Říjen 2019
Během několika dnů Anika rozpoutala úplné a absolutní peklo. Proměnila se v indickou bohyni hněvu a dokonce bych jí věřila i to, že má několik rukou a nohou. Od rána do večera seděla na telefonu, neustále po někom křičela. Nebo úplně naopak – byla na něj milá, usmívala se, nevinně s ním laškovala. Věděla, kde zatáhnout za jakou šňůrku, na koho se usmát, komu pohrozit, od koho si vybrat starou maličkost a komu se zaslíbit a něco si od něj vybrat.
Měla jsem pocit, že bulvární články po celé zemi nepíšou o ničem jiném.
Všude byla moje fotka. Já a Timothée. Timothée a já. Já bez něj, on beze mě.
Jenže...
Lily-Rose a její tým se pustili do války také.
Nestříleli slepými, to v žádném případě.
Stejně jako byl všude můj obličej, na druhé straně byl vždycky ten její.
A její lži.
Vymyšlené příběhy, lži, falešné obvinění.
A všechno to schytával Timothée.
To on byl nevěrník. To on mě podváděl. To on se s Lily-Rose scházel za jejími zády. To on ji využíval, aby se přiživil na jejím jméně.
V listopadu měla začít propagační šnůra ohledně Little Women a všichni tři jsme věděli, co bude hlavním tématem, které se bude rozebírat na všech rozhovorech a na každém promítání. Najednou nikoho nezajímal film, všechny zajímal jen soukromý život jednoho z protagonistů.
Timothée na tom nebyl dobře. Trápil se, protože nevěděl, co jiného dělat. Neuměl být zlý a každodenní útoky a lži Lily-Rose ho doháněly k zoufalství. Neuměl se bránit a neuměl se vůči nim obrnit. Navíc viděl, jak to všechno dopadá na mě a s jakým nasazením pracuje Anika.
Ta podle mě už zaprodala duši ďáblovi, jinak jsem nedokázala pochopit, kde ještě brala sílu a materiál na to, aby každý den přišla s novou odpovědí na všechny ty pomluvy, které managment Lily-Rose vypustil do éteru.
Ani já jsem na tom nebyla nejlépe.
Dříve klidná kavárna se proměnila v naprostou šílenost – lidé sem začali chodit jen kvůli mně, všichni chtěli znát můj názor na danou věc. Novináři si mě chodili fotit při práci a pak mou fotku za kávovarem pak umístili na hlavní stránku bulváru s popiskem, proč někdo jako Timothée chodí s někým jako já. Nominace na Oscara a chudá servírka s titulem z Kolumbijské.
Jediný, kdo to vzdal, byla Mia.
Po pár dnech toho zmatku kolem si mě po směně pozvala na kávu. Seděly jsem v prázdné kavárně, koukaly na sebe a já věděla, že cokoliv přijde dál, nebude se mi to líbit.
ČTEŠ
COFFEE MAKES US CRAZY
FanfictionKolik hrnků kávy je potřeba k tomu, abyste se do někoho zamilovali? ~ Eileen studuje na vysoké škole, má ráda knížky a ještě raději má kávu. Svoje volná odpoledne tráví nejraději v kavárně, ztracená ve svých knihách. To se ale změní, když jednoho d...