10: kimsenin suçu yok

10.8K 1.4K 551
                                    

BEŞ YIL ÖNCE, o geceden hemen sonra

Karnında bir ağrı vardı, hayır, karnında değil, midesinin içindeydi. Her zamanki gibi yine hissettiği endişe duygusu onu midesinden vuruyordu. Elleri karnını tutarken gözleri kapıdaydı.

Beklemekten nefret ederdi. Bu nefret, mağaza mağaza dolaşıp hiçbir şey almadan evine dönmek isteyen Ekin yüzünden peyda olmuştu. Ne Ekin'in ne de Berk'in maddi durumu istedikleri her şeyi alabilecek kadardı; bu yüzden Ekin her şeyi istemesine rağmen satın alamadan eve dönmek zorunda kalıyordu ama yine de bu sevdadan vazgeçemiyordu: Berk'i peşine takmak ve bütün mağazaları talan edercesine gezmek...

Öyle gergin bir bekleyişin içindeydi ki bir anlığına Ekin'i mağaza önünde beklediği anları bile özlediğini hissetti, daha sonra sadece Ekin'i düşündü ve dudakları yavaşça kıvrıldı.

Onu seviyordu, babasının gelip geçici bir heves düşüncesine ve ondan kurtulması gerektiğine dair olan inancına rağmen onu gerçekten çok sevdiğini biliyordu. Ekin isteseydi ve mümkün olsaydı, dünyayı karşısına alırdı; bu işe girme sebebi de zaten buydu.

Eğer Ekin olmasaydı, Ekin'e olan aşkı bu kadar güçlü olmasaydı; Berk, Yağız ve diğerleriyle olan dostluğuna rağmen böyle bir suça ortak olmak istemezdi. Belki de dostlarını ihbar bile ederdi çünkü Berk asla kendi rızası ile böyle bir olaya karışacak bir çocuk değildi. O, kanunlara karşı gelemezdi çünkü babası bir polisti ve onu en çok bu konuda öğütleyerek eğitmişti.

Ancak Ekin vardı ve Berk ona deliler gibi aşık olduğunun farkında olarak bu işe girmişti, sonucu ise bir sorgu odasında cevabını ezberlediği soruların sorulmasını beklemek olmuştu.

Berk Ulutaş hapse girmeyecekti, arkadaşlarıyla birlikte bu odalardan elini kolunu sallayarak çıkacak ve herkes arkalarından "Kimsenin suçu yok," diyecekti, bunu biliyordu, tıpkı en büyük suçun kendisinde olduğunu bildiği gibi.

Şunu açıkça söyleyebilirim ki 11.Bölüm serüvenimiz için bir dönem noktası olacak. Neden mi? Çünkü şehir değiştiriyoruz veeee Arden bebeğim nihayet yolculuğumuza dahil oluyor 🎉

YAZ UYKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin