Tam bu kısmı Müslüm Gürses - Sigara - şarkısıyla yazdım siz de öyle dinleyebilirsiniz...
Bölüme başlık bulamadım. İçime sindi uzun ve güzel oldu. Bu kalpler kalsın. Onlar mavi ve siyahın güzel uyumu.
Yaklaşık 6500 kelime. Lütfen oy verip yorum yapın satır arası yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. 🖤
Keyifli okumalar. ❤️Karşısındaki masmavi denize baktı Asya. Derin nefes alıp o kokuyu derince içine çekti. Yanındaki İlham tepki vermeden onu izledi. Gözleri kızın sağ elindeki yüzüğe kaydı. Dün olmayan ama bugün olan yüzük... Ses çıkartmadan bekledi...
Asya cebinden bir paket sigara ve çakmak çıkarttı. İçtiğini herkes bilse de asla ailesinin yanında içmezdi hele ki İlhan'ın yanında asla. Ama bütün bunları kenara bırakıp bir tanesini yaktı.
"Neyi bekliyorsun? Ne anlatmamı istiyorsun?" derin nefes aldı İlhan. Karşısındaki dalgalı denize bakıp konuşmaya başladı.
"Yıllardır sizi koruyorum, belki takip ettirip izliyorum ama korunuyorsunuz. Abimin mesleği, Yıldırım'ın her şeyi kontrol etmesi ve çok önemli operasyonları yürütüp kilit nokta olması, Poyraz'ın görevleri, şirket işleri derken sende savcı oldun ve zamanında laf ettiğin korumayı arttırdın. Küçükken ne gerek var bunlara derken şuanda sevdiklerini korumak için fırsatın olsa nefes aldırmayacaksın.
Sen daha küçükken başına gelenler, yıllar boyunca gözümüzün önünde olgunlaşıp büyümen... Hepsi bizim zayıf noktalarımızdan. Nefret ediyorum dediğin Seda'yı bile koruman, Ayşe'nin her zaman yanında olman, Aylin'in bütün taşkınlıklarına rağmen zarar görmemesi için elinden geleni yapmanı bir kenara bırakıyorum.
Demet gittiğinden beri onu izlesem, arasam da bulamadım. O şerefsiz Şeref çok iyi sakladı onları. 4 sene önce bir şekilde buldum. Nasıl olduğunu ben bile bilmiyorum ama birinin katkısı vardı, anladım onu. Bundan birkaç ay önce de Demet'i elinle koymuş gibi buluyorsun. Çocukları biliyorsun. Yani başından beri onun için uğraşıyorsun. Şuan Şeref'i bulunca hapse attırmak için uğraşıyorsun, 'o adam' belası da başında, bunun haricinde farklı davalara giriyorsun. Eski düzene devam edip ulaşabildiğin herkese yardım ediyorsun.
İsmini vermesen bile evsizlere yardım ediyorsun, iş imkanı sağlamak için elinden geleni yapıyorsun. Yonca adı altında birçok hayırseverle yardım toplayıp bunu sağlık, bakım gibi çeşitli alanlarda kullanıyorsun, özellikle taciz, tecavüz ve şiddet konularında önemli adımlar atıyorsun. Asla adın geçmediği için seni kimse bilmiyor. Diğerlerinin sana verdiği, banka hesabına yatırdığı paraları buralara harcıyorsun. Yeğenlerine kendinden para biriktiriyorsun.
Senin hayatını mahveden Demet'in sağlığıyla kimse bilmese de yakından ilgileniyorsun. Ailene yaptıkların yetmiyormuş gibi Kağan'ın ailesini de yakından koruyorsun. Son zamanlarda Özlem'in canını sıkan çocukla Kağan görevdeyken bizzat kendin ilgilendin.
Senin ağzına resmen sıçan çocukları içten içe sevmeye ve hayatlarını düzeltmeye devam ediyorsun. Gözün gibi baktığın saçlarını Deniz Asya için acımadan kestin. Yine olsa kökünden bile kazıyacağından şüphem yok...
Nasıl bir insan bu kadar iyi olup Demet'in bütün yaptıklarına rağmen ona evini açabilir? Nasıl güçlü bir insan bu kadar darbeye rağmen tanıdığı tanımadığı herkese yardım için kendini bu kadar yıpratabilir? Yorgun, yaralı bir insan dinlenmek, merhem bulmak yerine kendini neden bu kadar harcar? "
Gözlerini konuşmanın başından beri ona çevirmiş ve şaşkın halde ona bakan Asya aslında bilmesine hem şaşırdığını hem de şaşırmadığını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Genel KurguAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...