Vratili smo se nazad na stari raspored naših života ali ništa nije bilo isto. Radimo na poslu pod pritiskom, mnogo manje komunicirali kod kuće, i sva naša prijateljstva su ostala zapostavljena zbog naših briga koja su nas toliko mučila da smo se zatvarali u sebe i pokušali da se nosimo sa svim posledicama koji smo naneli sami sebi.
Par puta sam se zapitala zašto sam tako nepromišljeno uskočila u istragu, i zašto sam svemu toliko verovala slepo.Adama nisam već dugo srela u snovima, što je bilo dobro samo iz tih razloga da mogu mirnije spavati, ali se mnogo puta zapitam da li je sve ovo sa njim ikada bila istina.
U trenucima tišine i samoće zapitala sam se koja je bila svrha svega što sam želela da učinim za Adama. Iz kojih uopšte razloga sam toliko jurila da rešim tu misteriju. Jedino što imam kao rešenje je da sam želela mir i slobodu. Postojali su meseci kada nisam ni pet sati sna izvukla za jednu noć, te zbog toga shvatila koji su bili moji razlozi za takvo ponašanje i taj način razmišljanja.
I pored toga, nisam mogla da nađem pravi razlog njegovog postojanja, zbog čega sam se nadala da ću saznati kada mu konačno pomognem, što je bilo to da ga sahranim i pronađem ubicu.
Nisam nikad pomislila da ćemo mi biti krivi, ali je to sve bilo samo zato što nisam zastala i dobro promislila, već samo uskočila u situaciju i prepustila joj se.
Moj stan su skroz zaključali za sve posetioce, čak i mene koji sam vlasnik, kako bi našli još dokaza i dobro pregledali svaki ćošak mog doma.
Iz tih razloga moram da ostanem sa Davidom još neko vreme, iako mi je trenutno treba samo samoća. Moram da se suočavam sa svojim lošim mislima pred njime ali znam da je razumeo jer smo bili u istoj poziciji.
"Želiš danas na kafu? Nismo davno stale da odmorimo." upitala me Lana porukom dok sam bila kući i radila sve potrebno za posao. Premišljala sam se, ali odlučila da malo zakoračim iz ovog svog tamnog i zagušljivog sveta u kom se nalazim i pronađem malo svetlosti kako bi mi dani konačno zasjali.
"Može, ti odredi vreme i mesto." odgovorila sam joj i doznala da zapravo želi sada da se vidimo.
Prihvatila sam i ostavila sve u stranu. Pri izlasku iz stana bacila sam pogled na Davida koji je uzeo popodnevnu dremku kako bi izbegao sve probleme koji su mu se motali po glavi. Ovom nezgodom doznala sam kako se on suočava sa velikim problemima, ali naspram mene on nije bio toliko aktivan te je u momentima kada će da pukne rešavao spavanjem.
Ja, u drugu ruku, sam takva da se suprotstavljam svojim problemima, i pokušam da ih rešim ako je moguće. U slučajevima kao ovaj, gde ne mogu da učinim nešto već je sve na vremenu i budućnosti, ne mogu da se nosim sa mislima pa ih ubijam muzikom ili nekom dobrom knjigom.
"Nisam iskreno očekivala da ćeš pristati, već si me prethodna dva puta odbila." reče mi Lana koju sam srela na ulazu u obližnjem tržnom centru.
"Lepo je od tebe što nisi odustajala." odgovorila sam joj.
"Znam da se u tebe mora uložiti mnogo truda kada je u pitanju ubeđivanje. Za razliku od Davida, znam kako da te nateram na nešto." prekrstila je ruke iza leđa i krenula da šeta napred zajedno sa mnom.
"Hej, on je nežniji. Jednostavno ne želi da me ubeđuje u nešto što ne želim. Drugim rečima, razumniji je." zastale smo u kafiću i sele kada me je pogledala neubeđeno.
