45. Stíhaná Budoucností

106 10 3
                                    

45. Den po návratu Queen

Roger

Alice se vyléčila z těžší angíny. Tvrdila, že se cítí překvapivě dobře a zase z ní sršela energie.

Měl jsem radost. Ale nedokázala jsem se zbavit pocitu, že na tom není něco v pořádku.

,,Rogere!" skočila mi kolem krku, když jsem se vrátil z nahrávání.
Zatočil jsem se s ní dokola, protože jsem ji chytil v takové rychlosti, že bychom jinak sletěli k zemi.

,,Vyrazíme někam?" zeptala se nadšeně po tom, co mě líbla na přivítanou.

,,Kam by si má žena přála jet?" zaculil jsem se. Své ruce jsem nechal odpočívat na jejích bocích.

,,Kamkoli," ujistila mě.

•••

Nakonec jsme vyrazili do města na večeři.

Alice se ke mně přes stůl natáhla a propletla si se mnou prsty. Hleděla na mě s podezřelým úsměvem.

,,Co?" úsměv jsem jí opětoval nahnul se k ní blíž.

,,Pouze si prohlížím svého překrásného manžela," zamrkala a podepřela si hlavu rukou tak, že se ke mně nahnula taky.

Usmál jsem se a natáhl se pro její rty.

Řešili jsme, jak nám jde nahrávání a Alice se rozhodla, že pojede zítra se mnou.

,,Tak dobře," pohladil jsem ji po ruce. Ve chvíli, kdy se u nás objevil číšník se stalo něco děsně špatného.

•••

Alice

Myslela jsem si, že dneska bude všechno v pohodě. Doufala jsem v to, že budu mít aspoň jeden normální den bez nějaké bolesti. Ale když jsem vzhlédla k číšníkovi...

V tu chvíli mé srdce vynechalo několik úderů.

Poznala jsem toho zrzka, se kterým jsem tam, v roce 2021, (bohužel) flirtovala.

,,Nepřišla jsi za mnou, jak jsi slíbila," řekl. Jeho hlas mi zněl přímo v hlavě. Celý svět se rozmlžil a rozechvěl.

,,Nehodlám se s tebou vyspat," odpověděla jsem nebezpečně. Slizoun jeden.

Rozhlédla jsem se okolo, abych ho neměla na očích. V davu jsem se pohledem zarazila o rudou hřívu.
,,Někdo musí zemřít," usmála se sladce Becca. Hleděla na mě tak ironicky, že mi naskočila husina.

,,Nezabíjejte je," zaprosila jsem přidušeně. Nemohli je znova pronásledovat. Vždyť časoskok byl zničen.

,,Kdo říká, že to budou oni?" usmál se Paul. Jeho hlas byl chladný a zlý a udeřil do mé hlavy jako sněhová koule.

,,Nechte mě být," zakřičela jsem zlomeně. Motala se mi z toho hlava.

,,Ublížila jsi mi," zaslechla jsem za sebou a podívala se do očí ubrečené Soph.

,,Řekl jsem jí to," přišel k ní Reeves a zlomyslně se usmál.

,,Opustila jsi mě. Kdy jsi mi naposledy zavolala?" ozvala se Elkie. Stála za Rogerem.

Shlédla jsem na Roge. Jen se nebezpečně usmíval.

•••

Alice se při pohledu má číšníka mihlo ve tváři holé zděšení. Upřeně ho sledovala a rozklepala se.

Drummer (Roger Taylor CZ FF) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat