Emlakçının önünde geldik. Kapıyı açıp yol Gösterdi. İçeri girdiğimizde Mehmet kafasını kaldırdı. Bizi görünce gülümsedi. Ama söyledikleri bende şok etkisi yarattı...
"Evi kendine istemediğini söylemiştin Asya. Enişteyle çok yakışıyorsunuz. Mutluluklar kardeşim."
"Mehmet kes sesini!! "
"Ay ne bağırıyorsun be." orada olduğunu görmediğim Seda korkudan çığlık atmıştı. Şuna onu umursayacak durumdayım. Ağzına iki tane çakmalıydım.
"Tamam Asya sakin ol. Kardeşim ev bize olacak. Ailem yaşayacak."
"Kusura bakma Asya. Şaka yapayım dedim."
"Şakana sıçacağım şimdi. Ne yapıyorsan yap işte." gerizekalı. Çok sinirliydim. Off adamın yanında dediğine bak ya.
"Tamam gelin konuşalım."
🍀🍀🍀
Yaklaşık yarım saat sonra konuşacaklarını halletmişlerdi. Şimdi eve bakmaya gideceklerdi. Alternatif olarak 2 ev daha gösterecekti. Ama ben çok gergindim. Araba sanki küçülmüştü.
"Asya bu kadar takmana gerek yok. Yanlış anlamış işte" öyleydi ama bir anda kan beynime sıçramıştı. Bir an bizi öyle düşündüm de ayy
"Olsun öyle söylemesine gerek yoktu. Böyle şeylerden haz etmem ve o bunu biliyor."
"Tamam sonradan pişman oldu zaten dediğine. Şaka yapmış."
"Konuyu uzatmayalım lütfen." sadece kafa salladı. Zaten o da konuyu konuşmak istemiyordu.
🍀🍀🍀
Mehmet'in önerdiği evlere bakmak için beni eve bırakıp onlar gitmişlerdi. Eve girdim.
"Anne ben geldim."
"Hoşgeldin kuzum."
"Anne üstümü değiştirip koşuya çıkacağım."
"Senin sesin neden böyle noldu kuzum?"
"Yok bir şey anne."
"Sen bak bakalım bana. Kızımı tanımayak mıyım ben? Hemen söylüyorsun!"
"Sadece şaka kaldıracak günümde değilim problem yok."
"Sonra konuşacağız! Biliyorsun unutmam."
Sadece kafa salladım. Yukarı çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağı inip Savaşla dışarı çıktım. Her zamanki gibi gidip geldim. Sonra Çiçeği aldım onu da görürdükten sonra dönüş yolundayken Sedef Teyzeler geliyordu. Ve yanlarında sinirli - fazlasıyla sinirli - bir dağ ayısı vardı.
"Asya kızım nasılsın?"
"İyiyim Sedef Teyze sen? Poyraz Amca sen nasılsın?"
"İyiyiz kızım sağol."
"Asya kızım ben de iyiyim evi de çok beğendim. Sen de gelseydin keşke birlikte bakardık."
"Sizin evinizin sonuçta ne gerek var. Siz beğendiyseniz problem yok. Ben birkaç resmini gördüm güzele benziyordu."
"Evet abla çok güzeldi."
"Sadece yerleşmesi kaldı o kadar. Evin alımı da yarın olacak. 2 gün temizlik olsa yerleştirmesiyle en geç Cumartesi ye taşınırız yani."
"Tamam Sedef Teyze siz ayarlayın gününü temizliğe 2 gün çok biz toplanır yaparız bir günde. Diğer gün de yerleştiririz."
"Yok kızım ev büyük, ilk giren de biz olacakmışız. Pis yani"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Fiction généraleAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...