muhaimin menunjuk ke arah Kirla. Mereka semua tertawa kecil.

"oh come on Muhaimin..tak akan lah selama I tak datang sini you tak practice?"Dia mula memilih selaras pistol yang tersusun cantik di situ.

"of course I practice..people said practice make perfect right??but you know right you are the best shooter here?"balas Muhaimin. Sempat pula dia memuji Kirla.

"ceh..mengada je you"sampuk Roses. Dia mencebit menyampah.

"eh Alvin tak ikut sekali ke?"soal Uthman.

"tak..I malas nak ajak dia"

"your turn Julia"kata Roses.

Kirla berlalu ke tempat menembak dan dilepaskan beberapa das tembakan. Semuanya tepat pada sasaran. Mereka menepuk tangan bangga.

"look..macam mana I nak kalahkan you dah kalau first try pun dah dapat full mark.."Muhaimin mula cemberut.

"hahaha are you trying to complain Emin?"Kirla tertawa kecil melihat muka cemberut Muhaimin.

"a little bit"balas Muhaimin lalu dia pun tertawa. Gembira betul.

"eh Julia you tak jumpa dengan Ena dah ke?"soal Uthman.

"tak..kenapa?"balas Kirla malas.

"oh..tak ada apa-apa..erm bulan lepas dia ada datang cari I tau"kata Uthman.

Kirla mengerutkan dahinya. Wajah Uthman ditatapnya.

Kirla DelishaWhere stories live. Discover now