Tam kontrol edemedim hatam varsa affola. Keyifli okumalar. 🖤
Eksikleri tamamlamaya girişen kızlar birbirini tanımak için sorular da soruyordu. Bu arada Asya da salata yapıyordu. Malzemeleri yıkayan kız tahtaya alıp doğrarken pratikti.
"Gelin kızımız da pek marifetli maşallah"
"Öyle öyle"
"Eli de lezzetli abla."
Onlara gözler kısık halde baktı Asya. Kafasını iki yana salladı ve önündeki işine geri döndü.
"Bak bak pek de becerikli."
Asya arkasına dönerek ona bakan kızlara tek kaşını kaldırıp ciddi bir şekilde baktı.
"Bak aynı Kağan işte. Bu psikolojik baskıdır. Biz ilk tanıştığımızda da böyle yaptı."
Ahu'nun dediğine hafifçe gülümsedi ama ciddi ifadesi kaybolmadı.
Düz bakışlarıyla kızlar bir an aşırıya kaçıp kaçmadıklarını düşündü. Çünkü Asya biraz fazla sert bakıyordu. Ama ortamı bölen Nesrindi.
"Kızlar böyle baktığına bakmayın kızdığından değil. Konu konuşulunca geriliyor belli etmemek için öyle yapıyor."
"Ya anne tam manipüle ettim niye böyle yapıyorsun?"
Onun dedikleriyle rahat nefes alan kızlar kahkaha attı.
"Bak sen şuna."
"Nesrin teyzecim yalnız kızın bu konuda çok iyi. İlk tanıştığımızda laflarıyla ağzıma sıçtı."
Kızına bakıp derin nefes alan kadın kafasını iki yana salladı. O sırada Ahu da tanışmalarını anlatmaya başladı.
...
Kağan gittikten 3 gün sonra Asya işlerine kendini vermiş ve arada yemek yemeyi unutacak kadar yoğundu. Eve girmiş tam yatak odasına gidecekken bir ses duydu. Sert ve ciddi kadın sesi ağır küfürler ederek telefonla konuşuyordu.
"Apatmandaki herkes bizden bu kim lan?" kaba bir şekilde konuşup kapıya gitti.
Kapıyı açıp karşısındaki kadına baktığında uzun boyu, güzel yüzüyle kim olduğunu bilmiyordu. O kadar yoğundu ki Kağan'ın ablası olabileceği aklına bile gelmedi.
"Buyurun kime bakmıştınız?" ona bakmadan elini sallayan Ahu telefona döndü. Bu zaten gergin olan Asya'yı daha da sinirlendirdi.
"Ablacım kimsin sen?"
Kafasını hızla çevirip ona bakan Ahu konuşmak için açtığı ağzını bir süre kapattı. Simsiyah saçları, kara kaşı kara gözüyle çok güzeldi. Ama onu durduran güzeliğinden çok sert bakışlarıydı.
"Seni ilgilendirmez kardeşim hadi içeri gir."
"Ablacım apartmandaki herkes tanıdık sne söyle yardımcı olayım." ona bıkkınlıkla bakan kız başından savmak Kağan'ın dairesini gösterdi.
"Bu yakışıklıya baktım."
Onu gösterdiği yere bakan Asya gözlerini sinirle birkaç saniye kapattı. Zaten onu özlemişti bir bu kızla iyice gerildi.
"LAN SİKTİR GİT! AĞZINA SIÇTIĞIMININ KALTAĞI!"
"NE DİYORSUN LAN SEN?"
Yanına giden ve sertçe boğazına yapışan Asya karnına yediği tekmeyle geri savulsa da deli kuvveti denilen gerçek vardı ve şuan çok sinirliydi. Hızla geri tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Ficción GeneralAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...