prolog

1.6K 104 8
                                    

Kamery zgasły a Namjoon na pożegnanie uścisnął dłoń młodej amerykanki, i pozdrowił wszystkich pracowników w imieniu całego zespołu. To był ostatni wywiad podczas tej trasy, jednak chłopcy mieli mieszane uczucia i zerkali po sobie bez słowa. 

- Jakie dziewczyny są w twoim typie?  - Yoongi zazwyczaj starał się zajmować miejsce za liderem, aby uniknąć dużej ilości pytań i po prostu co chwilę przytakiwać czy posyłać uśmiechy do kamery. Z resztą nie rozumiał z tego angielskiego bełkotu ani słowa. 

- Hoseok. - Wszyscy wybuchnęli śmiechem, a Min zdezorientowany spojrzał w oczy zaskoczonego i zmieszanego czerwonowłosego, wtedy dotarło do niego że pytanie kobiety musiało być bardziej złożone niż mu się wydawało. Nam zaczął pośpieszenie, z zimną krwią tłumaczyć tę pomyłkę, a całą sytuację udało się uratować suchymi żartami Seokjina. 

Yoongiemu aż zawirowało w głowie, kiedy roztrajkotany Jimin wytłumaczył co tak bardzo wszystkich rozśmieszyło, i czym prędzej odnalazł automat z wodą. Z Hobim czas sam na sam ostatnio spędzał kilka miesięcy temu na Malcie, o szczerej rozmowie już nie wspominając, a teraz pierwsze co przyszło mu na język to właśnie jego imię. Czuł dziwny dyskomfort, a gdy zobaczył jak Jung próbuje go dogonić, przepchnął się przez Jina i Tae spanikowany skręcając w pusty korytarz. Atmosfera w busie była naprawdę napięta. 


Od tamtej pory ta dwójka miała się ku sobie co raz częściej.



𝖎𝖒𝖕𝖚𝖑𝖘𝖊; 𝖞𝖔𝖔𝖓𝖘𝖊𝖔𝖐/𝖘𝖔𝖕𝖊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz