Açıklama

2K 138 55
                                    



Hepinize merhabalar ve iyi bayramlar. ❤️

Uzun bir ara sonra tekrar buradayım. Geçen sene eylüldü son aktif olduğum zaman. O zamandan beri bu uygulamayı neredeyse kullanmıyorum. Sizlerle iletişim kuramadım, mesajlara , yorumlara geri dönemedim.

O kadar zaman olmuş ki bu açıklamayı bile yazarken gerginim. Buralara çok uzak kaldım. Paylaşamadan önce tekrar tekrar okudum. Sizlere kendimi doğru ifade etmeye çalışıyorum çünkü gerçekten uzun zaman oldu.

Geçen sene bu zamanlarda başlayan ve neredeyse bir ay öncesine kadar devam eden bir hastalık süreci geçirdim. Rahatsızlığım ilk önce belli olmadı, farklı hastanelere ve doktorlara gittim. Geçen sene yazdan bu sene kışa kadar doğru düzgün teşhis konmadı ve bunun sonucunda ağrılı zamanlarım oldu. Özellikle geçen sene eylül sonlarında şikayetlerim daha da artmıştı.

Dönüp baktığımda sadece benim değil bütün ailemin zorlu geçirdiği bir süreç oldu. Evde hastalıktan yatan biri vardı. Ve ne zaman kötüleşeceğim belli değildi. Gece yarıları acillere gidiyorduk herkes tetikte gibiydi. Sınav stresinin bir sonucu olan bu rahatsızlık bana birçok şeyi öğretti. En önemlisi sağlığımızın bizim için ne kadar kıymetli olduğuydu. Önceden senede bir iki kere hastaneye giderdim çoğu zaman o da olmazdı ama bu süreçte iki günde bir acile, gündüzleri hastaneye gitmek benim en sevmediğim durumdu. Hastane ortamını sevmiyorum.

Dersleri kafaya takmak, bu sene olmalı diye kendimi zorlamamın sonucunun kötü olacağını ağrılar içinde uyuyamadığım günlerde fark ettim. Hastalık yüzünden kilo verdim hayatım berbat bir hale geldi. Üniversiteye gidemedim diye çok stres yapmıştım ama bir yandan iyi oldu çünkü böyle rahatsız bir halde bilmediğim bir şehirde ne durumda olurdum düşünemiyorum. Bu sene de olduğu kadar tekrar sınava girdim. Elimden geleni yaptım. Hayırlısı olsun diyip önüne bakabiliyorum ve kafam daha rahat.

Kendimi iyi hissettiğim anlarda konularımı toparlamak için ilk işin ders çalışmak olduğundan buralara uğrayamadım. Şu anda iyiyim çok şükür bir sıkıntım yok. Bu yüzden bölümlere devam etme konusunda bir problemim olmayacağını düşünüyorum. Yazdıkça paylaşacağım. 💚

Benim gibi sınava giren herkes umarım istediği şekilde sonuçlanır. Beklemediğimiz sonuçlar alsak bile kendimizi yıpratmamamız lazım. Sağlığınızı düşünün ve lütfen kafanıza takmayın. Her şey hayırlısıyla olsun. İnşallah istediğimiz bölümleri ,okulları bu sene kazanırız. 🍀💚

Mesajlarınıza ve yorumlarınıza da teker teker de döneceğim. ❤️

Kendinize çok iyi bakın. Sağlıklı ve mutlu kalın. 🥰😘

Eğer bir problem olmazsa 6 Temmuz Perşembe saat 21.30' da yeni bölüm gelecek. 🥰

Yeni bölümde görüşmek üzere 🖤

~ Eylül T. ~

Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin