3 აგვისტოს 2018 წელს, სამყარო სამუდამოდ შეიცვალა. უზარმაზარი ბანდა შავი ტყავის ქურთუკებით, რომელთაც "მალიგნანტს" ეძახდნენ, უდანაშაულო ადამიანების ხოცვას იწყებენ.ადამიანებმა სახლებთან ბარიკადები ააშენეს, რათა შავი ქურთუკიანებისგან თავი დაეცვათ.
იმის ნაცვლად, რომ მალიგნანტებს სამყაროსთვის ომი გამოეცხადებინათ, ისინი მსოფლიოს მასშტაბით გაიფანტნენ და ხალხთან ერთად ცხოვრება დაიწყეს.
3 წლიანი შიშისა და მალვის შემდეგ, საბოლოოდ მოვიდა დასრულების დრო.
ახალი ბანდა გამოჩნდა, რომელთაც "გადამრჩენელებს" (salvations) უწოდებნენ. ისინი მალიგნანტის წინააღმდეგ იბრძოდნენ და ჩვენ გვიცავდნენ.
მიუხედავად იმისა, რომ ისინი მალიგნანტის მსგავსად მრავალრიცხვოვანნი არ იყვნენ, მაინც შეძლეს როგორღაც მათი დამარცხება.
ერთხელ განცხადებაც კი გაკეთდა მალიგნანტის "სიკვდილის" შესახებ, რომლის შემდეგაც ხალხმა მალვა შეწყვიტა და ისევ დაიწყეს ცხოვრება, მაგრამ რაღაცები არასდროს იყო იგივე, როგორც ადრე.
ავიაკომპანიები სამუდამოდ დაიკეტა, სკოლა ყოველთვის დაცული იყო და ხალხს არ შეეძლო ღამის 10 საათიდან, დილის 6-მდე გარეთ გამოსვლა.
"გადამრჩენლები" ცდილობნენ უსაფრთხოდ ვყოფილიყავით და მათ თქვეს, რომ ეს აგვაცილებდა თავიდან ყველაფერს მალიგნანტთან დაკავშირებულს.
ამ დღემდე არავინ იცოდა რა დაემართა მკვლელთა ბანდას მალიგნანტს. ხალხმა დაიწყო იმაზე ფიქრი, რომ "გადამრჩენლებმა" ისინი მთლიანად ამოხოცეს, მაგრამ ფაქტები არავის ჰქონდა.
ამელია ადამსი 19 წლის გოგონა, რომელიც დედასთან და მამასთან ერთად ცხოვრობს. მას შემდეგ დიდი დრო გავიდა, რაც ომი დამთავრდა, მაგრამ მას ნამდვილად არ ახსოვს ცხოვრება მალიგნანტის შემოტევამდე. მას შემდეგ, რაც მისი ძმა გაუჩინარდა, მას ჰქონდა გრძნობა, რომ უნდა გადაელახა რაღაც ზღვარი. ის არ იყო ჩხუბისთავი, მაგრამ ყველაფრის შემდეგ მან იფიქრა, რომ მას არ ეშინოდა საკმარისად.
მანამ სანამ რაღაცები არ შეიცვალა.
----
13.11.2020 (prologue)
30.01.2021 (რ)
YOU ARE READING
მალიგნანტი [h.s]
Fanfiction18+ (თარგმნა დასრულებულია) ______ მათ არასოდეს უთქვამთ, რომ მონსტრს, რომელიც ჩვენი საწოლის ქვეშ იმალება, შეიძლება ჰქონდეს ტყესავით მწვანე თვალები და ანგელოზივით ღიმილი. -ისტორია, რომელიც მოგვითხრობს გოგოს გატაცებაზე ბანდის მანკიერი წევრის მიერ...