"Sada mene slikaš u lošem svetlu." nasmeja se i pređe na drugu temu.
Nismo ništa naročito pričale, sve što se desilo sa policijom je već uveliko saznala, tako da nam nije preostalo mnogo tema za razgovor. Većinom se svodilo o poslu i budućim događajima.
"Sutra vam dolaze analize od oružja, zar ne?" pitala me je na šta klimnu glavom.
Ovim pitanjem me je podsetila na ono što me već danima najviše mučilo, a to su rezultati oružja koji će utvrditi našu nevinost ili krivicu koju nismo nosili.
"Ne podsećaj me.. bojim se.." kroz strah sam izustila nadajući se da će primetiti koliko mi ova tema ne odgovara, te je promeniti.
"Sve će biti u redu, nisi sama u ovome." spustila je ruku na moju.
Iako mogu da očekujem znak podrške i saosećanja nisam očekivala to od nje; prijatno sam iznenađena njenoj naklonosti.
..."Bojim se Davide.." snažno sam mu pritisnula šaku dok smo držali ruke spojenim. Tek smo zašli u policijsku stanicu kako bi doznali sve što su od nas uzeli, i pre svega, saznali da li ćemo biti osuđeni na zatvor ili će shvatiti da nismo krivi.
"U redu je lutko." poljubio me u teme kada su se dva nepoznata policajca stvorila pred nama i poveli nas u još jednu sličnu prostoriju kao i onoj od pre, ali je ova bila malo šira što mi je pružalo veću slobodu znajući da nisam u tako zagušljivom prostoru.
"Molim vas sačekajte, gospodin Barns nije još uvek stigao u stanicu." izjaviše jedan od policajaca i stade kraj vrata kako bi stražario.
Iako čekamo, morali smo da ćutimo kako nas ne bi prisluškivali. Tako da je proteklih deset minuta izgledalo kao večnost u ovoj neudobnoj tišini.
"Izvinite na čekanju, dali su mi još informacija taman kada sam želeo da krenem nazad." izjasnio se i smestio na stolicu ispred nas.
"Da pređem na stvar." namestio je svoj sako i kravatu prema čemu slutim da je situacija ozbiljna i pokušava da nam to da do znanja.
"Oružje iz vašeg ormana, utvrđeno je da je običan kuhinjski nož koji je potencijalno uzet iz vašeg doma."
"Jedini DNK koji smo našli bila su dva muška, od tih dva jedan je utvrđen da je Adamov dok se za drugi još uvek pretražuje."
Pogledala sam nervozno u Davida. Znam da će sumnjati u njega, i to mi nije davalo mira znajući da nismo oboje oslobođeni svih optužbi.
"Time Gospođice Nester, vi ste nedužni za ovo ubistvo, ali s obzirom da nismo uvereni za Gospodina Staforda nećemo moći da vas oslobodimo optužbi za ovaj slučaj." iznevereno sam ga pogledala i suzdržala da ne zaplačem.
"Kada ćete saznati kome pripada drugi DNK koji ste pronašli?" očajnički upita David.
Videla sam mu u licu da želi kraj svemu ovome, i zajedno sa njim sam se isto nadala da ćemo se uskoro probuditi iz ovog dubokog košmara.
"Za par sati zapravo, nisu stigli sve da pregledaju za ovaj trenutak." podigao nam je tenziju i nestrpljenje sa time što smo ostali primorani da čekamo još par sati u ovoj prostoriji. I sve to samo kako bi nam na kraju izjavili da li će David biti oslobođen, ili ne.
YOU ARE READING
Pronađi Me..
ParanormalAlisa Nester je devojka koja je odlučila da stvori nov život u New Yorku i susrela se sa strašnim posledicama proizvedene njenim dolaskom u dom. Košmari koji je proganjaju i po najvećoj svetlosti dana, kao i neobjašnjivi tragovi ostavljeni po stanu...