"Annem bir şey lazım mı geliyoruz?"
"Evet annem ben sana mesaj attım. Onları al. Nermin Teyzenlerdeyiz akşama."
"Tamam anne" ah anne ah
🍀🍀🍀
Kızları eve bırakıp alacakları aldıktan sonra Özlem'le birlikte eve geçtik. Aldıklarımızı mutfağa koyduk.
"Anne eve gidip geleceğim."
"Tamam kızım çabuk gel daha bir şey yapmadık tamam mı?"
"Tamam"
Eve gidip üstümü değiştirdim. Aldıklarımı yerleştirdim. Sonra geri döndüm. Bahçeye geçmeden direk mutfağa girdim.
"Kolay gelsin hanımlar" dedim.
"Sağ ol kızım"
"Sağ ol abla"
"Gel kız yardım et"
"Asya orada duracağına gelsene kızım."
"Hayır anlamıyorum Sedef teyze, Özlem ne kadar güzel konuşuyor. Siz niye böylesiniz ya."
"Sen hala konuşuyor musun?"
"Tabii ki de hayır annecim başladım bile."
Bana gülerek bakan üçlüye ters bir bakış attım. Anne korkusu başa belaydı yani.
"Ee ne yaptınız bugün"
"Alışveriş yaptık."
"Neler aldınız? "
"İhtiyaç"
"Anne Asya abla bizi bir mağazaya götürdü kıyafetleri çok güzeldi. Ayakkabı da aldık."
"Aa öyle mi nasıl aldın elbiseyi."
"Yukarı koydum sonra göstereyim."
"Boyunu kısa almadın dimi? Abin giydirmez."
"Vallahi Sedef Teyzecim elbise çok güzel boyu da gayet ideal senin dağ ayısı oğlun zevksizse bu bizim suçumuz değil."
"Dağ ayısı?"
"Arkamdan konuşmasaydın bari." arkadan gelen sesle herkes irkilirken bende en ufak bir değişiklik olmadı çünkü orada olduğunu biliyordum.
"Senin orada olduğunu biliyorum yani arkandan konuşmadım. Hem niye arkandan konuşayım ki senden mi korkacağım."
"Niye bu kadar sivri dillisin ki?" diye homurdandığında elimdeki koca bıçakla ona döndüm.
"Aynı zamanda da deliyim elimde bıçak var hadi iç suyunu çık dışarı."
"Deliymiş her yerin deli olsa nolur acaba?"
"Uy ha şeytan diyo elunkeki bıçakla deş karnunu da görsun delirmeyi. Allah'un ayısu!" diye homurdandım ama sinirlenince şivem kayardı yine kaydı tövbelerim olsun.
"Abla sen Karadenizli misin ya?"
"Evet ablacım 'sinirli deli' bir Karadenizliyim."
"Tamam yeter ikizin de birbirinizi tanımıyorsunuz. Asya sinirlendiğinde gözü bir şey görmez ve gerçekten delidir. Kağan da aynıdır. İkiniz de delisiniz aman diyeyim aynı anda sinirlenmeyin"
"Al işte delirtti gül gibi kadını dağ ayısı ne olacak."
"Haa her şey benim suçum mu Savcı Hanım."
"Evet Komutanım sizin suçunuz"
İşime geri döndüm içimden de söyleniyordum. Cebimde titreyen telefonuma baktım. Abimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Ficção GeralAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...