Bu hikayeyi 06.06.2020'de kötü bir rüyadan uyandıktan dakikalar sonra yayımlıyorum, sen hangi tarihte ve nasıl bir ruh halindeyken okumaya başlıyorsun?
•
O gece her şeyin başlangıcı olmalıydı, sonu değil. İşlediğimiz suç onun hayatını kurtarırken benim hayatımı mahvetmemeliydi.
Onu kurtarmak için girdiğimiz o evden kimsenin bir şey fark etmediğini ve kimsenin hiçbir şey anlamayacağını düşünerek çıkmıştık. Kahkahalarla sonlandırdığımız o gecenin sabahında, başımıza kötü bir şey gelmeyeceğini düşünüyorduk. Onu kurtarırken aslında beni kaybetmiştiniz, çok sonra öğrendik.
İnsan kendini nereye ait hissediyorsa orasıdır yuvası derler. Benim yuvam sizdiniz, benim annem de babam da sendin. Kimseye güvenmediğim kadar güvendim size, kimse için yapmadığım fedakârlıkları senin için yaptım. Beni alacaklarını anladığımız gün beni yalnız bırakmayacağınıza söz verdiniz ama sen beni unuttun.
O çok sevdiğin yaz uykusundan uyandırdılar şimdi seni ve ben, hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını bilmeme rağmen seni bekliyorum.
Onlarla birlikte bana geleceksin. O geceyi hiç yaşanmamış sayıp yola devam edeceğiz. Birbirimizden uzakta geçirdiğimiz beş yılın özlemini beş farklı şehirde gidereceğiz. Daha önce hiç görmediğimiz bir şehirden diğerine geçerken aramıza biri daha katılacak ve bu yolculuk hiç bitmesin isteyeceğiz.
O geceyi asla unutmayacağım. Beni yalnız bıraktığınız son beş yılın acısıyla bakacağım yüzlerinize fakat bu bir dramın hikâyesi olmayacak. O kadar çok güleceğiz, birlikte o kadar çok eğleneceğiz ki geçmişte birbirimize yaptığımız onca kötülüğe rağmen bu bir intikam hikâyesi de olmayacak.
Bu bir yolculuk hikâyesi ve her yeni şehir kendimizi bulmamız için var.
•
#yineyeniyenidenyazuykusu diyerek 22.03.2024'ten tekrar merhaba! Var mısınız diğerlerini de bulmak için yola çıkmaya :')O halde ne duruyorsunuz, atlayın arabamıza ve bağlayın kemerleriniziiii 🚘
instagram: zeynep.sey | x: zeeynepsey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ UYKUSU
Teen Fiction8 arkadaş, 5 şehir, aşk ve yalanlar. "bu bir yolculuk hikayesi ve her yeni şehir, kendimizi bulmamız için var." 06.06.2020