Helllooo eveyoneeeee
I am back with a Long Epilogue 2.0 - 15k words almost!!!!
And I am super duper Overwhelmed as I am posting this ofcourseee!!
** happy dancing**
**happy tears toooo***
Can never literally thank you guys enough for all the Love and Support to Hit Wicket!!!!!!!!
Please pleaseeeee.... ignore editing /grammatical/ repetition of common words - errors as I have not Proofread.
And I shall now let you all dive in without Further Delay!!
..................
EPILOGUE 2.0 - THE DAWN OF DIAPERS & ANGELIC GIGGLE'S
30 MORE WEEKS LATER - 21st January, 2024 - 1145PM.
@ CLOUD NINE, (A Maternity Hospital) -GURGAON
KHUSHI'S POV
GUYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
YOURS TRULY GOOFY CRAZY KHUSHI IS GOING A LOT MORE CRAZIER IN ANTICIPATION AND NERVOUSNESS RIGHT NOW.
ITS LIKE - MY HEARTS IN MY THROAT, AND MY STOAMCH'S EXPERIENCING A RUMBLE TUMBLE ROLLERCOASTER FOR REAL.
OK.
ON THAT NOTE.
THIS RUMBLE TUMBLE ROLLER COASTER IN MY STOMACH IS TECHINICALLY NOT JUST THE CRAZILY ANTICIPATED EMOTIONAL ONE, ITS ALSO LIKE - THERE'S A RUMBLE TUMBLE, SOCCER MATCH HAPPENING IN THERE, FOR REAL.
ALL THANKS TO BABY RAIZADA.
OR WAIT.
MAYBE IN MY CASE I SHOULD SAY BABY RAIZADA IS INDULGING IN A CRICKET MATCH IN MY WOMB RIGHT NOW??????
HAHA.
GUYS.
BUT I CAN'T.
BECAUSE CRICKET PLAYERS - DON'T GO AROUND KICKING INTENSELY ON THE PITCHES/GROUNDS NO?
HAHA.
OK.
SO.
I HOPE, THERE ISNT A RULE LIKE, THAT YOU ARE SUPPOSED TO SOBER DOWN IN YOUR GOOFINESS NOW THAT YOU ARE GOING TO BE A MOTHERRRRRR.
I MEAN IS THERE?
I HOPE NOT.
BECAUSE, YOURS TRULY, KHUSHI CAN SURELY NEVER SIMMER DOWN IN HER GOOFINESS FOR REAL.
OH SHOOT GUYS.
I FEEL A STRONG INTENSE KICK/MOVEMENT IN MY HUGE BELLY.(AND ON THAT NOTE - ITS LIKE I LOOK LIKE THIS HUGE HUMPTY DUMPTY IN TERMS OF MY TUMMY - I HAVEN'T PUT ON MUCH WEIGHT IN MY PREGNANCY ITS LIKE JUST A HEALTHY 5-6 KGS PLUS, THAT TOO IN JUST THE LAST EIGHT WEEKS - SO ITS LIKE EVERYWHERE ELSE THROUGHOUT MY BODY I AM PRETTY MUCH THE SAME SIZE AS I USED TO BE JUST A COUPLE OF INCHES PLUS, BUT MY TUMMY HAS GOTTEN WAY TOO HUGEEEEE - HENCE I CALLED MYSELF THE HUMPTY DUMPTY, and to be Honest guys, as much as I love the Full Blown Pregnancy Tummy for its obviously carrying OUR Baby Raizada - its like I also sometimes feel, that I look really really Funny, with just the Huge Humpty Dumpty Tummy right in the Middle. My Hoodie Guy IS absolutely Nuts and Bonkers to say that - I look Eternally Gorgeous and beautiful to His eyes, right now. And I'm always rolling my eyes back at him saying - yeah right as if Hoodie guy, I know you are just Going to be Super Biased about me, as alwayssss!!)
YOU ARE READING
HIT WICKET MY HEART **COMPLETE**
FanfictionArnav is rakishly handsome and a world famous cricketer, the vice-captain of the Indian cricket team,and Khushi is an indian girl next door from Cape Town, who is fighting her way through the adversities of life, after the fateful plane crash that k...