Chapt 63

1.4K 157 51
                                    

Harry Styles

-Fuck! -ნაილმა ფეხი მიარტყა და დაიყვირა.

-შშშ! -მას ვუთხარი და დიდი ხის მაგიდის ატანა გავაგრძელე კიბეებზე. ბოლო დაწყევლილი რაღაც რაც მინდა ამელიას გაღვიძება და ამის დანახვაა.

-დაწყევლილ მაძვის ხეს რას უზამ? -ლუისი ლუდით ხელში სამზარეულოდან გამოვიდა და მკითხა.

-გთხოვ შენს თავს დაეხმარე -სატკასტულად ვთქვი და მისი კითხვა დავაიგონე. ლუისმა კიდევე რთი ყლუპი მოსვა და ოთახს თვალი მოავლო.

-აქამდე აქ არასდროს ვყოფილვარ ძმაო -მითხრა ლიამმა სანამ გარშემო მიმოიხედავდა. მე და ნაილს არ გვეხმარება.

-დიახ და დღეის მერე ვეღარც ნახავ -წყნარად ვთქვი სანამ კიბეების ბოლოს მივაღწევდი. ლიამმა თვალები გადაატრიალა და კიბეებზე გამოგვყვა, მის უკან კი ლუისი იყო.

წყნარად გავიარეთ დერეფანი და ოფისის წინ გავჩერდით.

-კარგი, აქ გავჩერდებით -ვთქვი და კარის წინ მაგიდა დავდე. შანსი არ არის ისინი ჩემს ოფისში შემოვუშვა.

-სერიოზულად? გვაიძლე აქ ამოსვლა და შენი მოხმარება და ახლა შენს საიდუმლო ოთახში არ შეგვიშვებ? -ნაილმაც დადო მაგიდა.

-მართალია -თავი დავაქნიე და ამელიას შესამოწმებლად მის კართან მივედი. ხელი ცივ საკეტს მოვკიდე და რაც შეიძლება ნელა შევაღე.

შევიხედე და დავინახე როგორ წყნარად ეძინა საწოლზე, გადასაფარებლით მხოლოდ ფეხები ჰქონდა დაფარული. ხელი კუყის ქვემოთ აქვს ამოდებული და მისი თეთრი ტოპი ცოტა მაღლა აწეული, ისე, რომ მისი მუცლის პირსინგი კარგად ჩანდა. ანგელოზს გავს, განსაკუთრებით მაშინ, როცა სძინავს. მისი ძალიან მოკლე შორტი თითქმის არც ფარავს მის ფეხებს და ჩემს თავს ვერ ვეხმარები რომ თვალი მოვაცილო.

-მუცლის პირსინგი აქვს? -თქვა ნაილმა. როს შემდეგაც გავაანალიზე, რომ ბიჭები ჩემს უკან იდგნენ და მას უყურებდნე.

მალიგნანტი [h.s]Onde histórias criam vida. Descubra agora