Bunlar çok tatlı oldular. Sizi iki delimizle baş başa bırakıyorum... ❤️😁Keyifli okumalar...
Asya yavaşça babasından ayrıldı. Ortam fazlaca duygusallaşmış, herkesin gözleri dolu doluydu. Tabi bundan en rahatsız olan Yıldırım'dı.
"Tamam lan artık ne ağladınız. Karbon kopyalar ağlamayın hadi siz de döversiniz Kağan'ı. Bu kadar üzülmenize gerek yoktu." onun sözlerine göz deviren Rüzgar abisinin ne yaptığını anlamıştı.
"Ya başka ne olacadı! Hep kendin mi dövecedin!" onun sözleriyle gülen Ahmet kollarındaki kızının bu muhabbetten hoşlanmadığını anlamıştı, gerilmişti çünkü.
"Tamam susun artık!" gözleriyle fark ettirmeden kızını gösterdi. Yüzü sertleşen Asya'yı görenler bu konuyu kapatmışlardı.
"Neyse ben yatmaya gidiyorum."
Yavaş yavaş odasına çıkmaya başladı. Arkasında bıraktığı adamların sinirli olduğunu bilse de takmadı.
Asya odasına çıktığında çalan telefonunun sesini duydu. Kendi salaklığına güldü. Acil aramadıklarını umarak komidindeki telefonuna baktı. Kağan'ın aradığını görünce yüzünde gülümseme oluştu. Hemen telefonu açtığında karşısındaki adamın sinirli sesini duydu.
"Neredesin kızım sen!?"
"Sana merhaba sevgili ayı!"
"Kaç kere aradığım hakkında bir fikrin var mı? Kavga ettiniz falan sandım. Oraya gelecektim." hızlı bir şekilde söylediklerine güldü Asya.
"Bizimkilerle konuşuyordum. Telefon odada kalmış."
"Ne dediler?" sorusunun cevabını almadan devam etti Kağan.
"Bak ben anın heyecanıyla söyledim. Abine tabi ki söyleyecektim ama bir anda girince patladım resmen. Aslında sana söylemek istiyordum. Ben seni sevdiğimi durmadan söylemek istiyorum. Ben off bilmiyorum işte kızdın mı? Ya da sana kızdılar mı?" sesindeki pişmanlık Asya'yı üzmüştü. Hemen toparlamak istedi.
"Aslında kızmadılar. Ben kızacaklarını da düşünmüyordum zaten. Hem sen söylemeseydin de bugün söylerdim. Tek sorun senin söylemiş olman."
"Bu kadar kıskanç insanlar nasıl kızmadılar?" hoş bir kahkaha attı Asya. Kağan'ın kalbinde yaptığı değişimi bilmeden. Karşısındaki adamın elini ayağını dolaştırdığını bilmeden.
"Bana kızmadılar, bu seni doğduğuna pişman edeceklerini değiştirmiyor."
"Senin mutluluğun birkaç laftan veya yumruktan önemli değil..."
Asya'nın kalbi anında daha da hızlanmaya başladı. Eli ayağına dolandı.
"Tamam dağ ayısı, ayıcıklığa terfi ettin. Sen baya romantikmişsin ya." bu sefer Kağan koca bir kahkaha attı. Demin onun kalbinde olanlar şimdi Asya'daydı...
"Çok önyargılısınız savcı hanım."
"Öyle mi binbaşım?"
"Öyle..." onlar baya flört ederken Kağan kızı kollarında istiyordu. Şuan ona sarılmalıydı. Sımsıkı sarılıp mükemmel kokusunu içine çekmeliydi.
"Asya böyle olmaz dışarı çıkabilir misin?"
"Şuan mı? Çok mümkün değil yani acil bir şey olmayınca çıkamam malesef."
"O abine bunun hesabını soracağım. Sevgilime doğru düzgün sarılamadan götürdü."
İkisi de derin bir nefes aldı ama bu sıkıntılı falan değildi. Heyecanlıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Ficção GeralAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...