26.bölüm: Güzelim?

15.8K 750 227
                                    

~
Yeni gün yeni umutlardır,
Ne getireceğini bilemeyiz...

Sen canını sıkma her şey olacağı yere varır.

~

Asya GÖKTEN :

Sabah daha doğrusu öğlen uymamın çalan telefonumdu. Gece çok kabus görmüş düzgün uyuyamamıştım. Sabaha karşı uyuduğum ama derin uykuya geçemediğim için uykumu alamamıştım. Şimdi de baş ağrım kaçınılmazdı. Ve çalan telefon bu ağrıyı arttırmaktan başka işe yaramıyordu.

Derin bir bir nefes alıp aralıksız çalan telefona baktım. Ekranda gördüğüm isim beni şaşırttı. Önemli bir şey olduğunu düşündüğüm için hemen açtım.

"Kağan?"

"Asya!" sesi rahatlamış gibiydi, biraz da tereddütlü...

"Bir şey mi oldu?"

"Hayır. Aslında ben seni merak etmiştim. Dün çok iyi görünmüyordun." gür sesiyle söyledikleri beni şaşırttı. Onun dışında biraz da mutlu etmiş olabilir.

"İyiyim, sorduğun teşekkür ederim."

"Emin misin? Bak sana yalan söylemeyeceğim ne dün akşam ne öncesinde iyi değildin ve ben bunun nedenini merak ediyorum. Seni zorlamak istemiyorum sadece 'gerçekten' iyi olduğunu bilmem lazım." sesi yumuşaktı hem de fazlasıyla, aynı zamanda da samimiydi.

"İyi değilim kabul ediyorum. " derin bir nefes aldım " Ama bu konuyu konuşmak beni geriyor, sevdiğim ve anlatmak istediğim bir şey değil. "

"Tamam seni zorlamayacağım. Ayrıca inkar edeceğini 'hayır öyle bir şey yok nereden çıkarıyorsun? ' diyeceğini sandım bir an. " kahkahamı daha fazla tutamadım hele sesimi taklit etmesi çok komikti.

"Sesiniz böyle böyle hiç çekici değil binbaşı "

"Normalde çekici yani?" muzip bir şekilde söyledikleriyle kızardım.

"Hayır öyle değil çekici değilsin normalde de ."

"İnsan nezaketen evet der. Kalbimi kırdın şimdi."

"Aa olmaz ben yalan söyleyemem. "

"Asıl şuan yalan söylüyorsun. Benim gibi bir insana bunlar denir mi? -komutanım tim hazır! " arkadan gelen sesi duyduğumda evde olmadığını anladım.

"Sen karargahta mısın?"

"Bir saniye güzelim. -geliyorum! Evet karargahtayım ve sen sormadan söyleyeyim ben elimi zorlamayacağım ama bu diğerlerinin yan gelip yatacağı anlamına gelmiyor. "

Güzelim? Bana güzelim dedi. Bana dedi güzel dedi. Ayy ne güzel söyledi onu- bir saniye ya elimi istemsizce alnıma vurdum ve kendimi hemen toparladım. Resmen adamın bir kelimesine erimiştim.

"Anladım. Seni tutmayayım o zaman kolay gelsin."

"Sağ ol. kendine dikkat et. Bir şey olursa ara tamam mı?"

"Tamam" ikimiz de garip şekilde kapatmıyorduk. Sonra ruh halimin bu kısa konuşmayla bile düzeldiği fark ettim.

"Kağan?"

"Efendim güzelim?"

Güzelim mi? Ah bana bir şeyler oluyor. Ne kadar güzel dedi yine.

"Gerçekten teşekkür ederim. Seninle konuşmak garip bir şekilde iyi geldi." belki büyük bir adımdı ama hissettiğim buyken gizleyemezdim.

Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin