Keyifli okumalar. 🖤
39.bölümden
...Kağan odasına girince şaşırsa da iş ile ilgili olduğunu düşünüp ciddi halde ona baktı. Kağan'ın yüzü dikkatini çekerken ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Göz altları çökmüş, çevresi kırmızıydı. Gerçekten felaket kötü görünüyordu.
"Ne oldu sana?"
"Asya'ya bunu yapan adam nerede?"
"Geçen günki mi? Yakalandı o hapiste şuan."
Kağan ellerini sıkıntıyla saçlarından geçirdi ve Poyraz'ı allak bullak edecek o soruyu sordu.
"Pezevenk Şeref ve sağ kolu olacak psikopat piç nerede?"
...
Karşısındaki adama boş gözlerle baktı Poyraz. İçini yakan ateşle mırıldandı.
"Nereden biliyorsun?"
"Poyraz amacım senin canını sıkmak değil ama o piçleri sikeceğim bu yüzden onlara ne olduğunu bilmem lazım."
Kalbi sıkıştı Poyraz'ın. Nereden gelmişti ki bu konu buraya? Eski defterler niye açılıyordu ki?
Kağan ne olduğunu anlamadan Poyraz boğazından tutup duvara yapıştırdı. Hızla elini boğazına sardı.
"Seni burada öldürmemem için tek bir neden söyle!!" kükrediğinde sesini resmen karargaha duyurdu. Sonra sesi daha güçsüz devam etti. "Kardeşimi sevdiğini söyledin. Onun geçmişini mi araştırdın? Lan it hani seviyordun? Neden mutlu olmasına izin vermiyorsun." gözünden bir damla yaş aktı Poyraz'ın.
"O bizim değerlimiz. Mutlu olsun diye çırpınıyoruz. Sen de onun anlattıklarıyla yetinmek yerine yine huyundan vaz geçmeyip araştırma mı yaptın."
Kağan konuşamadan kapı büyük bir gürültüyle açıldı. İçeri giren general ve tim gördükleri manzarayla şaşırdılar ve birkaç saniye dondular, sonra Hasan general bağırarak ikisini ayırdı.
"Nereden olduğunuzu unuttunuz mu? Ne oluyor burada?! Ne halt yiyorsunuz lan siz!"
Kendine gelen ikili ayrıldı. Poyraz geri çekilirken, Kağan üstünü düzeltti.
"Sorununuz ne?"
"Bir şey yok komutanım."
İkisine de güvenmezken çıkmadı.
"Konuşun!"
"Yanlış anlaşılma komutanım. Poyraz haklıydı ama dinlemedi." kararsızlıklar ikisine baktıktan sonra onları uyarıp dışarı çıktı general. Bu konuyu onlar sakinleşince inceleyecekti.
Kağan diğerlerine döndü. Çıkmalarını söyledi. Zor olsa da onları da gönderdiğinde Poyraz'a döndü.
"Asya kendi anlattı."
"Ne!"
"Gerçekten kendi anlattı Poyraz. Ne araştırdım ne zorladım!"
Şaşkınlıktan konuşamadı Poyraz. Yıllardır kardeşinin onlara bile tam anlatmadığı, hep içine attığı gerçekleri nasıl Kağan'a anlatmıştı. Bu kadar mı seviyordu?
Belki Kağan'ın boğazına yapışması yanlıştı ama gerçekleri kardeşinin anlatacağını hiç düşünmemişti çünkü Asya anlatmam demişti. Kimseye asla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Ficção GeralAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...