Alice
Ráno jsem se probudila dřív, než bych čekala. Věděla jsem, že už neusnu a tak jsem se opatrně vysoukala z Rogerova sevření a oblékla se. Přehodila jsem si přes sebe župan, aby mi po ránu nebyla zima.
Automaticky jsem nám začala připravovat snídani. Celou dobu jsem přemýšlela nad každým detailem z včerejšího večera a nemohla skrýt přiblblý, zamilovaný úsměv. Jako puberťačka, napomenula jsem se v duchu.
Zrovna jsem nám dávala na talíř vajíčka, když mi dlaně pohladily boky a pak spočinuly, obmotané kolem mého pasu na podbříšku. Roger mi položil hlavu na rameno.
,,Dobré ráno... Jak ses vyspala?" zeptal se šeptem s jistou dávkou zvědavosti.
,,Umm," otočila jsem se na něj s vařečkou lhostejně v puse a zamyšleně stáhla obočí.
,,Je to dost slané?" zeptala jsem se a dala mu ze zbytku taky ochutnat. Když nezaujatě pokýval hlavou, mohla jsem mu konečně odpovědět: ,,Královsky."A pak jsem si zase vrazila vařečku zpátky do pusy. Uchopil mě za zápěstí a jemně mi ji z pusy vyjmul. Nechápavě jsem na něj zírala i když jsem podle jiskřiček v jeho očích moc dobře věděla, co se mu honí hlavou.
Naklonil se pro polibek. A já mu okamžitě propadla.
,,Rogi, vystydne to," se smíchem jsem strhla hlavu ke straně a snažila se od něj odlepit. Ani se neuráčil otevřít oči, jen se ke mně ještě víc natisknul a při mém marném pokusu o útěk mi zlíbal tvář a bradu. Zase dostal co chtěl.
Nevím, jak dlouho jsme tam stáli ve víru emocí, když jeho ruce zabloudily k přísně utáhlému pásku u županu.
Škádlivě jsem si s ním všetečné prsty propletla. Když jsem ho vážně nechtěla nechat mašli rozvázat, po dlouhé době ke mně překvapeně vzhlédl.
,,Ty pod tím nic nemáš?" vykulil oči.
,,M-mm," zakroutila jsem hlavou a skousla si ret, abych ho vyprovokovala ještě víc. Za jeho překvapený a následně nažhavený výraz mi to vážně stálo.
,,Ty se nezdáš, Taylorová," přimhouřil na mě oči. Nevinně jsem zamrkala řasami a snažila se udržet cukající koutky ve vodorovné poloze.
,,Lis," zamračil se roztomile.
,,Roggie," dala jsem mu pusu na tvář a otočila se zpátky k již hotové a jistojistě studené snídani. Snažila jsem se uklidnit zrychlený tep.
Vnímala jsem, že za mnou pořád stojí a provrtává mě pohledem, ale z vysoka jsem ho ignorovala. Teda - snažila se o to.
Nečekala jsem, že si mě najednou vyšvihne do náruče. Vypískla jsem a solnička s duněním dopadla na zem.
,,Co blbneš!" napomenula jsem ho se smíchem, když si to zamířil z kuchyně a pevněji se ho chytila kolem krku. Samozřejmě se mi nedostalo odpovědi.
,,Začíná se odkrývat tvá temná stránka..?" Dopadla jsem do peřin.
,,A co teprve ta tvoje?" vyšplhal se nade mě a já ho proti své vlastní vůli zadržela rukama v bezpečné vzdálenosti. ,,Máš to napsaný v očích, jak moc mě chceš," vítězně pozvedl koutky.
,,Rogi," plácla jsem ho do ramene, protože měl sakra pravdu.
,,Copak, zlato?" brouknul.
,,Nesnáším tě." Přemístila jsem dlaně za jeho krk a nedočkavě ho stáhla k sobě, abych ho mohla hladově políbit. Byl z toho tak zaskočený, že ztratil balanc. Povedlo se mi ho povalit a vyšplhat se nad něj. Přišpendlila jsem mu ruce těmi svými, a ani si neuvědomila, že jsme si propletli prsty.
ČTEŠ
Drummer (Roger Taylor CZ FF) ✓
FanfictionAlice Culverová, 19letá dívka, která se přestěhovala do bytu po tetě její nejlepší kamarádky. Zoufale toužila po klidu, který jí události posledních týdnů nedopřály. A nedopřejí jí ho znovu. Kdo je její soused? Jak dlouho může Alice pronásledovat m...