Heeeeyyyy hayırlı cumalar herkese:)
Bayılıyorum doğum günlerimde bölüm atmaya. 5 6 yıldır her doğum günümde atmaya çalıştım veee yineee harika bir bölümle karşınızdayım. Yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum.İYİ OKUMALAR :)
SERVAN
Alışık olmadığım bir duyguydu sevdiğim kadına sarılarak uyumak. Esin'in sımsıkı belime sarılarak uyumasından sonsuz keyif alıyordum. Saçları çenemi gıdıklarken gelen parfüm kokusuyla kafamı saçlarına eğdim. Çırılçıplak şekilde tüm duru güzelliğiyle kollarımın arasında uyuyordu. Ona dokunamamak büyük bir eziyetti benim için. Gece canını fazla acıtmamak için ikinci bir teklifi yapmadım ona. İlk birlikteliğiydi ve daha fazla yorgun düşmesini istemedim. Gece kendime gelemeyince Esin'i uyandırmadan soğuk suyla duş almıştım. Başka türlü kendimi toparlamam imkansızdı. Yardım edecek tek kişiydi Esin ama nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Lanet olsun daha önce böyle bir durum yaşamamıştım ki! Bacağını daha çok üstüme attığında uyarıldığımı fark ettim. Üstümdeki pijamanın kumaşı kalın olsa bile temasını iyi hissediyordum. Uykusundan uyandırıp tekrardan tadına bakmak istiyordum ama bu çok bencilceydi. Kendi zevkim için tatlı uykusundan uyandıramazdım onu. Sırf görüntüsü yüzünden onu eski karıma benzetmem çok büyük bir hataydı. Esin'in bakışlarındaki kırgınlık ve kuşkuları hâlâ görebiliyordum. Tam anlamıyla bana geleceğini düşünmezken dün olanları hatırlayınca yüzümdeki tebessüme engel olamadım. Çok güzeldi...her detayıyla çok özeldi. Avuçlarımdan taşan göğüsleri ve kıvrak kalçasıyla ne kadar da arzulandığını biliyor muydu? Dün akşam davette giydiği kıyafetin içinde cesurca hareket ederken beni benden almıştı. Hele ki o adamın yanında onu gördüğümde öfkeden deliye döndüğümü bilse belki süründürmek adına çok şey yapardı. O gereksiz adama her verdiği gülüşle birlikte sinir damarlarımda dört dönmüştü. Kalkıp müdahale edeceğim an Esin'in ayaklanması ve Sanem'in yanıma gelmesiyle durdum. Sanem'i ortaokuldan beri tanırdım. Ailelerimiz tanışırdı ve annemle babamın ölümünden sonra bana çok destek olmuştu. Bade'nin ölümünde de yanımdaydı ve elinden gelen yardımı fazlasıyla yapmıştı. Ama sadece arkadaşımdı ve dün akşam Esin'in kıskanmış gözleri aklımdan gitmiyordu. Ağzı başka gözleri başka konuşuyordu. Kıskanılmanın da ne olduğunu bilmiyordum. Bade beni daha öncesinde hiç kıskanmamıştı ya da aşırı soğuk kanlıydı. Duygularını iyi saklamış olabilirdi ama gerek sevgililik zamanında ya da evli kaldığımız süre boyunca bir kere bile şahit olmamıştım kıskandığına. Sadece bana değer verdiğini biliyordum. Aldatmasına anlam veremezken sevgisinin gerçek olmadığını düşünmeden edemiyordum. Seven birinin kolay kolay aldatacağını sanmıyorum. İntiharının nedeni de değer verdiği birini kaybetmiş olmasıydı. Kocasını değil...dostunu, arkadaşını kaybetmişti Bade. Ben sadece olayları fark etmede geç kalmıştım.
Esin'in bacağı üstümden çekilince tavandan bakışlarımı çektim ve uyanmak üzere olan kadını izledim. İnce yorgan sadece belinden aşağısını kapatıyordu ve göğüsleri gözlerime şölen sunuyordu. Kafasını kaldırdığı vakit gözlerimi kapattım uyuyormuş gibi yaparak. Ağırlığının birazını üstümden alarak doğrulmaya çalıştığını anladığımda belini tutan elimi sıkılaştırdım ve tekrardan üstüme yapışmasını sağladım. Göğüs uçlarının her seferinde bedenime değmesine bayılıyordum. Tekrardan kalmak gibi bir girişimde bulunmadı. Kendisini beni uyandırmamaya dikkat ederek yavaşça düzeltti. Pikenin yavaşça çekilmesini hissettiğimde gülmemek için kendimi zor tuttum. Dolgun göğüslerini saklama derdindeydi hanımefendi.
Belini sıkı sıkı sardığım kolumu biraz gevşettim, malum bir yere kaçmıyordu şu an.
Omuzlarıma parmaklarını dokundurup dokundurup geri çekerken son dokunduğu yerin acısıyla yüzümü buruşturdum. Omzumun neden acıdığını düşünürken Esin hızlıca parmağını çekti telaşla nefes aldı. Gözlerimi yeni uyanıyormuş gibi kırpıştırarak açtım. Görüş alanıma giren mavi gözleri bana bakmıyordu. Nereye baktığını görmek için kafamı eğdim ve omzumdaki, göğsümdeki kızarmış tırnak izlerini gördüm. Yaraların üzerinde hâlâ kanlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Bağı (Tamamlandı)
RomanceÇaresizce etrafına bakındı, küçük bir mucize istiyordu ve bu mucizeyi karşısındaki adamın sağlayacağını biliyordu. Belki çok iyi tanımıyordu bu adamı ama başka hiçbir seçeneği yoktu. Söylediği yalanı kurtarmanın başka yolu yoktu. Umut dolu gözlerle...