Lütfen bölüm sonundaki ankete katılmayı unutmayın. Keyifli okumalar!
•
BEŞ YIL ÖNCE, o geceden hemen sonra
Zihninden geçen cümleler çok daha öncesinde kurup ezberledikleriydi. Biliyordu, sorun çıkmayacaktı, her biri buradan elini kolunu sallayarak çıkacaktı fakat yine de endişeliydi. Nasıl olmayabilirdi ki? En ufak bir hata hepsinin hayatını mahvedecek, ömürlerinin en güzel yıllarını hapiste geçirmesine neden olacaktı. O endişelenmeyecekti de kim endişelenecekti?
Kimse sevmezdi belki ama o, nefret ederdi hapishanelerden çünkü yoksunluğuyla büyüdüğü baba sevgisinin nedeni hapishanelerdi. Babası o henüz beş yaşındayken büyük bir suçlamayla tutuklanmıştı. Katil diyorlardı babasından bahsederlerken, bebek katili...
Baba şefkatini yüreğinde hissedememiş bir kız çocuğunun eksikliğiyle omuzlarını düşürdü, ellerini masanın üzerine bıraktı. Aslında korkmuyordu. Endişeliydi, evet ama korku duymuyordu. Kardeşini korumaya devam edebilmek için yıllardır olduğu gibi bugün de korkusuzca savaşmalıydı. Zaten, o kanlı sabahtan sonra gördüğü ve duyduğu hiçbir şey korkudan tir tir titremesine neden olamazdı ya, neyse...
Kapının aniden açılmasıyla düşüncelerinden hızla ayrılarak gözlerini gelen misafire çevirdi. Komiser Rüzgar Tuğrul, ağır adımlarla genç kıza doğru ilerleyip sandalyeyi kendine çekerken, genç kız daha şimdiden cesur gözlerini adama doğrultmuştu.
"Evet," dedi adam, kendisi için çektiği sandalyeye otururken. "Dinliyorum."
Kaşlarından birini kaldırarak, "Tam olarak neyi?" diye sordu. "Bana bir şey sormadınız ki size bir şey anlatayım ve siz de beni dinlediğinizi söyleyebilin..."
"Neden burada olduğunu bilmiyor musun?" diye sıkılmış gibi sordu adam. Artık öfkelenmeye başladığını hissediyordu, saatlerdir henüz lise öğrencisi olan gençleri sorguluyor olmak ama hiçbir sonuca varamamış olmak adamın canını fena halde sıkmıştı.
"Evet, biliyorum. O gece yüzünden..."
Adam yavaş bir şekilde başını söyledi. "Evet, Esin Uysal, o gece yüzünden buradasın. Şimdi söyle bakalım, o gece, cinayet saatinde ne yapıyordun?"
•
dırırırıırırımmm
siz henüz şoku atlatmadan önce (ki bence çok daha fazla şaşırmaya hazır olun, o geceye dair açıklanmamış çoook şey var)
ben size bir soru sorayım.Bizimkilerin başka bir şehre gitmek için yola çıktıklarını biliyorsunuz ve ben istiyorum ki bu kez kime gidileceğini ben değil de siz belirleyin, yola bu kez de sizin istediğiniz gibi devam edelim :')
27.11.20 tarihine kadar sürecek bir anket başlatıyorum, hangi isim daha çok yorum almış ise yolculuğa dahil olan isim o olacak.
Hazırsanız anketi başlatıyorum;
Kim yolculuğa daha erken katılsın istersiniz?Berk mi?
Özge mi?
08.04.2024'ten not: Sizce kim olmalıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ UYKUSU
Teen Fiction8 arkadaş, 5 şehir, aşk ve yalanlar. "bu bir yolculuk hikayesi ve her yeni şehir, kendimizi bulmamız için var." 06.06.2020