1.Czyli się zgadzasz ?

414 15 15
                                    

Siedząc na ławce w parku, przytuliłam swoje kolana do siebie i zastanawiałam się nad całym moim życiem. Zapewne jak każdy w moim wieku w gorszych momentach zastanawia się co poszło nie tak i gdzie popełniliśmy błąd. Łzy spływające po moich policzkach sprawiały że, czułam się jak najgorszy człowiek na świecie, który jest winny wszystkich krzywd świata.

Dlaczego życie jest takie trudne ?

Dlaczego świat jest dla nas taki okrutny... Nie rozumiem tego wszystkiego i chyba nigdy nie będzie dane mi to pojąć. 

Spojrzałam na niebo, na którym zbierały się ciemne chmury i już wiedziałam że za chwilę zacznie padać ale jakoś mało mnie to w tym momencie interesowało. To tylko woda w końcu...

Czasami w takich chwilach mam ochotę zniknąć z tego świata żeby nigdy nikt już mnie nie zranił. Żebym mogła w końcu żyć gdzieś indziej spokojnie, cieszyć się życiem i spełniać marzenia. 

Poczułam na mojej skórze krople deszczu, które z każdą chwilą stawały się coraz większe i rozpryskiwały się o wszystko z czym się zetknęły. Spojrzałam ponownie w górę i ujrzałam błysk, który mnie przeraził. Po chwili dołączył do niego dość głośny grzmot a ja zadrżałam z przerażenia. 

Tak boje się burzy... a fakt że jestem w parku pełnym drzew podwajał mój lęk.

Jednak moje myśli były zbyt bardzo skupione na tym co się wydarzyło w ostatni czasie i mózg nie zwracał aż tak bardzo uwagi na to co wokoło się dzieję. Nigdy wcześniej nie sądziłam że w tak krótkim czasie tak wiele może się nieodwracalnie zmienić. 

Nie sądziłam też wcześniej że, niektóre słowa stracą dla mnie jakiekolwiek znaczenie a wszyscy ludzie staną się moimi wrogami. Czytałam mnóstwo książek dla nastolatków i oglądałam mnóstwo filmów w tej samej tematyce i wszystko co tam widziałam lub wyczytałam wydawało się dla mnie wyłącznie ludzką wyobraźnią. A jednak takie historię potrafią się wydarzyć w prawdziwym życiu. 

Mało kto by w to uwierzył chyba że doświadczył by tego na własnej skórze tak jak ja.

Kojarzycie filmy gdzie jest grupka przyjaciół, mają fajne życie towarzyskie, imprezują i tak dalej. Zawsze w każdym filmie jest główny bohater a w tym przypadku główna bohaterka czyli ja. Tak zwana głowa grupy... a w zasadzie już była

Zawsze jest ta jedna osoba w grupie, która decyduje o większości rzeczy i jest z jednym z przystojniejszych chłopaków ze szkoły. To byłam ja...

Ta jedna osoba, która ma swoją najlepszą przyjaciółkę i każdemu wydaje się że ma cudowne, bezproblemowe życie. A jednak jest troszkę inaczej...

W każdym z tych filmów wydarzało się coś co wpływało drastycznie na życie głównej bohaterki i wywracało je o 180 stopni, niszcząc wszystko co miała do tej pory. W moim przypadku była to zazdrość osoby, która uważałam przez 10 lat za najbliższą mi osobę na świecie. 

Jeszcze tydzień temu mogłabym za nią życie oddać a teraz nie mam nawet ochoty jej widzieć. 

Nigdy wcześniej nie sądziłam że najlepsza przyjaciółka doprowadzi mnie do takiego stanu. Że po tylu latach przyjaźni okaże się być zawistną suką i postanowi zniszczyć mi życie bez jakiegokolwiek najmniejszego powodu. 

Najgorsze w tej całej historii jest to że zrobiła to tylko po to by odbić mi chłopaka i zająć moje miejsce w grupie, na którym tak na prawdę nigdy mi nie zależało... 

Pewnie jesteście ciekawi co wymyśliła by dojść do swego celu ? Już wam mówię... 

Wymyśliła sobie że za plecami całej naszej paczki żale jej się jacy to wszyscy nie są okropni i denerwujący. Że mój chłopak, którego kochałam nad życie jest beznadziejny i wcale nie jest mi potrzebny bo stać mnie na kogoś lepszego. I takimi głupimi plotkami przez tydzień wszyscy mnie znienawidzili a ona doszła do swojego celu. Mało tego mój były już chłopak stwierdził że dowali mi jeszcze bardziej i na moich oczach na urodzinach naszego znajomego ze szkoły zdradzi mnie z nią. 

Please don't cry, babe - Corbyn BessonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz