Bölüm Kağan'ın ağzından devam ediyor. Diyologları sizi sıkmaması için detaylı olarak yazmadım.İyi okumalar
Savaş Kağan TÜRKOĞLU :
Arabadan inen kız çok güzeldi. Hemde öyle böyle değildi. Beline kadar uzanan simsiyah saçları saçları buradan bile seçebileceğim siyah gözleri, uzun boyu, biçimli vücuduyla herkesin dönüp tekrar tekrar bakacağı birisiydi.
Tabii bu düşüncem sokağın ortasında kendinden beklenmeyecek bir şekilde bağırmasıyla son buldu.
" Arabasını garajın önüne koyan hangi davar dağ ayısı! Hayır anlamıyorum dağdan mı geldiniz arkadaş?!" kendinden beklenmeyecek şekilde resmen gürlemişti. Bu kızdan bu ses nasıl çıktı ya?
"Evet dağdan indim." beni görünce bir durdu dondu. Bu tepkiye alışıktım.
"Çok baktın beğendin galiba" yüzü alaycı bir hal aldı.
"Yok dağdan inmişsin ya konuşsam anlar mısın diye bakıyorum." kabul et Kağan iyi laf soktu. Ama ben altında kalmam.
"Anlamasaydım sokağın ortasında bağıran delinin dediğini yapıp arabamı çekmeye gelmezdim."
"He kardeşim deliyim hadi çek arabanı"
Uğraşacak iş yokmuş gibi bir de mahallenin delisiyle uğraşıyorum ya. Arabayı çektim o koyunca yine geri koydum. Bahçeye geçip oturdum.
Kız da - ki büyük ihtimalle sabahtan beri adı geçen savcı yani Asya'ydı - yorgun olduğu belli olan haliyle eve geçerken kafasını kaldırdı. Adımları bıçak gibi kesildi. Omuzları dikleşti, yüzü ciddileşti, kaşları çatıldı. Baktığı yere baktığımda adamın biri vardı. Sadece ona bakıyordu. Sonra telefonunu çıkardı, birini aradı. Kızın yanına bir çocuk geldi. Elime zarf verdi adam bu arada girmişti. Zarfı açınca ellerini sinirle saçlarından geçirdi. Yüzü ciddileşti.
Annesi ne olduğunu sorduğunda bilmiyorum dedi. Nermin Teyze de sormuştu baya da endişelenmişlerdi. Kızı gerçekten sevdikleri belliydi.
Asya arabasına bir bakış atıp buraya geldi. Yüzümde alaycı bir gülüş belirdi. Yine arabayı çekmemi isteyecekti. Nermin Teyze telaşla kalktı yanına gitti Osman amca da endişelenmişti. Asya Teyzemin kulağına konuşsa da teyzem gayet yüksek sesle polis ve asker olduğunu belirtti. Olayın sandığımdan büyük olduğunu anladım.
Asya'nın sinirinden ben de nasibimi almıştım. İlk kez bir insan bana posta koyuyordu ve ben ilk kez altta kalıyordum. Gariptir ki cevap vermeyi kendim istememiştim.
"Osman bir sor bakayım Bülent'e"
"Mesaj attım Nermin-"
"Nolmuş?"
"Bir sus da anlatayım. Hay Allah'ım ya! Barut gibiymiş.'Ağzımı açsam bir daha konuşacak ağzım olmaz' dedi."
"Ay neden ki?"
"Sence Nesrin'e bile bir şey demedi. Ki Asya'dan bahsediyoruz."
"Ay evet ya. Aman Allah korusun. Bir şey olmasın."
"Allah korusun"
Derin bir nefes aldıktan sonra sessizleşmişlerdi. Teyzem şen şakrak bir insandı hele böyle toplandığımızda susturabilene aşk olsun. Şimdi böyle susunca kıza verdiği değeri daha iyi anlamıştım.
"O kız kim Osman Amca belki faydam dokunur."
"Boşver oğlum o işini halleder. Problem olursa müdahele edeceğim." dediğinde kafa salladım. Zaten telefona bakıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı Hanım (Güçlü Kadınlar Serisi - 1)
Ficción GeneralAşkın sizi nerede bulacağını bilemezsiniz. O da bilmiyordu bilemezdi. Yine aynı sıradan gün dediğinde o günün aslında son sıradan günü olduğunu bilmiyordu. Aşkın ne kadar güzel, deli ve inatçı olduğunu bilmediği gibi. Vatan aşkıyla yanıp tutuşan ko...