🍂2.9 Tutku🍂

30.8K 1.2K 329
                                    

busrabozkurt__2002 ❤️
loveisbooks 🧡
mnfkaya85 💜
Hilalay638 💛
06kanar 💚
xwxwgece 💙
DenizTos 🖤
yoldasmnr 🤍
kitapkurdu8265 🤎

İYİ OKUMALAR :)
(+18)

Önceden bir defa bile olsa kaldığım eve tekrardan geleceğimi hiç düşünmemiştim. Daha doğrusu böyle bir nedenden geleceğimi düşünmüyordum. Servan içeriye geçip kendisine içki doldururken etrafıma bakındım. Herhangi bir resim çerçevesi aradım ölen karısına ait. Ama yoktu...hiçbir anı yoktu. Gerçekten de geçmişi arkasında bırakıyordu. Yeni bir hayat ve gelecek istemişti benimle birlikte. O an net olduğundan emin değildim ama şu an kesinlikle inanıyordum.

"Bıraksaydın o sakallarını tek tek kafasına monte etseydim." İçkisini tek yudumla bitirip boş bardağı masaya sertçe vururken dediklerine çaktırmadan güldüm. Polat beyin kel olması Servan'ın da dikkatini çekmişti demek ki.

"Bana taksi çağırır mısın?" Yol boyunca çıkarmama izin vermediği ceketini omuzlarımdan sıyırıp dikkatlice koltuğun üstüne bıraktım.

"Pardon?" Ölümcül bakışlarını yüzüme çevirdiğinde gelen ürperti ile ceketi geri giyinmek istedim. Son derece ürkütücü duruyordu şu an.

"Duydun ne dediğimi." Umursamaz bir şekilde omuz silkip yüzüne baktım. Tek kaşını kaldırıp kendisine tekrardan içki doldurdu.

"Amacın beni deli etmek mi?"

Zaten kafayı yemişsin demek içimden geçse bile sustum. Daha fazla sinirlendirmemin lüzumu yoktu değil mi?

"Ne istersin? Uzun tişört mü vereyim yoksa pijamalarımdan birini mi?" İçkisini aynı şekilde tek hamlede bitirip salondan ayrılırken peşinden ilerledim.

"Servan!" Ayağımdaki topuklularla resmen peşinden sürüklüyordu beni. Uyuduğum odanın kapısını açıp bana aldırış etmeden içeriye girdi ve giysi dolabının kapaklarını sürükledi. Önceden bu kadar dolu değildi dolabı. Şimdi nereden baksam dolap dopdoluydu. Kazağımı bile askılığa asmış kıyafetlerinin yanında tutmuştu.

"Gömlek takıntın varsa verebilirim." Yatağın üstüne attığı bir kaç tişörte ve gömleğe baktım. Burada kalmak gibi bir niyetim yoktu.

"Taksi çağırmanı bekliyorum." Kollarımı göğsümde bağlayıp çocuğunu azarlayan anne moduna geçmiştim.  Yan dolaptan çıkardığı bornoz takımını da yatağın üstüne koyup bana doğru döndü.

"Duş almak istersin diye düşünüyorum. Eşyalar burada banyomun da yerini biliyorsun zaten. Ben de gidip yemek hazırlıyorum." Ağır adımlarla odadan çıkarken gardırobunun boy aynasından kendime baktım. Saçım başım makyajım dağılmıştı. Sıcak bir duşa gerçekten de ihtiyacım vardı. Kapıyı kapatmasıyla sinirle elimdeki çantayı fırlattım kapattığı kapıya doğru. Gıcık ediyordu beni ve bu hali bile değişik şekilde çekici geliyordu.

Kader Bağı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin