ჩემი გული საშინლად ახმაურდა, როცა გავიაზრე, რომ ჩემს მასწავლებელს ამ დაფაზე გაკვეთილის მსვლელობისას არაფერი დაუწერია. თვალები გამიფართოვდა და ფლეიერიც გამივარდა შოკისგან.
ნელ-ნელა უკან დავიხიე, მანამ სანამ ჩემს უკან დიდი კუნთები არ ვიგრძენი. გადავწყვიტე შევბრუნებულიყავი უკან, მაგრამ სანამ ამას მოვახერხებდი, მანამდე მივხვდი როგორ შემომხვიეს პირზე ხელი.
მის ხელებში ვიკივლე და ვეცადე გავქცეულიყავი, მაგრამ დიდ კაცს მეორე ხელი ჩემი ყელის გარშემო ჰქონდადა მაგრად მიჭერდა. გული ლამის წამივიდა, როცა ვიგრძენი როგორ მოაჭირა მისი ხელები ჩემს ყელს.
ის მალიგნანტის წევრი იყო.
-იყვირებ და მოკვდები -მისი ღრმა აქცენტი ვიგრძენი ყურთან და უეცრად შევწყვიტე ყვირილი.
იმდენას ძლიერად ადიოდა და ჩადიოდა ჩემი მუცელი, რომ ვერც კი ვხვდებოდი სუნთქვა საერთოდ შემეძლო თუ არა. უცნობმა სიარული დაიყო და თან მის ხელებს ჯერ კიდევ მიჭერდა.
უეცრად დაფას მივეჯახე და ვიგრძენი როგორ მომეჯახა მთელი ძალით უკნიდან. პირიდან ხელი მომაცილა და იმის საშუალება მომცა, რომ მესუნთქა.ზედმეტად შეშინებული ვარ იმისთვის, რომ ვიყვირო და თან მან მითხრა, რომ თუ ვიკივლებდი მომკლავდა. მაგრამ ის მაინც არ მომკლავს?
-გ-გთხოვ გ-აამიშვი -დავიჩურჩულე მანამ სანამ კიდევ ერთხელ დავკარგავდი სუნთქვის შესაჩლებლობას
მან მისი ერთი ხელი ჯიბეში ჩაიყო და მეორე ისევ ჩემზე ჰქონდა მობჯენილი. ჯერ არ მინახავს როგორ გამოიყურება, მაგრამ ვიცი, რომ ბოროტია. მისი ცხელი სუნთქვა ყელის უკანა მხარეს მეცემა, მანამ სანამ ის მშვიდად ეძებს ნივთს ჯიბეში.
გულში ვიმედოვნებ, რომ ვიღაც, ვინმე შემოვა კლასში და დამეხმარება. ვიგრძენი როგორ ჩამომეღვინთა ცრემლები ლოყებზე.
მან ამოიღო თეთრი ნაჭერი და დაასველა რაღაცით.
-ბოდიში საყვარელო ამის გაკეთება არ შემიძია -მისი ხმა მესმის და ვგრძნობ ნაჭერს ცხვირისა და პირის გარშემო. ვიგრძენი ქიმიური ნივთიერებების სუნი, რომელიც ჩემს ცხვირში მოგზაურობდნენ და გავაანალიზე, რომ რამდენიმე წამში გავითიშებოდი.
მან შემომატრიალა და ჩემი ზურგი დაფას მიაბჯინა. მან ორივე ხელი დამიჭირა თავს ზემოთ ტავისი დიდი ხელებით მანამ, სანამ მეორე ხელს იყენებდა, რომ თეთრი ნაჭრით გავებრუბიე.
ავიხედე და დავინახე გრძელი დახვეულ თმები მამაკაცი, რომლის შავი, ძალიან შავი თვლები ჩემსას შეხვდა. კბილი კბილს დააჭირა და მიყურებდა როგორ გავითშბეოდი. მისი შავი ტუჩები უკვე ცნობილი ხდებოდა მისი ტუჩის პირსინგთან ერთად. ჩემი კიდევ ერთი ცრემლის წვეთი გადმოვარდა თვალიდან და მის ხელს დაეცა, მაგრამ ამაზე მა რეაქცია საერთოდ არ ჰქონია.
ვიგრძენი, როგორ დამიმძიმდა თვალები და ჩემი სხეული შეწინააღმდეგების უნარს როგორ კარგავდა.
-----------
30.01.2021 (რ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
მალიგნანტი [h.s]
Hayran Kurgu18+ (თარგმნა დასრულებულია) ______ მათ არასოდეს უთქვამთ, რომ მონსტრს, რომელიც ჩვენი საწოლის ქვეშ იმალება, შეიძლება ჰქონდეს ტყესავით მწვანე თვალები და ანგელოზივით ღიმილი. -ისტორია, რომელიც მოგვითხრობს გოგოს გატაცებაზე ბანდის მანკიერი წევრის მიერ...