Melany White
Korku.
Hayatımda ilk kez korkuyu iliklerime kadar hissediyordum. Koruyucular'ın özel hastanesinin koridorunda kafamı Alex'in omzuna yaslamıştım.
Korkuyordum.
Deli gibi korkuyordum.
Nasıl Jace'e zarar vereceğini düşünmüştüm ki? Nasıl ona zarar vermiştim?
Alanis gözlerini kapattıktan sonra Kathlan kalbinin son derece zayıf attığını söylemişti. Son anda ambulansa yetişmiştik. Şu anda kalbi atıyordu. Bu iyiydi. Kimse şimdilik beni suçlamamıştı.
Şimdilik...
"Kalbi durdu!" deyip yerinden fırladı Kathlan. Aynı anda hepimiz dağılmış halimize rağmen ayaklandık. Tüm gücümle Alex'in kolunu sıkıyordum.
Ya ona bir şey olursa? Ya... Ölürse? Benim yüzümden?
İkizi ve babası berbat haldeydi. Jace ve Kathlan da öyle. Luke ve Collins ise... Onlar çok ayrı bir alemdeydi. Hala olayın şokunu atlatamamışlardı sanki. Öyle etrafa şaşkın bakışlar atıyordu.
"Kalbi tekrar atmaya başladı." Üç kelime ile bu kadar rahatlayabileceğimi tahmin etmemiştim ama rahatlığı fazla kısa sürmüştü.
"Kurtlar saldırıyor!" Hemen ardından başka biri geldi. "Vampirler saldırıyor!"
Herkes bunun haberini falan mı almıştı diye düşünmeden edemedim açıkçası. Alanis'in olmadığı ilk anda bize saldırmaları tesadüf olamazdı.
Bunu öğrenmelerinin ise yalnızca iki anlamı vardı.
Ya Koruyucular arasında bir hain vardı ya da o olaylar yaşanırken biri bizi izliyordu.
"Gidelim!" dedi Lider. Hepimiz eksiksiz peşine takıldık. Jace hariç. Onun kafası yerinde değildi. Bizi duymamıştı bile. Katlan ve Boreas da kalmak istemişti ama hem işinde vampirler vardı hem de Lider, Boreas'ı yanında istemişti.
Alanis iyi olacaktı. Bunu biliyorduk. Ama işin sorun kısmı onun yanında olmayacak olmamızdı. Biz yokken ortadan kaybolabilme ihtimaliydi.
Hemen aşağıya indik. Karşımızda resmen kurt ve vampir ordusu vardı. En azından kapıların dışındaydılar. Bize süre kazandırırdı ama fazla değil.
"Gökyüzü bende!" deyip surlara çıkmaya başladı, Derek.
"Ona yardım ederim." deyip peşinden gitti Luke. Ee, tabi bir şimşek diğeri hava kontrolcüsü olunca onların yukarıda olması işimize geliyordu.
"Ben oraya inmeliyim." dediğim zaman Lider benimle geleceğini söyledi. O toprağı ben ses dalgalarını kontrol ediyorduk. Bu yüzden onların arasında olmak daha iyiydi.
"Ben de geliyorum." dedi Alex. Kanı büktüğü için işimize yarardı.
"Biz de varız." dedi Kathlan ve Boreas da bizim peşimizden geldi. O sırada beklemediğimiz bir şey oldu.
"Karanlık geldi!"
Şaşkınca birbirimize bakarken koşmaya başladık. Mark bunu yapmış olamazdı. Alanis ona o kadar güvenirken yapmış olamazdı.
Değil mi?
Kapıları açmak yerine Luke bizi uçurarak karşıya geçirdi. Alanis'in kardeşini öldürdüğü Kurt Lider, Kathlan'a öldürücü bakışlar atan Vampir Lider ve Karanlık Lider.
Mark.
"Kathlan! Uzun zaman oldu eski dostum!"
Kathlan dişlerini çıkarıp tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular / TAMAMLANDI / DÜZENLENECEK
Viễn tưởng#Vampir 1. Sırada #Gerilim 81. Sırada #Koruyucu 1. Sırada #Savaş 36. Sırada #Kurtadam 3. Sırada #Korku 77. Sırada Suçluluk, görüp görebileceğiniz en güçlü duygudur. Sizi içten içe tüketir ve hiç davranmayacağınız bir şekilde davranmanıza sebe...