Květen 2018
Další dny mi splynuly dohromady. Timothée se už nevracel zpátky do minulosti a neptal se mě na mého otce. Já jsem se myšlenkám na něj snažila vyhýbat, ale když jsem to všechno řekla nahlas, měla jsem pocit, že se mi nesmírně ulevilo. Pomohlo mi to srovnat si nějaké věci, které jsem měla dlouho zastrčené v hlavě a bála jsem se jimi zabývat.
Snažila jsem se na to nemyslet.
A Timothée mi v tom pomáhal, aniž by si toho byl vědomý.
Hned druhý den jsme strávili skoro celý u jeho rodičů. Nicole znovu připravila snad sto kilogramů nejrůznějšího jídla, které neustále přibývalo a vůbec nevypadalo, že by mizelo. Tentokrát dokonce přinesla stará fotoalba a ukazovala mi nejrůznější fotografie malého Timmyho. Ten naopak vypadal, že by se nejraději propadl do země a po několika minutách se vyplížil uraženě z pokoje a vrátil se, až když skončila přehlídka jeho dětských fotek.
Oběd se rychle protáhl do večeře a Nicole stále měla co vyprávět. Už to vypadalo, že nás snad oba donutí, abychom přespali ve starém pokoji Timothéeho a Pauline, ale nakonec se mu nějakým záhadným způsobem podařilo odejít. Před odchodem ho Nicole málem umačkala, zatímco já celou dobu postávala bokem a tiše záviděla, jak blízký vztah měl Timmy se svými rodiči.
Společně s taškou plnou jídla jsme se pak vydali jen o pár bloků dál, na večírek jednoho z jeho kamarádů. Spíš než večírek to byla domácí party, která mi v mnohém připomínala večery jakéhokoliv bratrstva na univerzitě. Celý byt smrděl po marihuaně, ale Timmy mi slíbil, že si ani nepotáhne. Až příliš úzkostně jsem ho po celý zbytek večera sledovala, zatímco přítelkyně ostatních jeho kamarádů se mě pokoušely zapojit mezi sebe. Většinou to všechno byly studentky vysokých škol a tak jsme si rychle našly společná témata, zatímco kluci pařili videohry a předháněli se v počtu vypitých panáků.
Nakonec jsme skončili u hraní nějaké opilecké hry, a když jsme opouštěli byt, z nějakého důvodu jsem neměla jednu ponožku. Timothée mě téměř donesl domů, i když byl snad ještě více opilý než já. Druhý den jsme tak vstávali až po obědě a oba jsme schytali od Barb, se kterou jsme měli jít na snídani. Ta se ale ke spokojenosti všech přetransformovala na večeři a my tak měli další den, který jsme mohli strávit spolu v bezpečí jeho velké postele.
Barb na večeři básnila o své nové kariéře a Timothée byl překvapivě plný nápadů, jak její tvorbu posunout ještě dál. Barb si zvládla díky svému působení na youtube vydělat nějaké peníze, ale nestačilo to ani na nájem. Pracovala tak ještě na volné noze a spravovala sociální sítě několika začínajícím podnikům.
K večeři si objednala na falešnou občanku sklenici vína a já jsem upíjela ze sklenice Coca Colu, stále ještě zničená kocovinou ze včerejšího večera. Timothée naopak vypadal, jakože se vůbec nic nestalo a jídlo zvesela zapíjel už druhým pivem.
ČTEŠ
COFFEE MAKES US CRAZY
FanfictionKolik hrnků kávy je potřeba k tomu, abyste se do někoho zamilovali? ~ Eileen studuje na vysoké škole, má ráda knížky a ještě raději má kávu. Svoje volná odpoledne tráví nejraději v kavárně, ztracená ve svých knihách. To se ale změní, když jednoho d...