"Karar...
Böyle başladı herkes hakimin diyeceğini pür dikkat dinliyordu. Konuşmasını sonlandırdığında ise itiraz sesleri gelmeye başladı. Çünkü verilen karar daha demin kendinden emin olan herkesin yüzünü düşürmüş ve hepsini sinirlendirmişti. Çünkü köstebeklerin hepsi gerekli cezayı almışlardı.
"Nasıl bir delil verdi de sonuç bu kadar değişti."
"Eğer elimdeki delilleri sen görseydin kendi cezanı kendin verirdin."
"Saçmalamayın ne şimdi bu hiçbir delil bunu değiştiremez hepsini kontrol edeceğim."
"YETER ARTIK HERKES KENDİNE GELSİN. SİZ KİMSİNİZ BENİM VERDİĞİM KARARLARI SORGULUYORSUNUZ. SİZ KÖSTEBEKSİNİZ DİYE HERKES HAİN DEĞİL TAMAM MI?" hakim bunu diyerek herkesi susturmuştu. Adam haklıydı.
"Sen Savcı Hanım bunun bedelini ödeyeceksin."
"O zaman başıma herhangi bir şey gelirse sizden bilirim." yüzü sinirden kızarmıştı. Kahkaha atasım gelmişti.
Yetkililer gelip adamları dışarı alırken daha dün müdür olan adama baktım. Başından beri gıcıktım zaten.
"ŞAH MAT" iki kelime onu darmaduman etmişti.
Bir şey demesine izin vermeden dışarı çıkarttılar. Ben de eşyalarımı topladım. Dışarı çıktım. Bana bakan bir kolidor insan vardı. Hepsi çok şaşkındı. Davanın bu kadar değişeceğini kimse tahmin etmiyordu.
🍀🍀🍀
İşler biraz zaman alsa da bitirmiştim. Eve gidiyordum. Ne oldu şu iki günde ya. Bu ne olaydır. Hem bedenen hem de ruhen çok yorulmuştum. Allah'tan izinliydim de dinlenebilecektim.
Arabayı garaja koyup eve gittim. Kimsenin lafını çekmeyecektim. O yüzden hemen içeri girdim. Annem ve babam salondalardı.
"Kuzum hoşgeldin."
"Hoşbulduk anne çok yorgunum hemen yatacağım."
"Kızım seninle bugün bir kez daha gurur duydum. Abin bahsetti."
"Bende kuzum çok gururlandım."
"Sizin gözlerinizdeki gurur her şeye değer. Abimler nerede onlar da vardı adliyede?"
"Onlar gelmedi. Yengen en kısa zamanda bekliyor."
"Tamam anne gideriz birkaç güne. Şimdi çok yorgunum dinleneceğim."
"Yemek yemeyecek misin?"
"Kalkınca yerim anne."
"Tamam kızım sen bilirsin."
Hemen odama çıkıp duş aldım. Zaten sabaha karşı gelince uyumamış delilleri incelenmiştim. Odama gelince giyinip yattım. Zaten hemen uykuya dalmıştım.
💧💧💧
Yağmurun sesiyle uyandım. Saat sabah beş buçuktu. Ammada uyumuşum ya.
Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Kahve yaptım ve annemin büyük ihtimalle akşam yaptığı poğaçalardan tabağa doldurdum. Nesrin sultan yine döktürmüştü.
Terasa çıkıp masaya oturdum. Odam çatı katındaydı. Masaya oturup yola baktım. Karşımdaydı. Şuan hiç de dağ ayısı gibi değildi. Daha çok model gibiydi. Kafa selamı verip çaktırmadan - ki ne kadar mümkünse adam bordo bereli - onu inceledim. Elinde kahve vardı. Siyah eşofmanı ve siyah tişörtüyle alıcı gözüyle bakınca aslında çok yakışıklıydı. Gerçi banane adamdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Tiểu Thuyết ChungAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...