Rozdział 6

978 42 3
                                    

Menager zawołał wszystkich do biura. Zajęliśmy miejsca, które nam wyznaczył na głośniku nadal trwała rozmowa z Peetem.
[M]- Dobrze, zatem skoro już wszyscy jesteśmy, chciałbym poinformować was, że udało nam się porozumieć w kwestii T/I. Jedyne co musi zrobić to podpisać kontrakt z nami. Umowa ta nie jest standardowa jest to kontakt, który uratuje wszystkich.
1.Firma ***<nazwa twojej firmy> otrzyma od Big Hit wsparcie pieniężne i prestiż na rynku koreańskim.
2. T/I nie zostanie obciążona kosztami.
3. Dzięki tej umowie zostaną zdementowane plotki o romansie Namjoona i Seokjina.
[S]- Co to za umowa?
[M]-Jest to kontrakt małżeński, który podpisze T/I z Namjoonem.
- No chyba nie. Ja nic nie będę podpisywała! Już wolę płacić odszkodowanie lub zginąć niż być z tą osobą.
[P]- Podpiszesz to Lee T/I koniec tematu, jeśli nie po dobroci to wiesz, że mam swoje sposoby żebyś to zrobiła.
- Tak znam twoje metody. Peet ja tego nie zrobię możesz pomarzyć, że się na to zgodzę.
[P] -Nie podskakuj mi tutaj, bo naprawdę pożałujesz. -powiedział ostro i groźnie.
- Dobra daj mi czas muszę to przeczytać. – powiedziałam przez łzy. - Ale dlaczego to musi być ten idiota nie może być to Jin, on przynajmniej nie jest egoistą.
[M]- Nie, Jin jest innej budowy a fani już widzieli zdjęcie i rozpoznali RM-a.
[RM]- Menagerze, nie ma innego sposobu przecież my się pozabijamy nawzajem.
[M]- Nie zrobicie tak jak wam karzemy.
[S]- A to musi być Nam? Nie może być któryś z nas.
[M]- Niestety nie, przez to ze zdjęcie wypłynęło już w lepszej jakości fani nie nabiorą się na inną osobę. Jedynie można by było wmówić fanom, że to Kook, ale to za duże ryzyko.
[S]- Rozumiem.
[M]- Jutro o 10 proszę przyjdź do mojego biura T/I i podpiszemy umowę. To samo tyczy się ciebie Joon.
Zabrałam dokumenty i bez słowa opuściłam gabinet. Na korytarzu słyszałam jeszcze kłótnię w gabinecie. Udałam się prosto do mieszkania tam usiadłam się na kanapę. Płakałam czytając warunki umowy...

Kontrakt

1. Warunki kontraktu nigdy nie zostaną przekazane mediom.

2. Osoby podpisujące kontrakt mają prawo do własnego życia osobistego.

3. Osoby podpisujące kontrakt zamieszkają z sobą.

4. Osoby podpisujące kontrakt będą dbały i interes drugiej strony.

5. Obowiązki żony i męża:

- uczestnictwo w wydarzeniach publicznych,

- mówienie dobrze o współmałżonku,

- pozostawienie przestrzeni osobistej współmałżonkowi,

- wspieranie męża jak i zespołu w karierze,

6.Żona nie może wycofać się podpisanego kontraktu.

7.Żona nie może opuścić kraju bez informowania o tym męża i wytwórni.

8. Żona rezygnuje z pracy na okres 3 lat. (co miesiąc na konto żony będzie przelewana odpowiednią suma pieniędzy określoną w załączniku nr 3).

9. Mąż zobowiązany jest przekazać żonie karty płatnicze i umożliwić jej korzystanie z nich.

10.Co najmniej dwa razy w miesiącu strony pokazują się publicznie na randce lub wspólnych aktywnościach.

11. Małżeństwo zostanie ogłoszone publicznie.

12. W trakcie trwania kontraktu może on być ponownie zmieniany.

...
Czytałam z niedowierzaniem warunki umowy. Był to wielki plik dokumentów co najmniej 50 stron. Zresztą obojętnie co by nie było w tym kontrakcie to i tak muszę go podpisać. Powiedziałam sama do siebie. Inaczej Peet mnie dopadnie, a tak przynajmniej na razie będę chroniona.

Obudził mnie dźwięk budzika. *Witaj dniu mojej zguby*. Z niechęcią wstałam z łóżka. Jak zwykle wykonałam poranna toaletę, zrobiłam ciemny mocny makijaż i założyłam bordową dopasowaną sukienkę, czarną skórzaną ramoneskę i białe adidasy oraz okulary przeciwsłoneczne, aby choć trochę zakryć opuchnięte oczy od płaczu.

O 9:50 byłam już pod Big Hit. Spuściłam wszystkie emocje i weszłam do środka kierowałam się bezpośrednio do biura. 

KontraktOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz