Bunu dediği anda adamın kim olduğunu anlamıştım.
Bu adam köstebekti ama bir dava için bu kadar büyük olaylara girmezlerdi bu işte bir iş vardı.
Adam bana bakarken hiç bir şey çaktırmadım. Kafa salladım. Dağ ayısına dönüp
"Bırak" dedim. Anladığım kadarıyla işinin ehliydi. O adamı bırakınca adam silkelendi.
"Ama burada bekle şimdi tamam mı?"
"Tamam" salak olduğumu sanıyor. Güzel. Dağ ayısına döndüm.
"Bu adamı niye tuttun ki?"
"Sabahtan beri sizi izliyor siz yokken o da yoktu oldu mu?"
"Niye bilip bilmeden iş yapıyorsun ki?" sesimi biraz yükselterek sormuştum. Eğer bu adamı biraz tanıdıysam beni şimdi bir kenara çekecekti ve bingo. Kolumdan tuttuğu gibi insanların bizi duyamayacağı bir köşeye çekti.
"Adamdan şüphelendim insanlıkta yaramıyor ya düzgün söylesene" diye kükredi. Tamam adam gerçekten deliymiş.
"Sesini alçalt"
"Sen insanların yanında alçaltıyor musun ki ben alçaltayım"
"Bilerek yaptım. Şimdi kaşlarını çatmaya devam et ve söyleyeceklerimi düzgünce dinle tamam mı?"
"Tamam anlat"
"Odun. Neyse Bülent adam gönderseydi haberim olurdu. İki eli kanda dahi olsa haber verirdi ki biz dışarıdayken haber verecek çok zamanı vardı. Aynı zamanda bir adam gönderirse adamı beni koruması için değil çevremdekileri koruması için gönderir. Adam teşkilattan ama çok güvenmiyorlar fakat sadece benim için bu kadar büyük bir işe gireceklerini sanmıyorum. Başka birisi daha var ama kim bilmiyorum. Şimdi adama hiçbir şey belli etme kaçmasın tamam mı? "
İlk önce verdiğim cevaba şarırsa da çabuk toparladı.
" Ben biliyorum. Kaçmaz merak etme. "
Geldiğimiz gibi kolumu tutup yürümeye başladı." Kolum ağrıdı ayı "desem de ne fayda
Adamın yanına geldiğimizde hiç beklemediğin o hareketi yaptı. Kolumu bıraktı ve adama kafa attı. Ama öyle bir kafayı ki adam bayıldı. Tamam sanırım bu adama kafa tutmamam lazım. Ne göt korkusu önemli.
"Al artık kaçmaz"
"Oğlum naptın sen? Adam bayıldı."
"Boşver anne"
"Salak mısın sen ya adamı kaçırma dedim bayılt mı dedim? Nasıl kafaysa adam bayıldı. Tövbeler olsun adam tek kafayla bayılttı. Güzel hareketmiş yalnız kesin çözüm. Tam Tuğçe'ye yapılacak hareket. Biliyor musunuz o da ağzını açtı mı kapatmıyor hele böyle kriz anlarında ağzını bir açıyor susturabilene aşk olsun yani. "
" Bahsettiğin kişinin Tuğçe olduğun emin misin? "
" Ya kim olacak dağ ayısı işte ne demeye çalışıyorsun ki? "
" Yok canım sadece o arkadaşına benzeyen biri aklıma geldi de o yüzden. "
Ona ters ters bakıp telefonumu çıkardım. Bülent 'i aradım.
"Başkomiserim maşallah peşimden adam gönderiyorsunuz bir de beni koruması için."
"Ne diyorsun kızım sen ne adamı? Ben göndersem seni korumak için mi gönderirim. Çevrendekiler için gönderirim."
"Tamam ekiple birlikte bizim mahalleye gel"
"Olayı açıklayacak mısın?"
"Olayına başlattırma gelince anlarsın. Ambulansla gel işte!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
General FictionAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...