Bölüm yazmak için zaman ayırıyorum ve bu işe emek veriyorum. Oy ve yorumlar son zamanlarda düştü. Lütfen destek olun. 🖤
Sınır 500 oy, 370 yorum. 🍀
Ve bölümle tatili bitirecektim ama sizi çok beklettiğimi düşünüp 2' ye böldüm çünkü diğer bölümde ekleme yapmam gereken kısımlar vardı. Bundan sonraki bölümde bitecek tatil . Sonrasında aileler işin içine girecek, çözülmeyen davalar, operasyonlar...
Bundan öncekiyle birlikte 3 bölümde yalnız kalıp bundan sonra daha çok göreceğimiz kişilikleri oldu karakterlerinde bir değişiklik yok sadece okuyunca anlayacaksınız djgpslgşeşflslflslf bunlar çok fena oldu. Spolier gibi olmasın da diğer çok daha fena bunu okuyunca tahmin edersiniz. Yeni bir Asya ve Kağan var resmen. 😅😘Geçmişe geçti diyebilecek kadar geride kaldı her şey... 🖤
Nikah kıyılınca ikimiz de o kadar çok heyecanlıydık ki... Bunu birbirimiz fark ettik ama sadece. İkimiz de duygularımızı ustalıkla saklamıştık.
Evlenmiştik. Şaka gibi. Kimse, bizim kızlar hariç, kimse bilmeden. Nikahı kıyan hocanın eşi benim, babası da Kağan'ın şahidi olmuştu ve evlenmiştik.
Çok durmamıştık nikahtan sonra. Arabaya bindiğimizde ikimiz de derin nefes alıp duygularımızı serbest bırakmıştık. Elim ayağım titriyordu şakasız. Ben evlenmiştim. Ben Kağanla evlenmiştim. Şaka gibi... Ama gerçek. Çok güzel bir gerçek.
Kağan arabayı çalıştırdığında gecenin karanlığında ona baktım. Biraz gitti çok değildi ama zaten köy yerinde olan camiyi geçti ve ıssız bir yerde durdu. Bir bacağımı altıma aldım, kemerimi çıkartıp ona döndüm. O da aynı şekilde bana döndüğünde hiç beklemeden kollarımı boynuna sardım. Aramızda normalde kahve konan, kol konan kapaklı bir yer olsa da ona sarıldım. Belimden tutup kucağına çektiğinde bacaklarımı iki yana açıp kucağına oturdum. Farları kapatmıştı, arabanın içindeki ufak lamba yanıktı.
Ellerimi onun yeni çıkan sakallarla kaplı yanaklarına koydum.
"Asya." iki büyük eliyle yüzümü kavradı.
"Savaş"
"Karımsın."
Hani böyle çocuklar bazı şeylerden o kadar mutlu olur ki onu hiç tanımayanlar bile o an mutlu olduğunu bilir. Öyleydi sesi. Şu hayatta hep istediğini almış gibiydi. Şuan içimdeki coşku onda karşılık buluyordu.
"Kağan. Evlendik."
Alt dudağımı ısırıp alınlarımızı dayadım. Derin bir nefes daha aldı.
"Böyle çok garip bir haldeyim Asya. Anlatamıyorum."
Elimi kalbine koydum. Elimin altında gümbürdeyen kalbi hissedince gülümsedim.
"Anlıyorum çünkü bende aynı hissediyorum."
Eğilip dudaklarımızı birleştirdiğimde hemen dudakları bana karşılık verdi. Dudaklarımız sertçe birbirini kavrayıp bütün hislerimizle birbirimize karşılık verdik.
Isırdığım alt dudağımı kendi dişlerinin arasına aldı. Isırdıktan sonra emdiğinde kapalı göz kapaklarım titredi. Belimdeki elleri kalçama iki büyük eliyle avuçladı. İstemsiz inlediğimde dilini de hızla içeri itti. Beni sertçe öptü. Isıra ısıra, dudaklarımı sızlatarak.
Nefes nefese ayrıldığımızda ikimiz de dağılmış gibiydik. Tüketircesine öpmüştü beni. Bütün duygularını anlatmaya çalışır gibi...
Onun kucağında olduğum için yüksekte kalıyordum. Başımı omzuna koyup nefeslendim. Biraz durup kafamı kaldırdım ve ona baktım. Dudaklarımı dilimle ıslattığımda onun tadını almak, demin içtiğimiz çayın tadını bile almak yanaklarımı kızarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
General FictionAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...