7. Dobré ráno, dobrou noc

1.2K 56 25
                                    

Leden 2018

Ráno jsem se probudila před obědem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ráno jsem se probudila před obědem. Jako první jsem se natáhla po telefonu, ale neměla jsem žádné nové zprávy, a tak jsem ho trochu zklamaně vrátila zpátky na noční stolek. Vyhrabala jsem z postele, převlékla se do domácího a opustila bezpečí svého pokoje. Barb naštěstí nebyla v kuchyni, a tak jsem si mohla svoje večerní dobrodružství ještě chvíli nechat pro sebe. Postavila jsem vodu na kávu a dala se do chystání snídaně, myšlenkami stále ztracená ve svém vlastním ideálním světě.

Barb mě samozřejmě stáhla do reality ve vteřině, kdy se rozrazily dveře od jejího pokoje.

„Můžeš mi říct, co se to děje na tvém instagramu?"

Nechápavě jsem se k ní otočila, v jedné ruce jsem držela chleba částečně namazaný a v druhé naopak špinavý nůž.

„Co?"

„Tvůj Instagram!" Barb nakráčela až ke mně s telefonem v ruce a vrazila mi ho před obličej. Nechápavě jsem se zadívala na svoji fotku ze včerejšího rána, kde místo obvyklých dvaceti srdíček bylo...

Skoro čtyři sta?

A přes sto komentářů?

Zakousla jsem se do rozmazaného chleba, abych měla alespoň jednu ruku volnou a místo něj jsem do ruky vzala Barbřin telefon. Scrollovala jsem komentáři a už zhruba u desátého jsem měla pocit, že se rozbrečím. Rychle jsem vrátila Barb telefon, otočila se čelem k lince a z pusy vytáhla rozkousaný chleba.

„Eileen?"

Cosi jsem zamumlala a během chvíle jsem ucítila její ruku na svém rameni. „Jsi v pohodě?"

Přikývla jsem, i když jsem křečovitě svírala hranu kuchyňské linky a od pláče mě dělilo jen pár okamžiků.

„Eileen?" Zkusila to znovu a tentokrát jemně zatáhla za moje rameno, kde měla stále položenou svou ruku, aby mě donutila se otočit čelem k ní. Nezabralo to.

„Četla jsi ty komentáře?" dostala jsem na konec ze sebe po chvíli ticha.

„Ne."

Nahlas jsem si povzdechla a na chvíli zadržela dech, než jsem se otočila zpátky ke své nejlepší kamarádce. Držela telefon v ruce, ale její velké oříškové oči se dívaly přímo na mně. Z jejího soucitného pohledu jsem rychle pochopila, že se za mými zády pustila do čtení komentářů.

Většina z nich byla... Vlastně ani nevím, jaká byla. Timothée musel dát ještě včera večer mé poslední fotce srdíčko, protože se na můj profil dostalo velké množství jeho fanoušků. Někteří mi jen lajkli fotku a zase zmizeli, ale spousta z nich se musela vyjádřit k faktu, že jejich oblíbený herec, kterého ve skutečnosti vůbec neznali, dal lajk někomu jako jsem já.

COFFEE MAKES US CRAZYKde žijí příběhy. Začni objevovat