30. Bölüm ✨

839 75 22
                                    

Okuduğu bütün bölümlere oy veren, duyarlı okuyucu bora7475 'e teşekkür ediyorum. 💜

_______

"Nereden giriliyor unnie şuradan mı?" dedim insanların akın akın girdiği kapıyı göstererek.

"Evet. Şuradan da ARMY BOMB alalım da...Sen hiç konsere gelmedin mi Young?" dedi koluma girerek.

"Gelmedim. Konserine gelecek kadar kimseye hayran olmadım ki ben."

"Ben giderdim ama maddi imkanım yoktu daha gençken. Sonra da gizli gizli geldim Jimin'in haberi olmadan. Aynen şimdiki gibi." derken ön tarafa doğru ilerliyorduk.

"Umarım bizi sahnede görürler, en öne boşuna para vermiş olmak istemiyorum." dediğimde beni onayladı. Hava bugün çok soğuk değildi fakat ince giyecek kadar iyi de değildi.

Onları bekleyene kadar etrafıma bakınmaya başladım. Bazı hayranlar soğuktan dolayı zıplıyor, kimi getirdiği kamerasını ayarlamaya çalışıyor, kimi çok heyecanlı olduğunu, kimi parayı zor bulduğunu, kimi annesinden zor izin aldığını, kimi de Jungkook'u ne kadar seksi bulduğunu söyleyip hayal kuruyordu.

Ah onu bir de öpüşürken görselerdi bayılırlardı herhalde. Çünkü ben de öyle oluyordum. Sahi aklıma gelmişti. Bu kızlar Jungkook'u sadece sahnelerde, kanon ile çekilmiş yüksek kalite fotoğraf ve videolarda gördükleri halde bu kadar etkileniyordu. Ben ise onun kibar, düşünceli, yeri geldiğinde etkileyici, yeri geldiğinde seksi hallerine şahit oluyordum ve beni sevdiği de cabasıydı. Onların işi mi zordu, yoksa benim mi?

Gülümseyerek onlara kulak verdim.

"Acaba Jungkook kaslarını açacak mı bu sefer?" dediğinde gözlerimi pörtlettim. Kas mı açmak? Açmak mı kas? Ne diyordu bunlar?

"Bilmiyorum.." dedi diğeri. "Geçen performansta kemer bağlamışlardı açamamıştı. Ama çok komikti, herkes o kısmı bekliyordu böyle." deyip kahkaha attı.

"Fake Love ve Black swan olacakmış, sonra Anpanman ve Pied piper. Çok iyi değil mi?" Hiç biri hakkında zerrece bilgim yoktu. Bir kaç performanslarını izlesem de aklımda değildi. Sürpriz olacaktı benim için.

"2 dakika kaldı." dedi Hyun unnie saatine bakarak. Sonra bana döndü.

"Jungkook ile o problemi konuştunuz mu?" dedi sessizce. Ona biraz anlatmıştım çünkü ilişkide benden daha çok bilgiliydi. Ve bu sorunları Jimin ile de yaşadığını, ama aştıklarını söylemişti. Bu yüzden beni anlayacağını düşünmüştüm.

"Yani biraz konuştuk, anlayış gösterdi, daha temkinli davranıyor sanırım, ya da istemiyor bilmiyorum." dediğimde güldü. Ve kulağıma yaklaştı.

"İstemediğini sanmıyorum, sadece senin için yapıyor bence. Bak Young...Erkeklerin cinsel istekleri, kadınlardan daha fazladır. Sen de onu anlamaya çalış." deyip göz kırptı ve geri çekildi. Utanarak başımı salladığımda sahnede ışıklar yanıp sönmeye başlamış, ardından karanlık sahneyi kaplamıştı. Dikkatimi oraya verdiğimde Fake Love denen şarkıya başlamışlardı.

Jungkook'un partı geldiğinde, siyahlar içerisinde gizemli bir ses tonuyla şarkı söyleyen sevgilimi izledim hayranlıkla.
Hayranların bahsettiği 'kas açma' kısmı geldiğinde öyle bir çığlık kopmuştu ki, kulaklarımı kapattım. Bu ne azgınlıktı böyle? Dedi dünyadaki bütün erkeklerin içerisinde sadece Jungkook'a karşı hepsinden daha azgın olan Young...

İlk performansta bizi fark etmemişlerdi fakat gözlerimi Jungkook'dan ayırmayıp, telapati yoluyla bana bakmasını sağlamaya çalışıyordum.

Karanlık konseptli ikinci sahne başladığında, Jungkook partını söyleyip kenara çekilerek derin derin nefesler alıyor, şarkının atmosferinden olsa gerek etrafa seksi bakışlarını gönderiyordu. Etrafımda, hangisine bakacağını bilemeyen ve ağzının suyu akan hayranları görebiliyordum.

KOMOREBİ -1- [JJK] TR ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin