Chapt 80

1.3K 139 96
                                    

Harry Styles

ამელიას თითქმის ნახევრად შიშველი სხეული იატაკზე მოვათავსე. ვმალავდი ნებისმიერისგან, ვინც ახლა ამ კარში შემოვიდოდა. ამ დროს აქ ვინ ჯანდაბა უნა იყოს? მას დავხედე და დავინახე როგორ აცურებდა მაგიდაზე ხელს საცვალი რომ მოეძებნა.

სად ჯანდაბაშია მისი საცვალი.

კარი გაიღი როგორც კი მაგიდასთან დავდექი, მაისური ჯერ კიდევ არ მეცვა. ჯერ კიდევ გაოფლილი ვარ და სუნთქვა საშინლად მიჭირს.

ლიამი შემოვიდა, თან ტყავის ქურთული ეცვა. როგორც კი თვალის კონტაქტი დავამყარეთ ეგრევე თვალები გაუფართოვდა.

-woah, აქ რა ჯანდაბა მოხდა -ოთახში მიმოიხედა და არეულ ფურცლებს შეხედა, რომელიც ცოტა ხნის წინ მაგიდაზე იდო.

-უბრალოდ თავიდან ვახარისხებდი. აქ რატომ ხარ? -ვკითხე, სანამ ქვემოთ დავიხედებოდი. ამელია საცვალს ეძებდა.

-დენი რომ წავიდა აქ ჩამოვედი, რათა გამეგო რა დაემართა. მაისური რატო არ გაცვია? -წარბები შეკრა.

-ცხელა. თან ყველაფერს შეუსვენებლად ვაკეთებდი, დაიკიდე -სწრაფად ვუპასუხე, იმედი მქონდა წავიდოდა, მაგრამ ამის მაგივრად ოთხაში შემოვიდა. გული ამიჩქარდა როცა მაგიდის მეორე ბოლოსკეც წამოვიდა.

-გასაგებია. და რადგან აქ მარტო ჩვენ ვართ... ვფიქრობ ლუისს აუცილებლად უნდა დაელაპარაკო, მას შემდეგ დიდი დრო გავიდა -მითხრა, რა დროსაც მაგიდას ხელები უფრო მაგრად ჩავავლე. ჯანდაბა, არ შეუძლია უბრალოდ წავიდეს? ჯერ კიდევ არ ვიცი ამელიას საცვალი სად არის და ვიმედოვნებ ის ვერ იპოვის.

-დაველაპარაკები. ახლა შეგიძლუა წახვიდე? მართლა მინდა საქმეს მოვრჩე -ვუთხარი, სანამ გაოფლილ თმას სახიდან გადავიწევდი.

-ამას ღამის ათ საათზე რატომ აკეთებ ან ასეთი ოფლიანი რატომ ხარ -კითხვები დამისვა, რომელზეც არც კი ვიცი როგორ ვუპასუხო.

მალიგნანტი [h.s]Onde histórias criam vida. Descubra agora